XXL Nutrition

thread alleen over test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by soulreaver
Ik blijf bij mijn mening & statements, maar ieder moet het voor zich weten..

Train je een jaar of 4 en wil je nog een paar kilo's erbij, dan zou ik voornamelijk wat met me voeding sleutelen evt. ondersteund door wat andere supplementen..

Wil je echt groot worden en hard en droog, en dus vele kilo's winnen en je traint al jaren natural dan zou ik een kuur nemen, bij verantwoord gebruik zijn de bijwerkingen te beperken en de schade aan je gezondheid.

Maar nogmaals voor iemand die een beetje gespierd wil zijn zijn prohormonen en AS overbodig.

Zelf wil ik een kilo of 100 wegen en dan goed droog en weet zeker dat ik dit natural makkelijk kan halen.. Het kost wat meer tijd, maar dat maakt de uitdaging alleen maar groter..

Toch vind ik het nog een grote vergissing. Als je prohormonen met AS gaat vergelijken. En ook als je de nevenwerkingen (als die al optreden) met as vergelijkt. Het is en blijft iets heel anders dan kant en klare hormonen in je flikker spuiten.
 
Originally posted by Robin


Toch vind ik het nog een grote vergissing. Als je prohormonen met AS gaat vergelijken. En ook als je de nevenwerkingen (als die al optreden) met as vergelijkt. Het is en blijft iets heel anders dan kant en klare hormonen in je flikker spuiten.

Ja, prohormonen zijn zwakke AS, daar komt het met 100-test in elk geval op neer.. de nevenwerkingen zullen dus ook zwakker zijn.. als je de chemische structuur gaat bekijken scheelt het bijna niks..
 
Ik heb zelf nooit pro-hormomen of AS gebruikt.
Maar ik kijk toch HEEL anders tegen deze 2 aan.


Ik zit er overna te denken om test-100 te gaan gebruiken. Maar echt kuren met AS is voor mij geen optie.

En ik geloof best dat prohormonen een stuk duurder zijn dan AS wanneer je kijkt naar de prijs en de resultaten die je er mee zult behalen. Maar bij mij draaid het niet alleen om de prijs.

De risco's lijken mij een stuk lager en spuiten lijkt mij persoonlijk niks (terecht of onterecht). Verder beschouwen de meeste mensen je toch nog steeds als natural wanneer je prohormonen gebruikt hebt.

En al zou ik ooit met AS aan de gang willen, dan is dit zeker niet het moment aangezien ik eerst zo ie zo meer uit mijn trainingen wil halen op een andere manier.

En mischien is het resultaat dat ik behaal met test-100 wel aan de lage kant en kost het wat geld. Dan is dat meteen de laatste keer geweest dat ik zo iets gebruik en dan weet ik dat ook weer. Maar het kan ook best heel goed werken aangezien ik van verschillende mensen toch erg positieve dingen het gelezen of gehoord.
 
Originally posted by ehv_brambo
Ik heb zelf nooit pro-hormomen of AS gebruikt.
Maar ik kijk toch HEEL anders tegen deze 2 aan.


Ik zit er overna te denken om test-100 te gaan gebruiken. Maar echt kuren met AS is voor mij geen optie.

En ik geloof best dat prohormonen een stuk duurder zijn dan AS wanneer je kijkt naar de prijs en de resultaten die je er mee zult behalen. Maar bij mij draaid het niet alleen om de prijs.

De risco's lijken mij een stuk lager en spuiten lijkt mij persoonlijk niks (terecht of onterecht). Verder beschouwen de meeste mensen je toch nog steeds als natural wanneer je prohormonen gebruikt hebt.

En al zou ik ooit met AS aan de gang willen, dan is dit zeker niet het moment aangezien ik eerst zo ie zo meer uit mijn trainingen wil halen op een andere manier.

En mischien is het resultaat dat ik behaal met test-100 wel aan de lage kant en kost het wat geld. Dan is dat meteen de laatste keer geweest dat ik zo iets gebruik en dan weet ik dat ook weer. Maar het kan ook best heel goed werken aangezien ik van verschillende mensen toch erg positieve dingen het gelezen of gehoord.

Je gaat en zwakke primo gebruiken, beetje naief om te denken dat je daar 10 kilo van aankomt, maar goed, door schade en schande wordt men wijs..
 
wat zijn jullie ervaringen met een test-100, 19-Nor250 stack tijdens een cuttingcycle, om minder massa te verliezen?
 
Ik heb besloten om het te gaan proberen.
Test-100 icm 19nor50, ben benieuwd wat de resultaten zijn.
 
Originally posted by RobbieH
Ik heb besloten om het te gaan proberen.
Test-100 icm 19nor50, ben benieuwd wat de resultaten zijn.

1 resultaat is duidelijk, je portemonnee is een stuk leger
 
Kuuchenbakker

Deze koekenbakker heeft gebruikt: 4diol250 (AST) en anotesten (muscletech)....

Had er zeker meer uit kunnen halen, heb ik toendertijd niet gedaan, stom van me....

En ik geloof ook wel dat die nieuwe middelen (1AD, 4AD, test100) waarschijnlijk een stuk beter zijn, daar heb ik geen ervaringen mee.


Heeee RobbieH, hoeveel ben je wkijt voor die combo dan?!
 
Anosten is helemaal rotzooi.Als je na die doseringen kijkt.

1 ad e.d alleen maar jongens die positief zijn wat betreft resultaten dan.
 
Aanvaard gewoon dat anabolica nog een grote stap verder is voor sommigen. Zeker diegene die niemand anders kennen die er ervaring mee heeft en het 'not done' is in je gym...
Dan zijn prohormonen nog niet zo'n slechte keuze, zeker als je niet om geld geeft.
 
Re: Kuuchenbakker

Originally posted by Floyd
Deze koekenbakker heeft gebruikt: 4diol250 (AST) en anotesten (muscletech)....

De reden dus voor de slechtere resultaten... Over dergelijke precursors praat ik hier ook niet :finger:
 
Daarom zeg ik ook, dat ze voor mij niet werken. Voor anderen misschien wel. En bv dat anotesten, de capsules zien er heel imposant uit, maar tjah, voor het geld ken je beter eiwitten halen.

Over die nieuwe producten weet ik niks. Vindt het alleen (te) duur, en dat voor iets wat voor een deel gewoon tussen 'de oren' zit. "oh ik gebruik nu pre-hormonen, ik pers er nog twee reps uit, ik eet 1 maaltijd per dag meer, laat ik maar een uurtje eerder naar bed gaan"..... + de anabolische werkingen.... = resultaat pre hormonen. (maar dat geldt ook voor AST)
 
Originally posted by soulreaver


1 resultaat is duidelijk, je portemonnee is een stuk leger

Ik zou raar staan te kijken als hij er voller van werd:p
 
Originally posted by RobbieH
Ik heb besloten om het te gaan proberen.
Test-100 icm 19nor50, ben benieuwd wat de resultaten zijn.

Robbie ook ik ga voor de test 100 mèt de 19nor250...Na de feestdagen !!!:barf:
Hou je me op de hoogte van uw stats.?Zal ik ook doen (logboek)


Good luck ! Wanneer start jij trouwens ???
 
Originally posted by Scanvoch


Robbie ook ik ga voor de test 100 mèt de 19nor250...Na de feestdagen !!!:barf:
Hou je me op de hoogte van uw stats.?Zal ik ook doen (logboek)


Good luck ! Wanneer start jij trouwens ???

Ok is goed doe ik.
Ik ga beginnen als de spulletjes binnen zijn, maar waneer dat is weet ik niet...
Iik hoop zo snel mogenlijk:D, ik heb nu nog 3 weken vrij en begin dan aan een nieuwe baan dus dan heb ik 3 weken de tijd om mij helemaal te richten op trainen eten en slapen. ( en leren voor de neiuwe baan ;) )
 
Ik heb bijna 2 jaar geleden een kuur gedaan met prohormonen. Werd wel iets sterker maar kreeg last van gyno en later last van hartritmestoornissen. Heb deze ellende in mijn kuur sust dbol niet gehad. De bijwerkingen zijn dus net zo heftig als die bij AS kunnen zijn terwijl de winst dat niet is. Een goede as kuur kost misschien nog wel minder en daar heb je zeker resultaat mee.

greetz
 
wat voor kuur was dat dan?
 
Dat was dan nog met middelen die ook in oestrogeen omzetten.Met 1 ad test 100 e.d is dit niet het geval.

Als je toch gaat stacken met een nor variant hou dan wel een oestrogeen blokker achter de hand. Als je aan de supplementen wil blijven kan het je het nieuwe spul van patrick arnold eens proberen.
 
Heb zelf test-100 (en equimax) gebruikt en was niet onder de indruk van het resultaat. Beetje massa erbij, ietsje droger, beetje meer kracht. De aanbevolen dosering is te laag. Bij een werkzamere dosering (3x zo hoog?) is het echter helemaal niet meer te betalen.

Het blijft natuurlijk je eigen beslissing....
 
Waar haal je dat vandaan, dat de test-100 3x de aanbevolen dosing moet zijn!? Dat is BS! Dat was met 1-AD zo, niet met test-100. En met equimax moet je 6 caps nemen...en dan zeg jij 3 x zo hoog???
 
Back
Naar boven