MuscleMeat

The youngest powerlifting contest (KERANOS vs. GNRR vs. VMW) (2 bezoekers)

Wie zal winnen?

  • Keranos

    Stemmen: 30 44,1%
  • GNRR

    Stemmen: 15 22,1%
  • Verzinmaarwat

    Stemmen: 23 33,8%

  • Totaal stemmers
    68

Bezoekers in dit topic

ah k*t man, ik ga binnenkort een maand naar canada. Een gym zoeken zit er ook niet in want we gaan rond reizen. Dat wordt flink hout hakken dan, en de rocky films nog ff kijken hoe stallone squat met een boomstang;)

WTF is een boomstang?



BTW dit is echt topvermaak. 3 Competitieve pubertjes. Geen van allen kan tegen zijn verlies. Als we nu Jerry Springer als host kunnen strikken wordt het echt interessant. ****ing brilliant dit, de tiener testo druipt ervanaf.

Wie van jullie heeft het lekkerste wijf? ik hoorde dat die van Keranos echt een hondekop heeft (van Verzinmaarwat gehoord )
 
lol ik bedoel eeen boomstam.
Of ik het lekkerste wijf heb is moeilijk te zeggen, heb er zoveel.
 
Wie van jullie heeft het lekkerste wijf? ik hoorde dat die van Keranos echt een hondekop heeft (van Verzinmaarwat gehoord )

wanneer heb ik je dat dan verteld hexD

ik doe het ff alleen
WOMEN WEAKEN LEGS:@
 
WTF is een boomstang?



BTW dit is echt topvermaak. 3 Competitieve pubertjes. Geen van allen kan tegen zijn verlies. Als we nu Jerry Springer als host kunnen strikken wordt het echt interessant. ****ing brilliant dit, de tiener testo druipt ervanaf.

Wie van jullie heeft het lekkerste wijf? ik hoorde dat die van Keranos echt een hondekop heeft (van Verzinmaarwat gehoord )

:hornyna:
 
heh? nu krij ik weer een PM van Keranos dat hij de zus van Verzinmaarwat helemaal heeft vernederd. Ze huilde zei hij ..
 
lekker stoken xD

doe maar, kan mij nie geven
 
gisteren tijdens training linker ham verrokken denkik
kprobeerde wat dieper te gaan als anders.
Dus deze week geen lb meer

schouders is helemaal hersteld normaal
dus morgen lekker ub'en
 
gisteren tijdens training linker ham verrokken denkik
kprobeerde wat dieper te gaan als anders.
Dus deze week geen lb meer

schouders is helemaal hersteld normaal
dus morgen lekker ub'en

Ook geen lb voor mij: gister ging ik erges voetballe nou toen was er zo'n kneus die met gestrekt been op me enkel schupte. Heb er nu nog last van :'(
 
pff gwn benen trainen en je upperbody laten herstellen. Eeet en wordt een Beest!
 
pff gwn benen trainen en je upperbody laten herstellen. Eeet en wordt een Beest!

Squaten gaat niet zo lekker als je je rechter been niet kan buigen eh ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
pff gwn benen trainen en je upperbody laten herstellen. Eeet en wordt een Beest!

het is juist omgekeerd
deze week gaan ze ub trainen en lb laten herstellen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oh ik was effe verward :D mya ik zit hier dan ook met een cursus electriciteit voor me waark geen reet v'n snap :P
 
oh ik was effe verward :D mya ik zit hier dan ook met een cursus electriciteit voor me waark geen reet v'n snap :P

Haha oke, succes met die cursus waar je geen reet v'n snap :P
 
Laatst bewerkt door een moderator:
op GNRR gestemd aangezien hij meer traint dan lult in tegenstelling tot keranos en VZM die elkaar alleen maar zwart lopen te maken dus jongens SHUT UP AND SQUAT en ga zo door
 
Nieuwe 1RM stats ongeveer een maand na openen topic.

Before
- Deadlift: 82
- Squat: 80
- BenchPress: 52


NOW

SQ: 84
DL: 90
BP: 57


Doelen voor eind van het jaar zijn:

Squat: 100
DL: 120
BP: 75


Het lijkt misschien weinig maar ik lig er over 3 weken helaas wel 5 weken uit ivm vakantie. Daarom denk ik dat dit wel een haalbaar doel is.
 
Back
Naar boven