XXL Nutrition

thread alleen over test-100 (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Robin
Dat is bullshit. Voor zover ik weet is het gewoon nog verkrijgbaar...

Jeep,inderdaad.Is ondertussen al geleverd....!
 
In mijn ogen is de test-100/4-ad toch de beste stack, niet dat ik hier ervaring in heb maar lees er veel positieve reacties over.

Zelf ga ik in jan aan de one+ dat is een transdermal (op de huid smeren) van 1-test/4-ad

Ik ben benieuwd, maar hoop na 2 weken wel 3 kilo zwaarder te zijn, het liefst meer!
 
3 kilo in 2weken alleen daarvan juriaan?? das wel veel wat kost dat spul?
 
www.bardolino.nl

Het is van avant labs er zit 2.625 mg 1-test en 9.375 mg 4-ad in.

In amerika worden er veel goede resultaten mee geboekt het is een hype daar!
 
Originally posted by M@RTIJN
heej robbieH hoe staat het nu met t kuurtje??
was je vooruitgang??

Overmorgen ben ik 3 weken bezig.
Ik merk best wel voorruitgang in kracht en ben ook zwaarder geworden.
Ik vind het alleen erg moelijk om mijn "netto"gewicht te meten.
Mijn gewicht schommeld best wel, dit komt vooral doordat mijn maag de ene x meer gevuld is als de andere keer en er natuurlijk ook eten zit wat er op de wc weer uit moet ;)

En vetpercentagemeter op mijn sportschool is ook iets wat ze net zo goed niet hadden kunnen aanschaffen.
Ik liet het eerst na meten door iemand en ik zou een vetpercentage hebben van 18%.
Week later heb ik ineens 12% ???
En vandaag was het 10% ???
Het is zo`n ding waar je met blote voeten op moet gaan staan en je moet zelf aangeven ofdat je atletisch gebouwd bent of normaal gebouwd bent.
Zo`n ding moet dat toch zelf zien???
Daarom had ik dus eerst een % van 18 en een week later van 12.
Bij de 18% stond hij op normaal en bij de 12 op atletisch.

Ik heb mijn gewicht af en toe op geschreven en heb me gewogen zo veel mogenlijk so`chtends voor het eten zonder kleren en na de grote boodschap ;)
Ik heb mij niet iedere dag gewogen.

Start: 82.2kg - 82.4 - 82.3 - 83 - 82.9 - 82.5 - 83.9 - 83 - 83.7 83.9 - 84.4 - 84.8 en toen ik me net woog was het 85.9 maar heb net gegeten en ervoor getraind en dus flink wat vocht en eten tot mij genomen.
 
Laatst bewerkt:
Wegen moet je elke ochtend doen als je nuchter bent, dus nog niet gegeten.
 
Originally posted by soulreaver
Wegen moet je elke ochtend doen als je nuchter bent, dus nog niet gegeten.

Doe ik ook,maar daarna ga ik naar de wc en weeg ineens veel minder.
En sinds ik zoveel eet en drink moet ik echt veel meer.
Dus daarom vind ik het moelijk mijn "netto"gewicht te meten.
 
@Robbieh H en hoe staat het nu met je vooruitgang??je zou ons op de hoogte houden toch?

enneuh hoest met de neveneffecten daar last van ja of nee?
 
Originally posted by M@RTIJN
@Robbieh H en hoe staat het nu met je vooruitgang??je zou ons op de hoogte houden toch?

enneuh hoest met de neveneffecten daar last van ja of nee?

Morgen is de laatste dag en weeg nu +-86 kilo.
Heb eigenlijk niet echt neven effecten gehad.
Wel af en toe beetje aggressief geweest maar weet niet ofdat het puur daardoor komt.
IIG geen haaruitval impotentie etc.
Ik begon dus met +-82 en nu +- 86 maar weet dus niet ofdat het 100% spierweefsel winst is.
Vetpercentage meter bij mij op de sportschool is een onnauwkeurig kloteding dus is moelijk te zeggen.
Ben wel zeker stuk voorruit gegaan.
Vind het zelf vaak moelijk te zien maar mijn vriendin zei het ook iig.
Ik laat nog wel ff weten of er iets af gaat
 
Originally posted by RobbieH


Morgen is de laatste dag en weeg nu +-86 kilo.
Heb eigenlijk niet echt neven effecten gehad.
Wel af en toe beetje aggressief geweest maar weet niet ofdat het puur daardoor komt.
IIG geen haaruitval impotentie etc.
Ik begon dus met +-82 en nu +- 86 maar weet dus niet ofdat het 100% spierweefsel winst is.
Vetpercentage meter bij mij op de sportschool is een onnauwkeurig kloteding dus is moelijk te zeggen.
Ben wel zeker stuk voorruit gegaan.
Vind het zelf vaak moelijk te zien maar mijn vriendin zei het ook iig.
Ik laat nog wel ff weten of er iets af gaat

Hoe lang had je het gebruikt dan? Om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk de progressie nog wat tegenvallen (had beter gekunt).
 
Originally posted by Robin


Hoe lang had je het gebruikt dan? Om eerlijk te zijn vind ik persoonlijk de progressie nog wat tegenvallen (had beter gekunt).

30 dagen in totaal.
 
nou als ik in 30 dagen 4 kilo spiermassa aankom van dat spul ben ik mega blij hoor! meer is alleen meegenomen, maar als ik kan tekenen voor 4 kilo spiermassa erbij doek dat meteen!
 
Als jij

400 mg test-100 (4 caps) en 500 mg 4-ad (2 caps) neemt per dag (ja het is een hoge dosering) dan kom jij gegarandeerd 4-8 kilo aan.
 
juriaan ik moet er nog mee beginnen denk ik februari ofzo dat ik begin ermee, wil dan 2 xtest100 en 2 x19nor250 per dag nemen!ik weeg 84 kilo ongeveer.
zelf weleens gebruikt test100 ofniet?
denk je dat het genoeg is, omdat jij spreekt van een dubbele dosis als die ik wil gaan nemen?
 
Ik ken nu 2 mensen die bezig zijn met een kuur:

Ron: 200 mg Test-100 en 200 mg 19nor250 en na 3 weken 3,9 kilo aangekomen
Jay: 400 mg 1-test na 3 weken 7 kilo aangekomen (maar bulkt enorm)

Als ik jou was martijn zou ik of:

300 mg 1-test/500 mg 19nor250
300 mg 1-test/500 mg 4-ad nemen

Sommige reageren goed op 200 mg maar ik denk dat je op 300 mg per dag een stuk sneller en beter gaat, verder raad ik zelf 4-ad aan, dit geeft je nieuwe energie en 1-test vermoeit juist wat.

Ik ga in januari ook bestellen en ben nog aan het twijfelen of ik test-100 neem of 4-ad, ik denk dat ik 1-test neem omdat je van 1-ad maar 60 caps in een potje hebt dus dan word het een beetje een dure grap.
 
juriaan jij zou dus 3caps test100 per dag nemen en 2 caps 19nor250 ???

kijk is de eerste keer dat ik zoiets doe dus ja denk dat ik het deze keer gewoon even rustig aan wil doen eerst!
ik krijg 1 potje test100 (60 caps) en 1 potje 19nor250 (60 caps) dus ja dan denk ik dat ik dat beter kan spreiden over 30 dagen ipv in 20 dagen alles op te vreten of denk jij van niet??


enneuh die JAY wat vreet ie dan allemaal wel niet?komt die alleen van 3 test100 caps per dag 7 kilo in 3 weken aan?is dat niet beetje erg veel???
Hoe is het met hun vet % gegaan????

alvast bedankt voor de volgende reactie!
:)
 
Laatst bewerkt:
nor 250 betekend 250 milligram

dus hij bedoeld 2 nor.

4 ad is wat anders als nor
 
Ik kom in 3 weken ook 7 kilo aan als ik goed bulk, we moeten het wel over vvm gaan hebben he..
 
Back
Naar boven