XXL Nutrition

This is me!

Bezoekers in dit topic

MirjamW

Cool Novice
Lid geworden
5 nov 2018
Berichten
84
Waardering
149
Lengte
1m74
Massa
64kg
Vetpercentage
24%
Nou hallo allemaal, lekker droog ook. Nee helaas niet shredded, maar droog qua groet.


Ik ben sinds 1,5 jaar bezig om mijn lichaam te transformeren, naar wat ik mooi vind. Vroeger sporten ik ook wel hoor, maar wist gewoonweg niet waar ik moest beginnen met krachttraining.

Ik vind het echt heerlijk om te sporten, en verdeel de dagen in het volgende: pull, push, legs en een extra armen dag. Dat werkt voor mij prima.

Ook zou ik ontzettend graag wat meer booty en benen willen gaan trainen. Maar heb al ik weet niet hoelang last van mijn knieën en dat gaat gewoonweg niet. Houding vind ik heel belangrijk! Misschien heb ik verkeerde schoenedn. Geen flauw idee. Kunnen jullie toevallig helpen?

Verder buiten het sporten om, ga ik eigenlijk nooit uit. Vind daar echt geen reet aan, wel kan je me vinden bij harderstyles festivals. Denk aan dominator, Defqon.1, qlimax. Voeding, daar probeer ik goed op te letten. Ik heb een soort van schema, al weet ik niet helemaal of die wel geschikt is. Daar ga ik nog naar kijken.

Groetjesss:o
 
Welkom en succes! :)
 
welkom en veel succes !!
 
Ook zou ik ontzettend graag wat meer booty en benen willen gaan trainen. Maar heb al ik weet niet hoelang last van mijn knieën en dat gaat gewoonweg niet. Houding vind ik heel belangrijk! Misschien heb ik verkeerde schoenedn. Geen flauw idee. Kunnen jullie toevallig helpen?

Welkom.........

Wat is nu concreet je vraag ?
 
goeie nieuws is , ook met slechte knieen kun je atg squats uitvoeren en zwaar ook , vaak kan een kinesist of een fysio je verder helpen
 
Hoi, ik ben ook 20
 
Hoe ze pijnvrij booty en benen kan trainen. En wat de oorzaak van de pijn is.

Jup, ik ben al naar de dokter geweest en kon niets vinden. Een fysio ga ik proberen!

Welkom.........

Wat is nu concreet je vraag ?

Of er toevallig goede schoenen zijn, ik weet niet of je ook met blote voeten of iets squats kan uitvoeren!?

goeie nieuws is , ook met slechte knieen kun je atg squats uitvoeren en zwaar ook , vaak kan een kinesist of een fysio je verder helpen

Oeh, nice! Ik ga het zeker even na.
 
goeie nieuws is , ook met slechte knieen kun je atg squats uitvoeren en zwaar ook , vaak kan een kinesist of een fysio je verder helpen

Atg is echt hard nodig inderdaad.. :o
 
Back
Naar boven