AndroidHealthClinic

Thirsty for gains | Rob91’s (AKA Herman) ‘powerbuilding’ log

Bezoekers in dit topic

BodyBuilding training spotted!
 
25-10-2018 | Legs

Gisteren een hele degelijk
sessie uitgevoerd ondanks de late training. En ondanks het feit dat mijn favoriete rack niet beschikbaar was.


Squat
1 x 150kg
3 x 170kg
3 x 5 @ 140kg (beltless)

Laatste beltless zonder echte rede. Maar ik merk - zeker met deze nieuwe high bar squat - ik niet eens zoveel heb aan die belt. Ik vind het vooral prettig met uitlopen omdat ik dan minder 'wobbly' ben.

DB RDL
12 x 34kg
10 x 34kg
8 x 34kg

Leg curls
3 x 8-10 reps

Standing calf raises
3 x 8-10 reps @ 40kg

Leg press machine ding
2 sets van 10

Focus lag op de een goede squat sessie en ik wilde de hamstrings even aanpakken. De rest was eigenlijk een beetje bullshittery.
 
Even bij moeten lezen maar damn son! Gaat lekker hier..... toch maar eens wat kratom uitproberen soon :)
 
Even bij moeten lezen maar damn son! Gaat lekker hier..... toch maar eens wat kratom uitproberen soon :)

Thanks bro! Kratom ftw.
 
29-10-2018

Amper middageten op en zonder avondeten gaan trainen... Had vandaag een memorabele dag op mijn werk. Ik mocht in een oude kathedraal, voor hoge heren presenteren hoe we Madaster in onze organisatie implementeren en ik heb mijn ongezouten mening gegeven over wat de tool nóg niet kan, maar wel zou moeten kunnen. Dit was in het verlengde van het verhaal van Thomas M. Rau, wie een aflevering heeft op VPRO Tegenlicht. Ik voel me vereerd dat ik zo nauw betrokken ben bij de ontwikkeling van dit geweldige platform. Alsof ik de wereld aan het verbeteren ben, zo voelt het. Genoeg geluld, de training.

T-bar rows
15 x 40kg
12 x 50kg
12 x 55kg

Lat pulldowns
12 x 54kg
10 x 54kg
8 x 54kg

Machine rows
3 x 12 @ 25kg per arm

Face pulls
3 x 15

Curls (verschillende)
4 sets van 8-12 reps
 
Kerel, alles goed hier? Wordt er nog gebeukt?
 
Back
Naar boven