MuscleMeat

thread alleen over test-100

Bezoekers in dit topic

chopper

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
33
Waardering
0
ff een thread alleen over test-100, want er worden altijd zoveel andere produkten bij gehaald.

Zijn er ondertussen al meer ervaringen bekend over test-100?

Kwam op een site(usa) het produkt tegen voor 50dollar inclusief scheepskosten naar holland...niet duur toch?

kunnen jullie je nieuwe eigen opgedane ervaringen(bijwerkingen,gains) posten. Alleen ervaringen uit eigen hand..want er gaan zoveel verhalen de ronde dat je niet meer weet wat je nou moet geloven

thanks,
 
Een kilo'tje of 8. Ik zal het nog eens aan een maatje vragen, die heeft het ook gebruikt (zeer positief).

Bestellen in de USA is erg dom. Wordt zeker gepakt... Spreek uit ervaring.
 
Oef,eindelijk iets over de Test 100...
:dance:

Volgende week start ik met de Test100,allèèn rest mij nog de (enkele)vraag (vragen)

Mag je doorgaan met innemen van creatine ?
Mag je doorgaan met inname van Whey-Eiwitten??
Moet ik gaan stacken?Indien ja ,met welk product???Schijnt dat de 19nor250 best te pruimen is...?
Moet ik mijn eetschema,dieet speciaal gaan aanpassen ???
Welke is de meest aanvaarbare dosis(3caps./dag of mèèr)
:help:

Mijn stats: Train 5 jaar(met onderbrekingen weliswaar),weeg 95Kg,meet 182cm, vetpercentage weet ik nie maar lijkt me toch wa veel...

Qwa dieet/voeding zit ik relatief goed.


Alvast bedankt voor enige reaktie...Zal jullie op de hoogte houden i.v.m. de 'kuur'...!!
 
Yep je kan gewoon doorgaan met je creatine.
En je MOET doorgaan met je (whey) proteine, je moet eigenlijk meer proteine nemen als je aan het kuren bent.
Ja kan stacken met 19nor250 heeft robin ook gedaan zou houd je meer kilos vast!
 
Originally posted by Robin
Een kilo'tje of 8. Ik zal het nog eens aan een maatje vragen, die heeft het ook gebruikt (zeer positief).

Bestellen in de USA is erg dom. Wordt zeker gepakt... Spreek uit ervaring.

Beloofd is beloofd. Die kerel heeft 8kilo gepakt met een stack test-100 en 19nor250mg. Van beide 1 potje. Beide producten 2 caps per dag. Totale kuur 4 weken. Not bad huh!? En..alles vast gehouden.

Gewoon doorgaan met je normale sups...en je cal wat omhoog doen.
 
Wel, elk lichaam is weer anders 8 kilo/4wk kan je niet als vast cijfer voor iedereen garanderen. Net zoals bij echte AS hangt het af van de persoon zelf:
Een meso kan misschien vlot over de 8 kilo halen terwijl een ecto amper de 5 kilo haalt...
 
het gaat hiet over pro hormonen vermoed ik....
wat zijn de voor of nadelen tov as ?
als ze al minder schadelijk zijn waarom ?
kan hier weinig over vinden...iemand een linkje ?

thx
 
Als je echt je research gedaan hebt weet je toch inmiddels dat het pure geldklopperij is :(
 
Originally posted by Robin
Een kilo'tje of 8. Ik zal het nog eens aan een maatje vragen, die heeft het ook gebruikt (zeer positief).



...............................
 
Originally posted by soulreaver
Als je echt je research gedaan hebt weet je toch inmiddels dat het pure geldklopperij is :(


Misschien geldklopperij volgens u ,maar hoe verklaar je dan al die positieve reaktie's van diegene die het wel hebben gebruikt,of zou het een placebo effect zijn

???
Er moet toch een positieve werking mee gepaard gaan of zijn dat louter verkoopspraatjes....?

Dat ik het op den duur ook nie meer weet zunne..???
Enfin we zien wel...volgende week start ik (Als koning 'GRIEP' gèèn roet in het eten komt strooien hè...!!)
 
Ik heb nog nooit iemand over test gesproken die geen resultaten heeft behaald. Dus een verkoop praatje lijkt me sterk. Het lijkt me dan toch eerder een werkend middel!
 
Originally posted by Scanvoch



Misschien geldklopperij volgens u ,maar hoe verklaar je dan al die positieve reaktie's van diegene die het wel hebben gebruikt,of zou het een placebo effect zijn

???
Er moet toch een positieve werking mee gepaard gaan of zijn dat louter verkoopspraatjes....?

Dat ik het op den duur ook nie meer weet zunne..???
Enfin we zien wel...volgende week start ik (Als koning 'GRIEP' gèèn roet in het eten komt strooien hè...!!)

Ik heb niet gezegd dat het niet werkt. Het is in feite primo, maar dan zonder de 1-methyl groep

1-testosterone : 5-alpha-androst-1-en-3-one,17beta-ol
methenolone : 1-methyl-5-alpha-androst-1-en-3-one,17beta-ol

Het is in feite zwakke primo voor een hele boel geld. Ik geloof niet dat mensen 8-10 kilo aankomen dmv. 1-test. Ja het, ze beginnen de kuur, helemaal opgewekt en met frisse energie, want ze gaan groeien, ze gaan plotseling goed eten, intensiever trainen, er meer voor leven, dat is mijn inziens de reden dat men kilo's wint. Degene die ik ken die het gebruikt hebben wonnen ongeveer 2-3 kilo in gewicht, ze werden wel sterker (dit kan ook nog deels psychologisch zijn) en iets droger, ze namen de maximale dosis per dag, wat klauwen vol geld kostte. Ze kregen pijn bij het plassen, 2 van de 5 die ik ken hadden problemen om de snikkel omhoog te krijgen en een ander kreeg steken in zijn maag.

Ik vind het dus pure geldklopperij, want je houdt bijwerkingen, wat uiteraard per persoon verschilt. Of natural blijven of AS gebruiken, prohormonen zijn voor de mensen die eigenlijk de chemische middelen om te groeien niet schuwen, maar niet durven te kuren met AS.. vaak omdat ze geen injecties durven te zetten. 1-test is in ned. net zo verboden als dbol, deca, sus, enz.
 
Laatst bewerkt:
THE ONLY MEDICALLY APPROVED Oral Delivery System!

That’s right! 1-TU™ by Nutrex contains the only medically approved oral delivery system of any prohormone/pro-steroid product in the US. 1-TU was designed by Germany’s foremost steroid expert Manfred Bachmann, author of the best-selling steroid bible ‘World Anabolic Review’ to mimic the delivery system of Germany’s number one oral steroid Andriol®. Both 1-TU and Germany’s most popular steroid utilize an elusive 17-ß-undecanoate ester to shuttle its steroidal compound into the muscles. 1-TU consists of liquid 1-testosterone-17-ß-undecanoate dispersed in a sesame oil/oleic acid gel cap.

The undecanoate ester allows for 1-testosterone to be absorbed through the lymphatic system, which means it bypasses the destructive effects of the liver completely. In light of that, 1-TU is not only the safest prohormone/pro-steroid but also the most potent, having a 300% higher bioavailabilty than its closest competitor. Moreover, 1-TU doesn’t convert to estrogen, it is easy on the stomach and readily absorbable for the muscles. Stop wasting money on prohormone/pro-steroid products with medically unapproved delivery systems like ethylcarbonate esters, prophylcarbonate esters or 4-pentyl ethers. Only the 17-ß-undecanoate ester has ever been medically proven to properly deliver oral steroidal compounds into the bloodstream. 1-TU is clearly the only real contender for those athletes serious about building thick, dense muscle in the shortest period of time through prohormones/pro-steroids.
 
Punt 1 :Oraal wordt al minder goed opgenomen als transdermaal, dat is in diverse studies aangetoond.

Punt 2: Dit is de promotie praat van een merk

En ik zou dan ook graag de link naar de review zien.. Als het een site is die prohormonen verkoopt is het nooit objectief..
 
Vermeld trouwens eens wat het kost om 6 weken lang de maximale dosis te nemen?? Zet dat eens neer, dan zie je wat ik bedoel met geldklopperij..
 
Potje= 60 caps kost hier op dbb 85 euro en is voor 4 weken dan word het gestackt met 19nor250 wat 65 euro voor een maandje kost, dan betaal je uiteindelijk voor een 4 weekse kuur 150 euro!
 
Wat is 19nor250 eigenlijk voor iets??
Wat doet het en waarom in combi gebruiken??
 
Velen prijzen de combi 'Test100+19nor250 'aan ,maar kan het ook met 'stromba' ipv de 19nor250??
 
Originally posted by Scanvoch
Velen prijzen de combi 'Test100+19nor250 'aan ,maar kan het ook met 'stromba' ipv de 19nor250??

Neem dan meteen een testo kuur, duh... we hebben het over mensen die geen AS willen gebruiken.. anders ga je niet eens voor 100-test, maar gewoon een kuur met testo als basis
 
Originally posted by soulreaver


Neem dan meteen een testo kuur, duh... we hebben het over mensen die geen AS willen gebruiken.. anders ga je niet eens voor 100-test, maar gewoon een kuur met testo als basis


Ja okè ,een kuur ja ,maar is da nie wa tè drastisch:gosh:
En ook het financieële ligt een stuk hoger denk ik ???
Dat opbouwen en afbreken ...en ook al die andere supplementen die je erbij moet nemen....

Weet niet,misschien is het wel een volgende stap van me,zal zien hoe deze evolueert...?!^¨
 
Back
Naar boven