AndroidHealthClinic

Thermogain - Muscletech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Fatburner + spieropbouwend
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (diëten)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 6 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsules
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 x 1 /dag (eerste week) 3 x 2/dag (tweede week) nadien 3 x 3 per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? 1fast400.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €29,30 per potje van 150 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja

Mijn review:

Eén van de weinige goede producten van muscletech. Geeft energie, vetverbranding, en spieropbouw. Dit klinkt raar, ik weet het, fat burner + spieren opbouwen maar toch... Ben van 14% naar 11% gegaan en gewicht is hetzelfde gebleven, dus... Geeft ook een algemeen goed gevoel en zin om te studeren, werken, enz... Enkel opletten voor de "crash" die nadien komt want die is er wel. Wat er allemaal inzit, moet je maar eens bekijken op 1fast400 want het is een ganse waslijst. ik geef het een 8, geen 10 vanwege de crash. Dit is een aanrader.

thermo-gain_muscletech.jpg
 
Klinkt goed, bedoel je met die crash dat als je stopt met innemen dat alles heel zwaar gaat?
 
martie zei:
Klinkt goed, bedoel je met die crash dat als je stopt met innemen dat alles heel zwaar gaat?

Dat heb je ook een beetje, maar met de crash bedoel ik eigenlijk, als het aan het eind van de dag uitgewerkt is dat je nog voor niets zin hebt en serieus moe bent.
 
Verwacht wel dat je wat vochtretentie hebt door de creatine waardoor je wat voller oogt. Dus geef over 2 weken nog is een update als je wil.
 
Amxerxes zei:
Verwacht wel dat je wat vochtretentie hebt door de creatine waardoor je wat voller oogt. Dus geef over 2 weken nog is een update als je wil.

Is al een tijdje geleden hoor dat ik dit genomen heb (was begin v/d zomer), maar de creatine is geen monohydrate maar tri-creatine malatate en niet echt veel, dus echt veel vochtretentie ondervindt je niet hoor.
 
Back
Naar boven