AndroidHealthClinic

thread alleen over test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

robin(moderator) denk je dat test100 icm 19nor250 beter is als test100 icm equimax????
 
Originally posted by M@RTIJN
aha ben je al aangekomen in die 12 dagen robbie?
en veel kg meer kunnen pakken ofniet?

IDD iets aangekomen maar niet veel tot nu toe.
Ben qua kracht wel best wel voorruit gegaan.
Weet dus niet of het hierdoor komt, maar ben wel zeker sinds ik hiermee begonnen ben duidelijk in kracht voorruit gegaan.


Enne ik heb in eerste instantie ook test-100 icm 19nor250 besteld maar die site waardat ik het bestelde raadde mij deze combi aan omdat hij beter zou zijn.
De mail die ik hierop gehad heb staat ook in deze thread.
 
aha ok thx voor reactie maar wat moet ik verstaan onder een beetje aangekomen bij de een is 1 kilo een beetje en 4 kilo veel en bij de ander is 4 kilo een beetje dus ja. kun je mein kilo aangeven wat je bent aangekomen in 12 dagen?en wat je met je vet% hebt nu en hoeveel het eerst was?

geen spijt ervan dat je test100 gehaald heb?denk je dat je meer resultaat ga krijgen in de 3 weken die nog volgen?>
 
Originally posted by M@RTIJN
aha ok thx voor reactie maar wat moet ik verstaan onder een beetje aangekomen bij de een is 1 kilo een beetje en 4 kilo veel en bij de ander is 4 kilo een beetje dus ja. kun je mein kilo aangeven wat je bent aangekomen in 12 dagen?en wat je met je vet% hebt nu en hoeveel het eerst was?

geen spijt ervan dat je test100 gehaald heb?denk je dat je meer resultaat ga krijgen in de 3 weken die nog volgen?>

Een beetje is 1 a 2 kilo maar moelijk in te schatten vind ik want ik eet ook vrij veel en voor en na de wc gang kan het vrij veel schelen :p
Ik meet nu sòchtends en ga dan eerst ff naar de wc
Ik ben denk ik nu zeker 1,5 kilo aangekomen.
Vet% weet ik nu niet, maar is niet omhoog gegaan denk ik.
Ik weet echt niet ofdat ik meer resultaat ga krijgen na 3 weken maar hoop het wel natuurlijk ;)
Ik zal hier in deze thread iig af en toe wat posten en zeker als ik klaar ben en daarna natuurlijk weer wat er evt vanaf gaat.
Tot nu toe geen spijt ervan gehad dat ik het gehaald heb.
Heb het idee dat het iig wel een beetje werkt en einde is nog niet in zicht en heb geen bijwerkingen gemerkt behalve lichtelijk verhoogde geslachtsdrift ( sneller geil dus :D )
En als het nou niet of bijna niet blijkt te werken heb ik er ook geen spijt van dat ik het geprobeerd heb want dan weet ik dat het (voor mij) niet werkt.
 
kijk als je nu al 1.5 kilo ben aangekomen dan moet 4 kilo in 4 weken best lukken.suc en hou me op de hoogte. mijn bestelling is ook onderweg
 
gebruik je buiten test en equi nog andere supplemeneten robbie?
 
Whey creatine gaba vitamines ( multi en c1000 ) en lijnzaadolie.
 
Als je creatine gelijk met test-100 bent beginnen nemen, vrees ik dat die 1.5kg eerder vocht is door de creatine, sorry...
 
Site waar ik mijn test 100 bestelt heb, (2 maand geleden al ondertussen) zegt me dat test 100 nie meer te verkrijgen is...Sta hier nu met mijn....vol tanden.

De 19Nor250 is wel courant,die heb ik binnen enkele dagen.

Weet iemand een ander adres voor de test 100 ??Liefst in België .
 
Dat is bullshit. Voor zover ik weet is het gewoon nog verkrijgbaar...
 
Originally posted by Big Byron
Als je creatine gelijk met test-100 bent beginnen nemen, vrees ik dat die 1.5kg eerder vocht is door de creatine, sorry...

ik pak creatine al ruim 5 maanden non stop dus zal geen extra vocht door creatibne zijn denk ik.
En waarom sorry??????
 
Ja, die opmerking snap ik inderdaad dan ook niet... :shrug:
 
Originally posted by M@RTIJN
robin(moderator) denk je dat test100 icm 19nor250 beter is als test100 icm equimax????

Durf ik mn handen niet voor in het vuur te steken. Heb geen ervaringen met test-100/equimax... met nor werkt het iig zeer goed...
 
Originally posted by RobbieH

Ik weet echt niet ofdat ik meer resultaat ga krijgen na 3 weken maar hoop het wel natuurlijk ;)

Warschijnlijk wel... de winst die je nu hebt gehad is hoofdzakelijk van de test-100. De equimax begint over het algemeen pas later te werken...

Hou ons op de hoogte...
 
Originally posted by RobbieH


ik pak creatine al ruim 5 maanden non stop dus zal geen extra vocht door creatibne zijn denk ik.
En waarom sorry??????
Ok ,niet sorry dan... Bedoelde gewoon dat een paar kilo vocht bijkomen normaal is met creatine dus als je die ook pas begonnen was, was die 1.5kg wrsch vocht. Heb me missch slecht uitgedrukt, maarreuh, dit is een bodybuildingforum geen taalforum...
 
ik laat dit product nog wel ff wachten :p
 
Laatst bewerkt:
Nou ben ik eens benieuwd naar de resultaten.. succes :thumb:
 
heej robbieH hoe staat het nu met t kuurtje??
was je vooruitgang??
 
Back
Naar boven