XXL Nutrition

Thirsty for gains | Rob91’s (AKA Herman) ‘powerbuilding’ log

Bezoekers in dit topic

Lekkere pendlays man, toevallig heb ik gisteren ook de 90 KG gehaald hiermee (niet 3x5 dan maarja). Pendlay row is echt een heerlijke oefening.

Valium is alleen lekker met ritalin:bang:

Ja pendlays zijn baas. Superieur aan de good old cheating 30 graden body swing bro barbell rows.

Breng me niet op ideeen met die ritalin :o
 
9-10-2018 | Push

Vandaag was een mooie dag..... Lifetime goals is bereikt.

Bench press
1 x 100kg
1 x 120kg
1 x 135kg
1 x 150 miss


Zoals je kunt zien een techniek issue. De bar kwam achter me terecht door teveel elbow flare. En... ZIEKE kranp in mijn hamstring. Leek bijna een blessure te zijn. Maargoed, poging 2:

1 x 150kg DIKKE VETTE PR


Wel was het een touch & go, maar fuck it. Ik ben happy. Hierna eigenlijk backoff setjes moeten doen maar daar had ik de willpower niet meer voor.

Cable crossovers
3 sets

Dumbell press
8 x 34kg
8 x 42kg
10 x 40kg

Machine chest press s.s. pushups
3 sets

Tricep dips op machine
3 sets

Overhead tricep extensions met cable
3 sets
 
Laatst bewerkt:
:cheer: nette pr Herman
 
Tering man 150 bench dat zijn echt serieuze gewichten kerel, proficiat!
 
10-10-2018 | Legs

Ik voelde me goed. Zal ook wel door de kratom komen :D Dit zou sowieso een 180kg skwet worden.

Squat
1 x 140kg
1 x 160kg
1 x 180kg (RPE 7,5)
3 x 5 @ 140kg (easy weight)

Vid:

Mijn tactiek is om telkens op te werken richting een max. Ofwel een 1 rep of een triple. Deze te vertalen naar een max. En daarvan vervolgens 80-85% nemen voor een 3x5. Autoregulatie ten top.

SLDL
3 x 8 @ 100kg

Fucking hell wat zwaar deze.

Barbell lunges
20 reps @ 30kg
20 reps @ 40kg
20 reps @ 40kg

Small stance squat / front squat s.s. met leg curls
2 sets

Deze waren een beetje aanklooien want de willpower was weg.

Seated calf raises
4 sets van 15-30 reps gedaan tussendoor

Al met al prima workout zo. Tevreden over mijn squat.
 
Damn, mooie squat. Ziet er strak uit.:eek:
 
Dikke squat en bench press man. Waar haal jij trouwens je kratom, zal wel duur spul zijn zeker?
 
Damn, mooie squat. Ziet er strak uit.:eek:

Thanks!

Dikke squat en bench press man. Waar haal jij trouwens je kratom, zal wel duur spul zijn zeker?

Ik heb ooit voor een prikkie een kilo gekocht. Ik kan je wel wat opsturen als je wilt. Ik heb:

Red maeng da
Green malay
Green bali
Red borneo

En ik stop het in caps.
 
Thanks!



Ik heb ooit voor een prikkie een kilo gekocht. Ik kan je wel wat opsturen als je wilt. Ik heb:

Red maeng da
Green malay
Green bali
Red borneo

En ik stop het in caps.

Als je goedkopere prijzen bied dan ik online kan vinden en je nog steeds wilt opsturen over een maandje of iets dergelijks vind ik dat prima. Moet me eerst ook eens verdiepen in de verschillende kratom strains.
 
Als je goedkopere prijzen bied dan ik online kan vinden en je nog steeds wilt opsturen over een maandje of iets dergelijks vind ik dat prima. Moet me eerst ook eens verdiepen in de verschillende kratom strains.

Check de NL prjzen maar, ik kan je iig voor een prikkie wat opsturen. Hoef er niet aan te verdienen. Heb 90 dollar betaald voor 1kg.
 
11-10-2018 | Upperbody

Totaal oninteressante training.. Veel gehaast door files vanaf die graf hoofdstad. En daarna files om in mijn stad de brug over te komen. Ik had me tevens mentaal voorbereid op een heerlijke pull dag, maar mijn buddy stelde UB voor. Agja.

MP
3x3 @ 60kg

Light weight. Vanaf heden zal mijn 2e UB of push dag op MP focus zijn. Ik heb met bench mijn doel zo’n beetje bereikt en ik zou nou nu weleens 100kg boven mijn hoofd willen drukken. Mission starts now.

Paused bench
3 x 8 @ 90kg

Easy, maar die 150kg was eergisteren, dus ik wilde simpelweg door de motions heen en niet te zwaar gaan.

Machine rows horizontal
3 x 10 @ RPE 8

Machine rows vertical (for dem wings)
3 x 10 @ RPE 8

Toen pec deck + 3 soorten machine presses

Per oefening 1 set

Suffe workout. Vandaag een beetje arm, side delts, dat soort dingen.
 
Forgive me lord, for i have sinned. Dit weekend me helemaal naar de klote gefeest... Waarom ze me Herman noemen.

Een leg day over moeten slaan. En de pull day gisteren was taai. Agja, mooie herinneringen zijn gemaakt. En een leuke lady ontmoet. Life gains zijn ook belangrijk.

16-10-2018 | Pull

Pendlay rows
3x5 92,5kg

Paar pullups, wat machine rows en curls for dem girls. Ik ga deze geeneens meer verder loggen. Ik was was dood dan levend.

17-10-2018 | Push

Beestige workout deze! Kratom fuelled. Who the fuck needs pwo....?

Bench press
1x120kg
1,5x140kg (jammer)
3x6 110kg paused (loooong pauze)
2x140kg met slingshot

MP
3x3 62,5kg

DB press
7x42kg
8x38kg
8x28kg slooow reps

OH rope tricep extensions
3x8-10

Pushdowns
3 sets

Standing calf raises
3x6-10 40kg

Dips
12x bw

DB flyes
3x10 9kg

Zieke mindset vandaag. Gruwelijke pomp. Heerlak.


 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit voor een prikkie een kilo gekocht. Ik kan je wel wat opsturen als je wilt. Ik heb:

Red maeng da
Green malay
Green bali
Red borneo

En ik stop het in caps.

Vandaag weer een kilotje binnen. Kratomind is nice!

Wat voor caps gebruik jij? Neem aan erg grote? Gebruik je een cap machine? Anders is het wel een gekut toch.
 
Vandaag weer een kilotje binnen. Kratomind is nice!

Wat voor caps gebruik jij? Neem aan erg grote? Gebruik je een cap machine? Anders is het wel een gekut toch.

Kratom is bazig. Kan niks beters bedenken voor pwo.

Ik heb 00 caps van bulkpowders met zo’n capsule maker erbij. Soms nog weleens een toss and wash.
 
Mooi PR op de bank! (Zag het daarnet pas.)
 
Goeie powerbuilding dingen hier.
 
18-10-2018 | Legs

HEERLIJKE leg day. De Green Bali kratom viel goed, die had ik al weken niet meer op.

Squats
3 x 4 @ 160kg (VPR)

Eerste set voelde wat onstabiel. Ik hield mijn chest niet hoog genoeg en eindigde de lift niet door mijn billen keihard aan te knijpen. Maar daarna was het knallen! Focus op de bar in mijn lichaam 'trekken' en borst omhoog.

10 x 100kg
10 x 100kg (laatste rep een 5s pause)
3 x 140kg paused

Nog nooit zoveel volume gedraaid. Dit was echt knallen.

SLDL
10 x 70kg
8 x 70kg
8 x 70kg

BB lunges
25kg
3 x 10 stappen per been

Seated calf raise ss leg curls
15, 10
18, 10
15, 10

Kapot hierna. Voelde goed om zoveel squats te doen. Uiteindelijk is dat het enige wat me interesseert in die hele leg training.
 
Back
Naar boven