AndroidHealthClinic

Thermogenic powder - Body & Fit Sports Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Fatburner / stacker
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Thermogenic Powder:
    - Hoge dosering van de juiste stoffen
    - 1 dosering 's ochtends is voldoende
    - Werkt voor iedereen!
    - Geeft de hele dag lekkere energie
    - Gemakkelijk te nemen, lekkere smaak
    - Maandverpakking

    Wat zit er in Thermogenic Powder:

    Green Tea - Groene Thee wordt gebruikt door mensen die willen afvallen. Geen zoete drankjes meer, maar groene thee! De actieve "thermogene"stoffen in groene Thee ondersteunen je lichaam.

    Acacia Rigidula - geeft energie. Acacia werkt relatief mild, dus geen zenuwachtig gevoel.

    Caffeine - caffeine kan je al snel na inname een lekker, opgewekt en fit gevoel geven. Verbeterde concentratie en denken lijkt sneller en helderder te gaan. Ideaal op de momenten dat je net even iets extra´s nodig hebt.

    Citrus Aurantium - bevat naast 6% synefrine ook tyramine, N-methyltyramine en octopamine. Citrus Aurantium heeft een langere sterk stimulerende werking op lichaam en geest. Door de heftige werking wordt dit stofje door veel mensen vergeleken met efedra. Citrus aurantium is volledig legaal.

    CLA 80% - Clarionol CLA 80% bevat de hoogste concentratie van de twee actieve CLA vetzuren.

    L-Carnitine Tartrate - Carnitine is voor het transport van vetzuren naar de mitochondriën ('de energiefabriekjes') in de cel, onder andere de spieren. Het lichaam maakt carnitine aan uit de aminozuren lysine en methionine. Carnitine speelt een belangrijke rol in het energiemetabolisme omdat het nodig is voor het transport van vetzuren naar de mitochondriën in de cel.

    Thermogenic Powder is zeer gemakkelijk in gebruik.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? niet
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical: Smaak is niet super, kan erdoor voor een fatburner.
  • Welke dosis heb je gebruikt? half schepje, 1 week voor lange fietstraining
  • Waar heb je het supplement gekocht? body en fit
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gifts,, volgende dag in huis gratis verzending, business as usual voor body en fit
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 14,90 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Het supplement geeft een euforisch gevoel ( vooral als je lang traint,zie review) en met 1 potje kom ik 120 weken toe, dus prijs/kwaliteit een ultrakoopje.

Mijn review:

Thermogenic powder is absoluut straf spul, degene die klagen over de smaak vergeten dat dit een fatburner/pwo is (dus met de klassieke bitter/zoet matrix-smaak). Bovendien is de werking ervan supersterk in vergelijking met klassieke pwo (die vooral op pomp mikt).
Ik zou er wel aan willen toevoegen dat dit product niet zozeer geschikt is voor bodybuilders, maar eerder voor uithoudingsatleten, genre wielrenners, lopers en triatleten. Dit product is zeer geschikt om ultradroog te worden door de combi van cafeïne, groene thee extract en acacia rigidula.

Zelfs op de reviewsectie van de body&fit website is bijna iedereen unaniem over de "energyrush" van het product. Bij de meeste pwo's/fatburners zijn de reacties eerder gemengd. Wel ben ik bezorgd over gebruikers die melden elke ochtend (!) een schep te nemen, zij weten duidelijk niet wat acacia rigidula is en wat dit met het menselijk lichaam doet. Neem een half schepje op een lege maag en na 30min ben je opgefokt als fok.

Nu is de vraag, hoe kan dit product zo sterk zijn?


Wellicht zit het geheim in het Acacia Rigidula extract. Volgens body&fit werkt acacia rigidula relatief mild, maar dit is een understatement van formaat. Research op google (duurt 2 minuten, try before you buy), leert dat dit het topingrediënt was van het inmiddels verboden Dexaprine(!).
Lees er deze sites maar op na:


http://www.ergogenics.org/afslanksupplementen-met-acacia-rigidula-deugen-niet.html

http://www.eigenkracht.nl/nieuws/item/748/Synthetische+amfetamine-variant+in+Acacia+rigidula+afslanksupplement

http://www.dexaprine.org/ingredients/acacia-rigidula

Juist ja, thermogenic powder is dexaprine 2.0, met andere woorden, de body&fit boys hebben een legaal topproduct geleverd dat prestaties naar nieuwe hoogtepunten stuwt en vetpercentages naar dieptepunten. Gebruik dit product met mate, want dit is supersterke, amfetamine-achtige stuf.
 
Copy en paste werk? Je opmaak ziet er namelijk niet uit
 
Copy en paste werk? Je opmaak ziet er namelijk niet uit

Zo te zien idd copy en paste werk want hetzelfde stukje staat gewoon bij de sectie supplementen.
 
Hmmm zelfde als dexaprine? :D

I'm in! :D
 
Denk dat ik een nieuw product heb die ik WIL hebben :D
 
dexaprine 2.0? amfetamine achtig, kom op guys...
 
dexaprine 2.0? amfetamine achtig, kom op guys...

Ik heb een beetje moeite de intensie van je post te begrijpen.

Kan ik erruit opmaken dat je hem geprobeerd heb en de werking totaal niet op de van Dexa vond lijken?

Of heb je hem niet geprobeerd en zeg je maar wat? ???
 
Ik heb een beetje moeite de intensie van je post te begrijpen.

Kan ik erruit opmaken dat je hem geprobeerd heb en de werking totaal niet op de van Dexa vond lijken?

Of heb je hem niet geprobeerd en zeg je maar wat? ???

De ingrediënten lijken op die van ripped/perfect burn.

no way dat dat een amfetamine gevoel geeft of dat het een dexaprine 2.0 is.

Met alle respect, ik ben compleet eerlijk. Iets wat ik me van jou afvraag, sinds je eigenlijk alleen maar B&F producten promoot.
 
De ingrediënten lijken op die van ripped/perfect burn.

no way dat dat een amfetamine gevoel geeft of dat het een dexaprine 2.0 is.

Met alle respect, ik ben compleet eerlijk. Iets wat ik me van jou afvraag, sinds je eigenlijk alleen maar B&F producten promoot.

Hmmm balen dus. Wie kwam er dan met het verhaal dat het op dexa zou lijken :cool:
 
Hmmm balen dus. Wie kwam er dan met het verhaal dat het op dexa zou lijken :cool:

Het is wel degelijk een kopie van de laatste dexaprine, sla er de ingrediëntenlijst maar op na.
By the way, de enige manier om de sterkte van thermogenic poeder te beoordelen is een potje toe te voegen bij je volgende body&fit bestelling en een half tot 1 schepje te nemen op een nuchtere maag. In elk geval is het straffer dan ripped of 24hours burn en bovendien efficiënter op het gebied van prijs.
 
Oke, bestel t sowieso! Kost toch bijna niets! :)
 
Inmiddels is er niets meer terug te vinden op B&F's website wat betreft Thermogenic Powder.
Aangezien ik in het (recente) verleden best wel wat van die potjes heb opgemaakt heb ik ze een mail gestuurd
met de vraag waarom het product uit hun assortiment is gehaald (met stille trom, blijkbaar..) en of er mischien
zelfs gezondheidsrisico's hieraan ten grondslag hebben gelegen.

Na een week nog geen reactie van ze vernomen, terwijl ze normaal gesproken altijd snel reageren.

Vreemd...
 
Inmiddels een reactie gehad?
 
Nee, nooit meer iets erover gehoord.

Ergens wel jammer want het werkte best goed icm dieet en training.
 
Nee, nooit meer iets erover gehoord.

Ergens wel jammer want het werkte best goed icm dieet en training.

Als je even in de review leest (degene helemaal bovenaan dit topic), zie je dat de werkzame stof uit dit supplement een verboden middel is:
Wellicht zit het geheim in het Acacia Rigidula extract. Volgens body&fit werkt acacia rigidula relatief mild, maar dit is een understatement van formaat. Research op google (duurt 2 minuten, try before you buy), leert dat dit het topingrediënt was van het inmiddels verboden Dexaprine(!).
en
Juist ja, thermogenic powder is dexaprine 2.0, met andere woorden, de body&fit boys hebben een legaal topproduct geleverd dat prestaties naar nieuwe hoogtepunten stuwt en vetpercentages naar dieptepunten. Gebruik dit product met mate, want dit is supersterke, amfetamine-achtige stuf.
En iets zegt me dat dit wellicht niet het enige 'creatief gedeclareerde' ingrediënt was (*kuch* Unstoppable *kuch*)...
 
Stofjes zullen altijd aangepast worden zodat het wel weer "mag". Daar wordt bijna elk bedrijf toe gedwongen tegenwoordig, dit zie je namelijk ook in de levensmiddelenbranche. In dit geval denk ik alleen als het werkt, top! Unstopppable was ook zo'n knaller :D
 
Nooit producten van bodyenfitshop kopen!

Bodyenfit heeft jarenlang mensen opgelicht door 20% minder eiwitten in hun producten te doen dan op het label vermeld staat. Ook zitten er veel meer koolhydraten in dan op het label vermeld staat.

Verder worden er van vitamines en mineralen altijd goedkoop afgekeurde partijen opgekocht. Veel mensen zijn nog steeds niet op de hoogte van deze schandalen. Mocht je dus mensen kennen die nog steeds bodyenfit gebruiken waarschuw ze dan!

Meer info:

http://forum.dutchbodybuilding.com/f22/onafhankelijke-labtest-whey-perfection-378064/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...-perfection-23-eiwit-bodyenfitshop-nl-379318/

http://forum.dutchbodybuilding.com/...itshop-nl-testresultaten-labels-topic-378272/

http://www.supplementlabtest.com/
 
Stofjes zullen altijd aangepast worden zodat het wel weer "mag". Daar wordt bijna elk bedrijf toe gedwongen tegenwoordig, dit zie je namelijk ook in de levensmiddelenbranche.

Jaja. Noem dan eens een paar van die stofjes die niet meer mogen en zijn 'aangepast'. Uit de levensmiddelenbranche.
 
Niet mogen is misschien een groot woord maar er zijn al bijvoorbeeld iets van 60 namen voor suiker.
 
Back
Naar boven