AndroidHealthClinic

Theo van Gogh, inmiddels precies 2 jaar geleden...

Bezoekers in dit topic

Het is jammer dat we sinds een aantal jaren ons Grootste Goed kwijt zijn.

Ons Grootste Goed is waar generaties mensen voor gevochten hebben, op slagveld en in de politiek: De vrijheid van meningsuiting.
We zijn het kwijt sinds een paar jaar: We kunnen niet meer zeggen wat we willen zoals 15 jaar geleden.
Het is afgelopen daarmee. Proficiat Moslimgemeenschap. Goed gedaan. Nu blij?

Het is STUITEND en ongelofelijk om te zien hoe makkelijk mensen instemmen als geleidelijk hun Grootste Goed wordt afgenomen.

Ons Grootste Goed is ons afgenomen door een vreemde natie wiens ingezetenen mettertijd emigreerden naar ons werelddeel.
Na enkele generaties in de schaduw te hebben geleefd van het dagelijkse leven komen ze nu uit voor hun wensen en bekennen kleur in de Nederlandse maatschappij.

Hun wens is een segregatie van gelovigen en ongelovigen, waar het belang van de gelovige voorop wordt gesteld. Dat houdt in:

-Beperking van vrijheid van meningsuiting
-Beperking van reclame-uitingen (geen 'bloot', nu al een feit in sommige steden in Engeland waar Moslims oververtegenwoordigd zijn, abri's met lingerie worden vernietigd)
-Openbare gelegenheden dienen voorzien te worden van bidplaatsen
-Activiteiten als gym en zwemmen gescheiden naar coïtuse
-Islamitische scholing
-Toename van de bouw van gebedsruimten en voorbereiding voor bouw van Islamitische ziekenhuizen

Met deze wensen wordt een gesegregeerde staat een feit, waar gelovige onderdanen de dagelijkse gang van zaken bepalen.

Ik sta er nog steeds versteld van hoezeer een relatief kleine gemeenschap zo'n enorme druk kan leggen op het uitgavenpatroon (€€€) van onze staat, de berichtgeving in kranten en de invloed in gemeentebesturen. Weleens nagedacht over het feit dat politici in ons land nu 24 uur per dag (!!) worden bewaakt? Dat dat gewoon niet meer zonder kan?? Weleens nagedacht over het feit dat dat 15 jaar geleden ONDENKBAAR was dat politici met de dood werden bedreigd? En bedankt 'Moslims', proficiat. Weer een streepje erbij.
Mandag a.s. mogen we geen drankjes meer meenemen in het vliegtuig, dankzij een stel terroristen die in naam van alweer 'die ene almachtige' de zaak verzieken voor miljoenen mensen per dag.

Hoe lang laten we nog met ons sollen???

Theo wilde deze zaken op zijn eigen manier aanhalen.
Hij heeft geweten wat er gebeurt anno de 21ste eeuw met mensen die hun mond openzetten in een vrij land waar 'enkele' foute figuren rondlopen.

Denk es na hoe het wordt als dat aantal 'figuren' zich vermenigvuldigd.
 
Laatst bewerkt:
Het is jammer dat we sinds een aantal jaren ons Grootste Goed kwijt zijn.

Ons Grootste Goed is waar generaties mensen voor gevochten hebben, op slagveld en in de politiek: De vrijheid van meningsuiting.
We zijn het kwijt sinds een paar jaar: We kunnen niet meer zeggen wat we willen zoals 15 jaar geleden.
Het is afgelopen daarmee. Proficiat Moslimgemeenschap. Goed gedaan. Nu blij?

Het is STUITEND en ongelofelijk om te zien hoe makkelijk mensen instemmen als geleidelijk hun Grootste Goed wordt afgenomen.

Ons Grootste Goed is ons afgenomen door een vreemde natie wiens ingezetenen mettertijd emigreerden naar ons werelddeel.
Na enkele generaties in de schaduw te hebben geleefd van het dagelijkse leven komen ze nu uit voor hun wensen en bekennen kleur in de Nederlandse maatschappij.

Hun wens is een segregatie van gelovigen en ongelovigen, waar het belang van de gelovige voorop wordt gesteld. Dat houdt in:

-Beperking van vrijheid van meningsuiting
-Beperking van reclame-uitingen (geen 'bloot', nu al een feit in sommige steden in Engeland waar Moslims oververtegenwoordigd zijn, abri's met lingerie worden vernietigd)
-Openbare gelegenheden dienen voorzien te worden van bidplaatsen
-Activiteiten als gym en zwemmen gescheiden naar coïtuse
-Islamitische scholing
-Toename van de bouw van gebedsruimten en voorbereiding voor bouw van Islamitische ziekenhuizen

Met deze wensen wordt een gesegregeerde staat een feit, waar gelovige onderdanen de dagelijkse gang van zaken bepalen.

Ik sta er nog steeds versteld van hoezeer een relatief kleine gemeenschap zo'n enorme druk kan leggen op het uitgavenpatroon (€€€) van onze staat, de berichtgeving in kranten en de invloed in gemeentebesturen. Weleens nagedacht over het feit dat politici in ons land nu 24 uur per dag (!!) worden bewaakt? Dat dat gewoon niet meer zonder kan?? Weleens nagedacht over het feit dat dat 15 jaar geleden ONDENKBAAR was dat politici met de dood werden bedreigd? En bedankt 'Moslims', proficiat. Weer een streepje erbij.
Mandag a.s. mogen we geen drankjes meer meenemen in het vliegtuig, dankzij een stel terroristen die in naam van alweer 'die ene almachtige' de zaak verzieken voor miljoenen mensen per dag.

Hoe lang laten we nog met ons sollen???

Theo wilde deze zaken op zijn eigen manier aanhalen.
Hij heeft geweten wat er gebeurt anno de 21ste eeuw met mensen die hun mond openzetten in een vrij land waar 'enkele' foute figuren rondlopen.

Denk es na hoe het wordt als dat aantal 'figuren' zich vermenigvuldigd.

amen , je moet wat punten verdelen.


Ik ben het hier eigenlijk best wel mee eens, daarom kan ik ook zo boos worden gezien het feit dat die gasten dit dus gewoon kunnen maken allemaal zonder dat ook maar 1 iemand zijn poot uitsteekt, idd binnen die gemeenschap want he ze zijn 1 grote familie, maar als er wat moet veranderen geven ze niet thuis.

En degene die ze kop boven het maaiveld uitsteekt wordt 1. afgeschoten door een leipe milieuactivist (imo hetzelfde als een fundamentalistische moslim) en de andere wordt ritueel geslacht door een fundi uit naam van 1 of andere ( edit) #@%^@

en al die andere die er wat van zeggen staan nu 24/ 7 onder bewaking van de marechaussee.

Thanks a lot :(
 
Als je iets wilt uitleggen leg het dan goed uit. Hij stond niet in contact met Mohammed B. Zijn broertje stond in contact met Mohammed.

:mier:
 
Voor mij blijft de moordernaar een grafidioot die niks toevoegt aan dit land. Opsluiten en opzoutuh die handel.
 
is da nou alweer 2 jaar terug?
gaat snel..

en die k*nker samir A blijft maar ontkenne haha:D
 
ik heb na de moord meteen gereageerd op maroc.nl ofzo op het forum. Daar was het echt feest onder de Moslims, schrikbarend gewoon. Ik vond/vind het verschrikkelijk wat er met hem is gebeurd. Ik kan goede columns echt waarderen en Theo was een meester in wat hij deed. Zijn columns waren scherp, goed geïnformeerd (hij kende de Islam beter dan menig Moslim denk ik) en grappig. Ik vind het in- en intriest dat je eigen mening je dood kan betekenen. Klinkt allemaal cliché maar het is tegenwoordig triest gesteld.

Note:

ik ben totaal niet tegen de Islam, al lijkt dat misschien uit deze post. Ik ben tegen radicale, conservatieve Islamieten als Mohammed B. die letterlijk over lijken gaan om hun geloof te prediken.
 
Damn zo lang alweer geleden. rip theo.
 
Ik vind persoonlijk het 'eigen mening mogen hebben' in Nederland een beetje doorgeschoten is naar 'beledigen maar het toch lekker op eigen mening kunnen gooien en er dus mee weg kunnen komen'. Dat je een mening hebt is oké, maar fundeer deze dan ook in algemeen begrijpend nederlands en behoudt daarbij altijd respect voor anderen. Dat lijntje was bij de man soms wel erg flinterdun...

Van Gogh natuurlijk wilde met zijn uitspraken alleen maar de publieke discussie blijven opwarmen en de minderheden wakker schudden, met als gevolg dat dit door de meeste mensen verkeerd is begrepen en door ééntje helemaal. Jammer dat 'ie er niet meer is derhalve, dat smerige rokende varken.. :(
Goed gezegd.
Met vrijheid van meningsuiting komt ook een nood aan verantwoordelijkheidsbesef.
Vrijheid van menigsuiting wordt heden ten dage te vaak gebruikt om mensen de huid vol te schelden.
De meeste mensen schelden dan terug maar soms heb je gekken die verder gaan. En dan dood de ene gek de andere.
 
Note:

ik ben totaal niet tegen de Islam, al lijkt dat misschien uit deze post. Ik ben tegen radicale, conservatieve Islamieten als Mohammed B. die letterlijk over lijken gaan om hun geloof te prediken.


Daar ben ik het volledig eens mee.
 
Ja, men gooit wel vaker de feiten door elkaar op dit forum.
 
Laatst bewerkt:
rip aan de nabestaanden
 
Wie is Theo van Gogh ?








Natuurlijk erg enzo. Helaas is er weinig van geleerd.
 
Back
Naar boven