Fitness Seller

Theorieen over vetverlies die mensen niet geloven (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Haha, ze is niet dom hoor, normaal ook niet zo koppig, maar die kerel heeft blijkbaar op magische wijze een van haar clienten laten afvallen zonder te laten sporten met die avondmaaltijd te laten droppen.

Oftewel, zoals ik zei, minder calorieen in :o
 
Ze heeft gewoon een oogje op die instructeur man,ze doet en gelooft alles wat hij zegt en jij..tja,veel succes
 
Haha, zal wel dalik ff zijn fb opzoeken, lach je je dood srs
 
als zij overdag al genoeg eet, dan moet ze volgens die theorie juist niets meer in de avond eten. Simpelweg omdat t meer is.
En als spierbehoud/herstel haar niets doet, wat moet ze dan met kcal in de avond? Puur omdat het lekker kan zijn? Terwijl zij zich er niet prettig bij voelt? Wat een kul. Laat dat meisje toch lekker, ipv het gefrustreerde lulletje uithangen.

+1
 
Waarom zou je in godsnaam daarover willen discussiëren met die mensen?
Resultaten zeggen uiteindelijk genoeg.
 
Als zij overdag al genoeg eet, dan moet ze volgens die theorie juist niets meer in de avond eten. Simpelweg omdat t meer is.
En als spierbehoud/herstel haar niets doet, wat moet ze dan met kcal in de avond? Puur omdat het lekker kan zijn? Terwijl zij zich er niet prettig bij voelt? Wat een kul. Laat dat meisje toch lekker, ipv het gefrustreerde lulletje uithangen.

Ff cursus begrijpend lezen cadeau vragen volgend jaar. Gaat niet om haar. Gaat om de theorie in het algemeen.
Waarom zou zij zich daar niet prettig bij voelen? Ze is gewoon koppig :o

Snel terug naar de keuken jij.
 
Je weet dat ik "die instructeur" op t forum zit....
Noem me naam dan ook gewoon.

En inderdaad, ze zoekt me telkens op op sportschool, en vind t heerlijk als ik haar begeleid met squatten.
Waarsch digged ze me omdat ik 2 keer zo buffed ben als jij....


Oja, en naïef is ze zeker :)
 
Shit Sniezel, wist niet dat je ook hier was kome wonen..je weegt maar 9 kg meer dan mij :(!!!
 
Laatst bewerkt:
Zou me eerder bezighouden met penis in penis out.
 
Heel logisch dat al jouw andere post er dan wel over gaan.


Sterf!


Me post gaat over het feit dat ze het niet gelooft. Het gaat er niet om in deze of zij het wel of niet moet doen.
 
Me post gaat over het feit dat ze het niet gelooft. Het gaat er niet om in deze of zij het wel of niet moet doen.
Ik zeg ook nergens wat ze moet doen.
Iets met lezen enzo
 
Denk dat hij teveel evening carbs heeft gegeten!
 
Ik discussieer nog liever over natuurkundige theorieën met een 10 jarig kind met down syndroom dan een discussie aan te gaan met de gemiddelde Mens Health lezer wat betreft training en voeding. Gewoon stoppen met die hele discussie dus.

+1

Ga echt geen discussie voeren over dit soort dingen. Ik hoor van allerhande BS om me heen, maar bemoei me er niet mee. Op het werk of in de familie wordt er weleens wat gevraagd en dan geef ik antwoord over hoe ik het zie en onderbouw dat.
Als mensen het daar niet mee eens zijn dan geef ik netjes aan dat het niet verplicht is om me te geloven en iedereen moet doen waar ze zelf in geloven.


Heb daar alleen moeite mee bij mijn schoonmoeder, die verkondigd al haar meningen als waarheden en kan nooit wat onderbouwen. Levert wel leuke discussies op en kan met haar ook op een leuke manier discussieren. Gaat hard tegen hard, maar wel onderwerpgerelateerd
 
Erg goede post weer "Patriciaa"
It takes two to tango ;)
Jouw post over mij voegen net zo weinig toe, en begrijpend lezen is daarin net zo goed niet je beste punt :o Wat maakt t uit, er staat zoveel meuk
 
vrouwen geloven heel snel in dat soort onzin.(mannen ook hoor)carbs vermijden in de avond is iets anders.
 
Hoe ga jij om met mensen die onderbouwde theorieen mbt vetverlies niet geloven?

In dit geval krijg ik mijn vriendin niet aangepraat dat savonds eten geen kwaad kan ivm calorie in vs out verhaal.
Normaal zou ik geen **** geven, maar omdat een of andere dumbass instructeur dat verkondigde is ze heilig verkocht. Dit irriteert mij natuurlijk ten zeerste.

ADVIES BRO'S, I NEED YOU IN DESPERATE TIMES, UNITE!!!

Prijs je gelukkig, ik krijg mijn vrouw niet eens aangepraat dat slikken een van de huwelijkse voorwaarden is voor wat betreft haar aandeel in het huwelijk, dat terwijl dat zwart op wit staat.

It takes two to tango ;)
Jouw post over mij voegen net zo weinig toe, en begrijpend lezen is daarin net zo goed niet je beste punt :o Wat maakt t uit, er staat zoveel meuk

...........hier bloeit wat moois
 
Prijs je gelukkig, ik krijg mijn vrouw niet eens aangepraat dat slikken een van de huwelijkse voorwaarden is voor wat betreft haar aandeel in het huwelijk, dat terwijl dat zwart op wit staat.

Haha, dat klagen over je huwelijk is ook epic altijd :roflol:
 
Back
Naar boven