Fitness Seller

thread alleen over test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Scanvoch



Ja okè ,een kuur ja ,maar is da nie wa tè drastisch:gosh:
En ook het financieële ligt een stuk hoger denk ik ???
Dat opbouwen en afbreken ...en ook al die andere supplementen die je erbij moet nemen....

Weet niet,misschien is het wel een volgende stap van me,zal zien hoe deze evolueert...?!^¨

Stromba is anabolica..... die stap neem je al ??? Maar een kuur, wat je dus al doet eigenlijk is te drastisch, volgens mij snap je niet echt waar je mee bezig bent?
 
En al die andere supplementen?? Ik mag aannemen dat je altijd al whey, creatine, vitaminen neemt??
 
Originally posted by Scanvoch



Ja okè ,een kuur ja ,maar is da nie wa tè drastisch:gosh:
En ook het financieële ligt een stuk hoger denk ik ???
Juist niet, je bent goedkoper af met meer massa en waarschijnlijk dezelfde invloed op de gezondheid als je het slim aanpakt.
Als je niet wil kuren, of niet op een deftige manier, dan moet je er helemaal niet aan beginnen vind ik.
 
Yaah idd, als ik las dat BC mij vertelde dat als je vanaf je 21 gste best eens een testo kuur kan pakken en dat het zelfs niet eens slecht voor de gezondheid is (p acne en haaruitval na) ???

Waarom zou je dan niet liever het in 1 keer goed doen!
 
Ik vind het allemaal heel leuk en aardig die prohormonen, en ze zullen vast wel werken, maar ze zijn inderdaad schunnig duur.

En dat 'werken' is ook nog betrekkelijk, alleen als je het echt goed aanpakt zul je wel winst behalen.

Maar ik denk dat sommige personen er wel goed aan doen om eerst prohormonen te gebruiken, dan kunnen ze kijken of ze tijdens 'de kuur' wel voldoende gemotiveerd zijn om goed te eten, slapen en trainen. Want test100 is natuurlijk wel heel wat anders dan Testosteron.

Het is tenslotte je eigen keuze, en als je bereid bent ervoor diep in de buidel te tasten, succes.....
 
Ja inderdaad,buiten Whey,creatine en goede voeding heb ik nog nooit iets anders genomen,vandaar dat ik wa onzeker sta tegenover een kuur.

En wat die stromba betreft,die neem ik nie hè!Het was gewoon een mogelijkheid die ik onderzocht om die met de Test100 te stacken,net zoals je het kan met 19nor250...Wilde gewoon weten welke ik het best bij die Test 100 neem !

Denken jullie nou echt dat een kuur met 'anabolica' goedkoper is ,en als het dan zo is ,moet je die nog wel weten te vinden ook hè...!en dan die naalden:eek2:

Trouwens ,partner heeft ook haar zegje in deze zaak :(
 
Originally posted by Scanvoch
Ja inderdaad,buiten Whey,creatine en goede voeding heb ik nog nooit iets anders genomen,vandaar dat ik wa onzeker sta tegenover een kuur.

En wat die stromba betreft,die neem ik nie hè!Het was gewoon een mogelijkheid die ik onderzocht om die met de Test100 te stacken,net zoals je het kan met 19nor250...Wilde gewoon weten welke ik het best bij die Test 100 neem !

Denken jullie nou echt dat een kuur met 'anabolica' goedkoper is ,en als het dan zo is ,moet je die nog wel weten te vinden ook hè...!en dan die naalden:eek2:

Trouwens ,partner heeft ook haar zegje in deze zaak :(

van 5 vrienden van mij ging bij 2 de libido plaat tijdens gebruik van 100-test..
 
Ik heb niets tegen naalden maar wil niet meteen te heftig gaan beginnen.
En test-100 lijkt mij dan een goed iets om het uit te proberen, een soort overbrugging van creatine en wheyshakes naar het zwaardere werk.
Wat is die 19nor50 voor iets en waar kan je test-100 en 19nor50 het beste kopen??
 
Laatst bewerkt:
hier online kopen scheelt veel geld
 
Originally posted by Big Byron
Staat ie der dan al tussen?

Prohormonen zijn in nederland verboden he!! Hij kan het er dus niet bij zetten, want het is verboden hier..
 
Bovendien vind ik het een domme beslissing, maar goed, het is niet mijn lichaam en mijn geld..
 
wil je meer info moet je robin pm'men
 
Soulraver: Wat zou dan wel een goede beslissing zijn??
Ik wil wel eens iets sterkers gaan proberen maar niet meteen heftig aan de slag gaan met AS.
Of zijn er ook AS die niet enorm heftig zijn en waar je goede en vooral blijvende resultaten mee kan boeken zonder dat het ook echt te zien is dat je ooit AS hebt gebruikt.
Misschien is een lage dosering van iets een optie?
 
Het is net wat soulreaver zegt, ook die prohormenen zijn niet heilig, wel degelijk bijwerkingen....
Maar het zijn geen echte AS, zowel qua resultaten als bijwerkingen. Want wat er gezegd wordt over die libido e.d. ja heel leuk en aardig, maar ken ook veel gasten die na een kuurtje (AS) 'opeens' een dikkere kaak dan voorhoofd hadden.....

Persoonlijk had ik die prohormonen niet moeten gebruiken zonde van me geld, en inderdaad, je ken het dan beter meteen goed doen.....
 
Hé koekebakker, wat heb je dan gebruikt?
 
Wat merk je er eigenlijk verder van als je zo`n test-100 kuur doet???
Enige bijwerkingen zoals hogere agressiviteit of zo??
 
Nee, heb zelf geen neg. ervaringen gehad. De mensen die ik verder ken ook niet. 1tje die 1-AD gebruikte die had het id dat ie er wat meer haaruitval van kreeg. Maar daar was die knaap toch al voor in behandeling. Is erfelijk, dus kan je de 1-AD niet de schuld van geven.
 
Ik blijf bij mijn mening & statements, maar ieder moet het voor zich weten..

Train je een jaar of 4 en wil je nog een paar kilo's erbij, dan zou ik voornamelijk wat met me voeding sleutelen evt. ondersteund door wat andere supplementen..

Wil je echt groot worden en hard en droog, en dus vele kilo's winnen en je traint al jaren natural dan zou ik een kuur nemen, bij verantwoord gebruik zijn de bijwerkingen te beperken en de schade aan je gezondheid.

Maar nogmaals voor iemand die een beetje gespierd wil zijn zijn prohormonen en AS overbodig.

Zelf wil ik een kilo of 100 wegen en dan goed droog en weet zeker dat ik dit natural makkelijk kan halen.. Het kost wat meer tijd, maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter..
 
Originally posted by RobbieH
Ik heb niets tegen naalden maar wil niet meteen te heftig gaan beginnen.
En test-100 lijkt mij dan een goed iets om het uit te proberen, een soort overbrugging van creatine en wheyshakes naar het zwaardere werk.
Wat is die 19nor50 voor iets en waar kan je test-100 en 19nor50 het beste kopen??

Is bij mij juist het zelfde Robbie...!Eerst een keertje proeven om daarna misschien met het serieuze werk te beginnen ,niet ??
 
Back
Naar boven