XXL Nutrition

thread alleen over test-100 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kijk iedereen die zegt nu wel van zus en zo. er blijven altijd meningsverschillen ben ik mee eens. maar ik vraag me af als je test100 en nor andro neemt hoeveel je van beide moet gebruiken dagelijks om toch wel leuk resultaat te boeken
graag reacties.....?
 
Mijn dosering was van beide 3 caps per dag. Dit heb ik zo gedaan vanwege mn LG. Was toen al 100+, vandaar. Die andere kerel had gewoon van beide 2 caps per dag... Niks geen hogere doseringen dus...
 
Robin, van beide had ik de aanbevolen hoeveelheden. Met een hogere dosis refereerde ik aan de Test-100, niet Equimax. Op BB.com zie je dat men ook voor de 1-test esters hogere doseringen gebruikt dan aanbevolen, hence mijn opmerking.
Je hebt voor 1-AD zeker gelijk dat je een veel hogere dosering nodig hebt, zie ook het artikel van BC op die site over prohormonen. Hij heeft het over doseringen van 600 tot wel 1200 mg per dag (naar hoeveel 1-test wordt dit dus omgezet??).

Lees trouwens op BB.com dat je voor 1-test beter transdermale gels kan gebruiken, hoe kijk jij hier tegen aan? Ervaring mee?
 
1 test ester maar niet met test 100 wat rechstreekse 1 test is.
 
dus!
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by Zwier
1 test ester maar niet met test 100 wat rechstreekse 1 test is.
Shit, you got me there. Typo, bedoelde ether en niet ester. Afijn, iedereen moet het zelf proberen. Wellicht dat de 1 ontvankelijker is dan een ander. Mijn ervaring was niet zo goed, ben echter een hardgainer pur-sang helaas.

Adviseer wel om bb.com goed te lezen. Daar is zo veel ervaring al met dit soort ph, altijd interessant. Ik krijg wel de indruk dat men denkt 'more is better'....

O ja, een bijwerking waar ik last van had was dat ik er moe/loom van werd (schijnt een veel gehoorde klacht te zijn).
 
mmm van meer testo zou je je juist fitter moeten voelen.

Was het mischien na je kuur dat je een teruval had..
 
Waarom kiezen de mensen dan niet voor primo?? Is net zo illegaal als 1-t
 
Ik heb het nu besteld en begin dit weekend ermee icm 19nor250.
Ik las hier en daar wat dingen over oestrogeenblocker, is dit nodig bij een normale kuur test-100???
Maar wat ik begrepen heb uit dit en andere forums is dat het bij een normale dosis en 4 weken gebruik niet echt schadelijke efetcen heeft op lever en zo??
Of is de kans op bijwerkeningen toch nog ( groot ) aanwezig ??
Risico`s heb je natuurlijk altijd en als je de bijsluiter van medicijnen leest word je ook akelig van al de dingen die je daarvan kan krijgen maar daar heb ik ook nog nooit last van gehad.
Ik heb het dus over realistische risico`s.
 
Originally posted by Zwier
mmm van meer testo zou je je juist fitter moeten voelen.

Was het mischien na je kuur dat je een teruval had..
Nee, het was echt tijdens de kuur. Dit blijkt echt een bekende bijwerking te zijn van 1-test. Wie weet komt dit ook doordat je autom. je training gaat veranderen, wellicht een psychologisch effect, zo van "he voel ik nou wat? Even nog een rep er uit persen". Geen idee wat de oorzaak is.

RobbieH: geen oestrogeenblokker nodig

SR: tja, gelijk heb je, maar kan je net zo makkelijk aan echte primo tabs komen dan (je moet wel de tabs nemen in je vergelijking en niet de injectables)?? Van 1-test hoor je nog niet over fakes. Ben het wel met je eens trouwens.
 
idd ja wat is net stapje verder als test100? kijk ik wil ook niet aan de aas . Maar ja primo alleen spuit of ook caps?
 
Primo is anabool !
 
Ik heb net een mailtje gehad dat de test-100 momenteel niet voorradig is en dat het ongeveer1 week kan duren voordat het binnen is.
Nu vragen ze ofdat ik wil dat de 19nor250 al opgestuurd word en de test-100 later.
Heeft dit nut??
Is het stom om al met de 19nor250 te beginnen en later met de test-100??
 
lekker wachten tot je alles hebt, want de 19nor250 werkt juist op zijn best icm de test-100, doe je het, doe het dan goed!
 
Ok dan w8 ik.
Ik dacht al dat het beter was om te wachten maar misschien was er toch een reden waardoor het juist goed was of niet uitmaakte dus ik dacht ik vraag het even :-)
Wel vaag trouwens dat ze het ineens niet meer hebben want ik had een mail verstuurd om te vragen ofdat ze het op voorraad hadden en kreeg als antwoord ja....:mad:
 
Originally posted by RobbieH
Ok dan w8 ik.
Ik dacht al dat het beter was om te wachten maar misschien was er toch een reden waardoor het juist goed was of niet uitmaakte dus ik dacht ik vraag het even :-)
Wel vaag trouwens dat ze het ineens niet meer hebben want ik had een mail verstuurd om te vragen ofdat ze het op voorraad hadden en kreeg als antwoord ja....:mad:

Je bent nie alleen hoor Robbie,ik wacht al 2.5 weken!!!!:grumble:op de test100...!
 
Zal wel gewild zijn dan...

Iik had die website trowuesn dezelfde vraag gesteld alsdat ik hier gedaan had en kreeg dit antwoord:

The Test-100 will be about 1-2 weeks time to get to you.

As far as the products themselves are concerned, you would probably be
better to try 19nor3andro with the 19nor250 at the same time, as this will
give you a stronger stack in total. 19nor3andro is £39.89 and is from the
same manufacturer, AST.

If you wanted to stick with the Test-100, then we would probably recommend
taking it with Chemi-Sport Equi-Max as these are designed to complement each
other perfectly. This does work out more expensive but you will get much
better results.


???
 
Zal wel gewild zijn dan...

Iik had die website trowuesn dezelfde vraag gesteld alsdat ik hier gedaan had en kreeg dit antwoord:

The Test-100 will be about 1-2 weeks time to get to you.

As far as the products themselves are concerned, you would probably be
better to try 19nor3andro with the 19nor250 at the same time, as this will
give you a stronger stack in total. 19nor3andro is £39.89 and is from the
same manufacturer, AST.

If you wanted to stick with the Test-100, then we would probably recommend
taking it with Chemi-Sport Equi-Max as these are designed to complement each
other perfectly. This does work out more expensive but you will get much
better results.


???
 
hehe iedereen gaat aan de test100 in NL en belgie klint goed!
 
zit er ook aan te denken! met ze allen aan de 1-test, logboek maken en dan vergekijken!
 
Back
Naar boven