MuscleMeat

thread alleen over test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Zwier
Primo is anabool !

Idd...anders dus dan precursors...maar dat dringt nog niet door geloof ik... :(
 
Originally posted by Zwier
Primo is anabool !

1-test ook... het is op 1 groep na primo, so what's the difference?? als je aan echte primo tabs kan komen ben je denk ik daarmee goedkoper uit. ik wel in elk geval..

maar ik hoef voorlopig helemaal geen rotzooi in me lichaam, door goed te eten kan ik groeien als kool..

nog effe 3-4 weken wat droger worden en dan effe lekker bulken en me 100+ status bereiken :) zonder 1-test en zonder AS..

geduld is een schone zaak..
 
De chemische structuur is verder gelijk, afgezien van de 1-methyl groep. Beide zijn verboden in ned. Beide kunnen bijwerkingen hebben, maar zijn relatief mild..
 
Ok helemaal gelijk in. Maar dan nog is 1 test een in nederland verboden supplement ! en primo een anabolica. Je hebt ook gelijk wat betreft prijs enzo maar er zijn gewoon jongens die belangrijk vinden wat iemand anders er van zegt en dan is het een groot verschil of je aan de primo of aan de test 100 zit.
 
Waarom al die negatieve reacties, ik word er bijna aggeresief van! Ik heb een avondje op bb.com gelezen over de resultaten die men met 1-ad/1-test haalt, meestal is dit icm 4-ad. Deze resultaten verschillen van 10 tot 20 pond dus van 4-9 kilo in 4 weken! (En ja dit was dan op basis van 200 mg 1-test en rond de 400 mg 4-ad)

Dus f*ck iedereen die het loopt te kraken! Ik ga het ook testen want als je er 6 kilo in 4 weken mee pakt, wie vind het dan nog rotzooi!
 
Originally posted by Juriaan
Waarom al die negatieve reacties, ik word er bijna aggeresief van! Ik heb een avondje op bb.com gelezen over de resultaten die men met 1-ad/1-test haalt, meestal is dit icm 4-ad. Deze resultaten verschillen van 10 tot 20 pond dus van 4-9 kilo in 4 weken! (En ja dit was dan op basis van 200 mg 1-test en rond de 400 mg 4-ad)

Dus f*ck iedereen die het loopt te kraken! Ik ga het ook testen want als je er 6 kilo in 4 weken mee pakt, wie vind het dan nog rotzooi!

Wat een dom gelul, dus als je er veel massa mee wint is het geen rotzooi?? hahahaha.. dat is krom redeneren.. mgoed, jongen jouw lichaam niet het mijne.. ik kan er alleen om lachen
 
Wat een dom gelul, dus als je er veel massa mee wint is het geen rotzooi??

Je snapt niet hoe ik het bedoel, gezond is anders ik bedoel hiermee dat het geen Ripp Off is, want ik lees vaak ja 1-ad/1-test werkt niet, dat is dus onzin!
 
Na hoe lang kan je eigenlijk iets gaan merken???
 
Bij de juiste dosering merk je van test-100 al binnen enkel dagen effect > in kracht dan wel.
 
Ik heb vandaag alles binnen gekregen ( test-100 en equi-max )
Wanneer kan ik dit het beste innemen?? sòchtends, smiddags of sàvonds??
Op een vast tijdstip of maakt dat niet uit??
Er staat op lege maag iig.
 
Originally posted by Robin
Bij de juiste dosering merk je van test-100 al binnen enkel dagen effect > in kracht dan wel.

En de juiste dosering is de aanbevolen dosering??
 
Hmmmz, nee, die is meer afhankelijk van lichaamsgewicht. Als je 100+ bent (en dan niet met 20% vet!!) raad ik meer dan 2 caps aan...
 
Originally posted by RobbieH


En de juiste dosering is de aanbevolen dosering??

Mij werd gezegd van 3 Caps. per dag te nemen wat betreft de test100...
S'morgens,s'middags en s'avonds...En vèèl eiwitten eten erbij .
 
Originally posted by Scanvoch


Mij werd gezegd van 3 Caps. per dag te nemen wat betreft de test100...
S'morgens,s'middags en s'avonds...En vèèl eiwitten eten erbij .

Voordat je met dat soort supps. aan de gang gaat behoort je voeding al perfect te zijn :finger:
 
Originally posted by Robin
Hmmmz, nee, die is meer afhankelijk van lichaamsgewicht. Als je 100+ bent (en dan niet met 20% vet!!) raad ik meer dan 2 caps aan...

Dus bij 85 kilo gewoon 2 per dag pakken???
 
Originally posted by soulreaver


Voordat je met dat soort supps. aan de gang gaat behoort je voeding al perfect te zijn :finger:
\


Ik denk dat hij bedoeld dat je dan een verhoogde eiwitbehoefte hebt als je test-100 pakt??
Dus voeding kan wel al in orde zijn maar door de test-100 moeten de eiwitten omhoog??
 
Ga uit van 2.5 gr eiwitten per kilo lichaamsgewicht tijden de test-100 dan zit je goed!
 
Ik denk wel wat meer als je het zo gaat bekijken. Persoonlijk vind ik dat je gewoonlijk al rond die hoeveel heid moet zitten. Eiwitten is de key...die standaard 2gr per kg lgw vind ik persoonlijk vrij laag.
 
Ik heb vandaag voor de 12e dag test-100 icm equi max gepakt.
Ben iets in gewicht voorruit gegaan en zeker ook in kracht.
Of het door die gekleurde capsules komt durf ik niet 100% te zeggen.
Ik heb wel een verhoogde geslachtsdrift die eigenlijk al vrij hoog lag:D
Geen noemenswaardige acne ook of zo.
Nog andere mensen die ermee begonnen zijn??
Ben benieuwd wat jullie ervaringen tot nu toe zijn.
 
aha ben je al aangekomen in die 12 dagen robbie?
en veel kg meer kunnen pakken ofniet?
 
Back
Naar boven