Fitness Seller

theorie-examen vrees tips... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1978_15

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 nov 2004
Berichten
3.264
Waardering
5
Een collega van me heeft nu al een aantal x geprobeerd om zijn theorie-examen voor rijlessen te halen...

Hij leert gewoon goed, maar wanneer hij bij t CBR is, gaat alles fout door de spanningen ?

Wat hier tegen te doen ?

Tips, medicatie etc....

Thanx !!
 
Je hebt hier medicijnen voor, maar ik weet niet of ze werken...
Want ik ben er met 0 fouten doorheen gefietst:D!

Veel succes,
 
Beter leren. Sorry, maar het is nou eenmaal zo. Als je van jezelf weet dat je het echt goed kent, ga je er al een stuk meer ontspannen naartoe. Iedereen daar is nerveus, hij is echt niet de enige. Het zit hem allemaal in de voorbereiding.

Ik had goed geleerd, ging daar met gezonde spanning naartoe en ben in 1x geslaagd met 1 fout.

Als je hier al zo gespannen voor bent dat je helemaal de kluts kwijtraakt, vraag ik me af hoe hij straks zal presteren bij het echte praktijk-examen.
 
Idd..met theorie was ik eigenlijk helemaal niet zenuwachtig en wist al dat ik het gehaald had voordat ik mn papiertje kreeg. Met praktijk was ik toch wel iets gespannen. Ben benieuwd hoe die vriend van jou hier dan op reageerd..
 
Goed genoeg leren en voor je examen naar de gym. Je (bijna)kapot trainen zodat je na deze opfocking geheel relaxed en zelfverzekerend je theorie binnenhaalt. Zal per persoon verschillen maar na de training (en maaltijd) zit ik altijd prima in mijn vel. Maar nu ga jij me vast vertellen dat die collega niet sport. ;)

Overigens kan een sauna/stoombad of het zwembad van tevoren ook wonderen doen.
 
[Link niet meer beschikbaar]
 
Het gaat hier om je theorie examen voor je auto, als je daar al helemaal om flipt zal je het nog moeilijk krijgen in de rest van je leven. Gewoon leren tot je het goed kent en dan hoef je ook niet bang te zijn dat je gaat falen.
 
Beste mensen, thanx voor de reacties...

Maar het gaat niet om mij he ? :D

Ik heb het al 2 x gehaald ( mijn theorie ) in 3 a 4 x ... ;) ( das een ander verhaal )

Hij is in ieder geval zo zenuwachtig dat alles fout gaat, wanneer hij
op gaat voor theorie. Dat zal inderdaad nog wat worden als ie op moet voor zijn echte lessen :(

Hij behoort denk ik tot de categorie; angst/ faalangst etc...

het is niet gewoon zo dat ie zenuwachtig is... dat heeft iedereen wel denk ik.
 
je faalt of je faalt niet.. big deal.. het is niet alsof je leven er van afhangt..

dat zou je hem duidelijk moeten maken.. was een stresskip :rolleyes:
 
Als ie echt faalangst heeft kan ie beter professionele hulp gaan zoeken want met een paar "enkhuizer almanak" adviesjes van hier komt ie niet zo ver vrees ik. Zal ik anders Dr. Phil voor je bellen?
 
Laatst bewerkt:
Mocht je z'n nummer hebben PB plz ;)
 
Ik heb dus ook last van Faal angst... Echt zwaar irri, want ik word al snel misselijk als ik zenuwachtig ben.
voor mijn auto theorie had ik echt goed geleerd in de vakantie, maar op de dag dat ik hem moest maken was ik al misselijk en op het moment supreme moest ik echt even een paar keer naar de wc.. Ik had 1 fout en achteraf baalde ik nog omdat ik voor de 0 fout ging (ik had immers goed geleerd)..
Mijn punt: Als je goed leert en je hebt faal angst dan zal je nog steeds last hebben van extreme spanningen.
Op mijn praktijk examen was het helemaal erg, maar gek genoeg reed ik naar mijn idee perfect en was ook in 1x geslaagd na 9 lessen.
Ook mijn motor theorie en de motor examens heb ik in 1x gehaald, dus het is te doen.
Tip: Neem sterke valeriaan bij de etos.. ik gebruik het ook wel eens en het werkt super :)
 
Back
Naar boven