XXL Nutrition

TheRick progres (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TheRick

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 feb 2009
Berichten
293
Waardering
12
Lengte
1m81
Massa
86kg
Vetpercentage
18%
Hallo mensen,

Ik ben nu actief bezig met BB en ik wil graag uw eerlijke mening als ik wel progressie boek.


23 Maart:




[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


23 Mei:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]




[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Danku wel
 
Ik zie enkel kruisjes...
 
je bijlages zijn ongeldig,kan er dus niets van zien heb het even aan een admin gemeld zodat het in orde komt voor je ;)
 
Ah sorry voor het ongemak.. Ik heb nu de plaatjes upgeload. Als het goed is moeten ze het nu doen.
 
Ik heb de indruk dat er een kleine verbetering is, met name rond de triceps maar wees niet ongeduldig. Tijd genoeg om te groeien en tijd genoeg om een beest te worden.
 
hoeveel progressie had je verwacht in een maand tijd :x
 
In een maand kun je net zo veel progressie verwachten als dat SniperX schaamhaar heeft.

succes.
 
Ik heb dit in 2 maand bereikt.. Maar voor mij is alles nogal een leer geweest in deze afgelopen maanden. Qua uitvoering van bepaalde oefeningen. Deze 2 maanden heb ik dus ook actief met dumbbells/halters gewerkt. Dus vroeg me af als er wat verbetering is. Zo niet.. is het dan een kwestie van geduld? Of een kwestie van het aanpassen van schema. Als het een kwestie van geduld is moet ik dan over 1 of 2 maand dan weer foto's plaatsen?
 
Ik heb dit in 2 maand bereikt.. Maar voor mij is alles nogal een leer geweest in deze afgelopen maanden. Qua uitvoering van bepaalde oefeningen. --> Mooi, iedereen begint met een leerproces, en leert na jaren nog steeds bij. Je kan niet alles in 1 keer goed doen.

Deze 2 maanden heb ik dus ook actief met dumbbells/halters gewerkt. --> In het begin zijn vrije gewichten een goede keus, zo leer je je lichaam in evenwicht houden in plaats van dat een machine dat voor je doet en je spreekt zoveel mogelijk spieren aan.

Dus vroeg me af als er wat verbetering is. --> Bij hard bestuderen van dichtbij is er vast iets te zien, maar verder hoef je op 2 maanden tijd nog geen wonderen te verwachten hoor!

Zo niet.. is het dan een kwestie van geduld? --> Jep, en hard trainen, veel en goed eten en rusten!

Of een kwestie van het aanpassen van schema. --> Ik zie je schema hier niet, maar 3x in de week full body (zoals een rippetoe schema) zou denk ik het meest voor jou doen.

Als het een kwestie van geduld is moet ik dan over 1 of 2 maand dan weer foto's plaatsen? --> Ja, het is een kwestie van geduld, maar met 1 a 2 maanden weer foto's plaatsen is te vroeg, zo snel zie je nauwelijks verschil, wacht liever 6 tot 12 maanden.
 
Ah oke !! Bedankt voor de reacties, updates komen later :)
 
13 sept:







( ik volg nu zelf het rippetoe schema )


Reacties aub.
 
Laatst bewerkt:
wat vinden jullie ervan enige voorruitgang? Reacties aub :cool:
 
Ik vraag me af hoe het met je benen zit en waarom je ze zwart maakt... Je lijkt wel qua spiermassa ietwat voller te zijn geworden. Now show us those squatwheels!
 
Sorry, maar ik zie geen verschil. Misschien wat langer wachten met foto's posten.
Echte verschillen ga je pas over de jaren heen zien.

Ben je aan het cutten of aan het bulken? En misschien handig je voedingsschema hier even te posten. Misschien dat het daar fout gaat.
 
sorry zie ook nog niet zo veel vooruitgang, misschien een klein beetje :s
maar zoals de meesten hier zeggen een goed fysiek komt niet op 1 2 3, het is een lang leer/trainproces
dus succes ermee!:cool:
 
En misschien handig je voedingsschema hier even te posten. Misschien dat het daar fout gaat.

8:00 uur
65G Brinta + 250ml melk (volle)
12:00 uur
4 bruine boterhammen met kaas
250ml melk
1 kiwi
15:00 uur
3 bruine boterhammen met kipfilet.
1 appel / manderijn varrieert
18:00 uur
wat de pot schaft eigenlijk. Meestal aardappelen + groente + kippeschnitzel/karbonade
21:00 uur
2 bruine boterhammen met kaas.
22:00 uur
400 gram kwark

En voor het slapen gaan nog een 250ml melk vind ik lekker

Ik vraag me af hoe het met je benen zit en waarom je ze zwart maakt... Je lijkt wel qua spiermassa ietwat voller te zijn geworden. Now show us those squatwheels!

Okeej zal er een foto van maken :)

Dat is mijn voeding schema denk dat het wel goed zit.
en ik was op begin foto's trouwens 73KG weeg nu 81 KG.
Misschien moet ik meer massa trainingen doen ipv rippetoe?
misschien een 10x10 schema?
 
Ik zie ook geen verschil.
 
Doe ik het nu dan fout of moet ik gewoon toch echter geduld hebben? :)
Geduld heb ik wel hoor :cool:
 
Voedingsschema kan veel beter! Verstandig om misschien even je schema te posten bij de voedingssectie. Je zult daar nuttige feedback krijgen ;)

Wat ik zo zie is dat je te weinig eiwitten en vetten binnenkrijgt.
Ook ontbijt vind ik maar een mager maaltijdje.. maar wanneer je je verbeterde voeding post zal er mee nuttige feedback komen.
 
Back
Naar boven