MuscleMeat

The youngest powerlifting contest (KERANOS vs. GNRR vs. VMW) (1 bezoeker)

Wie zal winnen?

  • Keranos

    Stemmen: 30 44,1%
  • GNRR

    Stemmen: 15 22,1%
  • Verzinmaarwat

    Stemmen: 23 33,8%

  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

waarom zie ik hier alleen maar gebitch over hoe de techniek is en wie beter en zwaarder is?...

beter post je om de maand je progressie en zet je je stats neer... en wanneer de eerst mijlpalen zijn gehaald een video posten, want anders kun je iedereen alles wijsmaken :)..
 
waarom zie ik hier alleen maar gebitch over hoe de techniek is en wie beter en zwaarder is?...

beter post je om de maand je progressie en zet je je stats neer... en wanneer de eerst mijlpalen zijn gehaald een video posten, want anders kun je iedereen alles wijsmaken :)..

+123456789
 
Dat klopt! Maar wat me wel opvalt is dat de jeugd van tegenwoordig supersnel boos word en aggressief...
 
Dat klopt! Maar wat me wel opvalt is dat de jeugd van tegenwoordig supersnel boos word en aggressief...

ik heb zelf ook een kort lontje.. maar dat krijgen er steeds meer ja ;)
 
Oke, maar back tot the topic!
 
ow sorry hoor, ik wist niet dat je agressief werd..
 
Niet janken gwn trainen en trainingen posten!
 
Blalalalaalalalla bitches
 
ey keranus en vwm dit is ook mijn topic he, en nu maken jullie mij ook belachelijk door hier fittie te gaan zitten houden. Shut up and train!
 
ey keranus en vwm dit is ook mijn topic he, en nu maken jullie mij ook belachelijk door hier fittie te gaan zitten houden. Shut up and train!

jij bent mijn favoriet from now on..... :rolleyes:
 
Jaaaa komop jonges, laat maar merken dat je vol zit met testosteron
 
Back
Naar boven