XXL Nutrition

They Are Back! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

brainy89

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2007
Berichten
1.423
Waardering
0
Ik ging net vissen dus ik loop over straat zie ik een kreeft opspringen. En ik dacht gelijk aan ja hoor ze zijn er weer. En aan jullie mafkezen die mij niet geloofde :mad: Dus ik me hengel in de sloot gegooid en rennend naar binnen gegaan om het fototoestel te pakken.

Nu heb ik hem een foto van de kreeft. We hebben er in totaal drie weten te vangen. En me zus der vriend gaat ze morgen koken en een soepje maken. =) , dont believe it just wait ! karma is welcome
 
Waar blijven de foto's dan??:p
 
:angstig::coffee::who::finger::finger::finger:niet liegen
 
hey ik zag het net je hebt gelijk zal ik de foto dan maar voor je poosten hier komt ie :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
dit onderwerp komt me bekend voor. heb toen weken in smacht gewacht op foto's die nooit gekomen zijn :mad:
 
de foto's komen


weken geleden ging ik op jacht met me camera maar kon hem neit vinden! ik upload hem nu probeer ik teminste
 
mega goede foto! maar karma voor joU!
 
Ik rijd naar huis van me normale vakkenvullenwerk. rijd ik op het fietspad, springt er een kreeft omhoog :s ik zo ja man, Wtf doe jij hier. Rijd ik door zie ik 3 op het fietspad lopen :o allemaal springen.

Rijd ik naar huis ben ik binnen aan me kwarkj, zegt mama :O Brian jevrienden zijn er. Ik kijk buiten :O 6 kreeften lopen over straat. Damn een invasie !


hehehehhehe:D
 
die brainy is niet helemaal goed bij zn brains volgens mij :P
 
Ik zie er een Rendier gewei in?
 
laat de karma maar stromen mensen!
 
Ik zie niks, foto doet het niet bij mij:(

Geen karma, zolang ik hem niet kan zien:p
 
UWL

Unidentied Walking Lobster ...

Tsja, het moeten niet altijd UFO's zijn om op te spacen :p
 
wot the fok?
 
Back
Naar boven