XXL Nutrition

thread alleen over test-100 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Juriaan
Ik ken nu 2 mensen die bezig zijn met een kuur:

Ron: 200 mg Test-100 en 200 mg 19nor250 en na 3 weken 3,9 kilo aangekomen
Jay: 400 mg 1-test na 3 weken 7 kilo aangekomen (maar bulkt enorm)

Als ik jou was martijn zou ik of:

300 mg 1-test/500 mg 19nor250
300 mg 1-test/500 mg 4-ad nemen

Sommige reageren goed op 200 mg maar ik denk dat je op 300 mg per dag een stuk sneller en beter gaat, verder raad ik zelf 4-ad aan, dit geeft je nieuwe energie en 1-test vermoeit juist wat.

Ik ga in januari ook bestellen en ben nog aan het twijfelen of ik test-100 neem of 4-ad, ik denk dat ik 1-test neem omdat je van 1-ad maar 60 caps in een potje hebt dus dan word het een beetje een dure grap.

Dosis hangt vooral ook af van eerder precursor kuren. En uiteraard ook van je lichaamsgewicht.

Wat betreft je keuzen tussen 1-test en 1-AD. Ik zou voor de 1-test gaan. Om de simpele reden dat het target-hormoon het zelfde is. Alleen moet 1-AD nog omgezet worden (waardoor zeer veel verlies optreed). Met 1-test heb je dat dus niet...
 
Hmz ik ga zelf niet meer aan de one+ omdat ik een zeer gevoelige huid heb.

Ik ben er nog niet helemaal uit wanneer ik ga beginnen maar ik weet ong wel hoe mijn kuur eruit gaat zien:

Week 1: 300 mg (3 caps) test-100
Week 2: 300 mg (3 caps) test-100
Week 3: 300 mg (3 caps) test-100/600 mg 4-ad (2 caps)
Week 4: 300 mg (3 caps) test-100/600 mg 4-ad (2 caps)
Week 5: 300 mg (3 caps) test-100/600 mg 4-ad (2 caps)
Week 6: 300 mg (3 caps) test-100/600 mg 4-ad (2 caps)

Verder een dieet van 3500-4000 kcal (ik bulk express niet om te kijken hoeveel schone massa ik kan halen) en dagelijks rond de 200 gram eiwitten!
 
heee Juriaan, je gebruikt 6 wkn. = 42 dgn 3 capsules test100 p/dag. das 126 capsules.

en 4 wkn. 4AD, das 28x2=56. hoeveel gaat die gein je wel niet kosten dan?!
 
Ong 210 euro, ex proteinen
 
pffffff, is wel veel geld. Maar, tjah, als je er toch aan begint kun je het beter meteen goed doen. ja toch.

grtz
 
Als ik aan de one+ ga en wat grammetjes 1-test en 4-ad extra koop scheelt het me 100 euro en zal ik een beter resultaat halen, maar ik durf dit niet aan omdat ik een zeer gevoelige huid heb. Baal er wel van, maar als ik weer wat gespaard heb zal ik later wel een one+ halen en wat grammetjes bestellen en dan in een later stadium dat eens proberen. eerst maar even verder gaan moet zoeken naar info voor me definitiefe schema en half jan ga ik bestellen!
 
One+ is vanaf januari in Amerika verboden. Lars (de importeur) heeft me gezegd dat er nog een laatste bestelling onderweg is en that's it, finished. De topical gels zijn blijkbaar te sterk voor de Amerikaanse overheid. Dus als je nog ééntje wil proberen zal je toch snel moeten zijn.
 
voor zover ik weet worden ze nog overall aangeboden van 1fast400 tot bb.com, maar omdat ik een gevoelige huid heb ga ik aan de test-100 en 4-ad
 
Je kan trouwens ook flesjes met gel en DSMO kopen en een paar losse grammetjes 1-test/4-ad erin en klaar ben je. dus als die gel echt niet meer te krijgen is ga je gewoon voor een homebrew
 
@juriaan:denk je dat er veel verschil in zal zitten of je nu 2 caps test 100 neemt of 3 caps per dag?
 
Originally posted by M@RTIJN
@juriaan:denk je dat er veel verschil in zal zitten of je nu 2 caps test 100 neemt of 3 caps per dag?

Tuurlijk zit daar verschil in... 33% om precies te zijn :D

Maar of je er voorveel uit haald met jou lichaamsgewicht betwijfel ik... Ik zou dus lekker die 2 caps aanhouden :thumb:
 
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat 300 mg wel een stuk beter is als 200 mg!! Laten we het zo zeggen met 200 mg kan je goede resultaten halen, maar als ik zelf zou kuren zou ik voor 300/400 mg dag gaan!!!
 
Het zal vooral afhankelijk zijn van je lichaamsgewicht en wat je reeds eerder gedaan hebt met precursors wat de dosis betreft...
 
als je het eerder hebt gedaan
dan de volgende keer meer ?
 
Originally posted by BIGTANK
als je het eerder hebt gedaan
dan de volgende keer meer ?

En hoe lang wachten met de volgende keer???
 
Ja als je gebruitk hebt zal je lichaam slechter tot amper reageren op die hoeveel heid. zou wel min 2-3 maanden wachten het liefs een maandje of 6
 
Waarom zou je lichaam slechter reageren?? De enige reden die ik kan verzinnen is dat je zwaarder bent en dus een hogere dosering nodig hebt..
 
Back
Naar boven