MuscleMeat

This is me:

Bezoekers in dit topic

Chad

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
19 dec 2002
Berichten
9
Waardering
0
Nou dit ben ik: Zo'n 2,5 jaar bezig en ben zonder Annabolica van 59Kg naar 74 Kg gegaan (13,7% vet). Ongeveer een half jaar geleden heb ik m’n kaak gebroken en heb 8 weken vloeibaar gegeten (Onder en boven kaak zaten aan elkaar vast gespalkt). Ben toen 12,5 Kg afgevallen. Ben nu weer 2,5 maanden bezig en zit op 66,5 Kg (12,7% vet).

heb een picture op 'n homepage: [Link niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Heel aardig, heel aardig..

Knappe jongen hoor!

Enne, blij dat je weer normaal kunt eten zeker. Zal wel flink pijn hebben gedaan.. :(

Espi
 
Originally posted by Esperantisto
Heel aardig, heel aardig..

Knappe jongen hoor!

Enne, blij dat je weer normaal kunt eten zeker. Zal wel flink pijn hebben gedaan.. :(

Espi

Thanks for your comment. And it did hurt, big time!

Maar waar zijn jou foto's??
 
Je hebt een mooi atletisch gespierd lichaam. Probeer meer aan je trapezius en borst te werken. Vooral trapezius is een zwaar minpunt, maar dit komt omdat je ze helemaal niet traint denk..
Ene... de beentjes ook niet vergeten hé.
;)
 
Mijn foto's zijn verder naar beneden.. ik probeer van een overgewicht af te komen dmv ketodieet en KT. Hierbij zijn beentrainingen favoriet (zie sig).
Sterkste kant is datgene wat jij niet laat zien: mijn benen.
Als ik naar mannen kijk, kijk ik ook erg naar hun gluteus en quads om het netjes uit te drukken :D.
 
met andere woorden, espi wil DIT zien :

[Abeelding niet meer beschikbaar]



:D yap, that's me ass :banana:
 
Geil hoor spike :D ;)
 
Originally posted by Spike
met andere woorden, espi wil DIT zien :

[Abeelding niet meer beschikbaar]



:D yap, that's me ass :banana:

Shit man, azo onderarmen! :eek:
 
he chad ziet er goed uit. btw ik heb precies hetzelfde met me kaak gehad. ook 2 mndn vastgespalkt. Is echt zwaar klote!

suc6 met trainen
 
Back
Naar boven