AndroidHealthClinic

three steps ahead (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
20 jaar lid
Lid geworden
16 okt 2002
Berichten
28.248
Waardering
5.505
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
Gaat r iemand naar de benefiet party van three steps ahead vrijdagnacht? In de hemkade in zaandam?

Ikke wel iig :) Elke hardcore DJ komt! Word wel wreed hoop ik!
 
Nope, ik heb 3 steps ahead nooit wat aan gevonden, beetje vage knakker(s).
 
Jah maar dit is een benefiet concert vóór die gozer, want hij heeft kanker.

hier ff wat info:

3 steps ahead for life

Vrijdag 18 juli 2003
22:00 - 06:00
Hemkade
Zaandam

Voorverkoop: € 15,-

Line-up:
Akira
Angerfist
Base Alert
Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz
Catscan
D-Spirit
Dano
Drokz
E-Noid
Endymion
Evil Activities
JDA
Masochist
Outblast
Panic
Paul Elstak
Promo
Prophet
Rob & Mc Joe
Rotterdam Terror Corps
Shadowlands Terrorists
Tha Playah
The Headbanger
Vince
X-ess
D-Passion
Dana
Negative-A
The Viper
Neophyte
G-Town Madness
Nosferatu



een aardige line-up zou ik zo zeggen :)
 
wooow bijna alletopper komen gewoon :D

weet je toevallig of dr nog kaarten zijn???
 
daanbreejen zei:
wooow bijna alletopper komen gewoon :D

weet je toevallig of dr nog kaarten zijn???

Of niet dan?! Wat een line-up, damnnnnn!

Kaarten? Ik ben bang van niet! Maat van mij was vorige weke in de winkel wezen checken en toen was het uitverkocht. Hij heeft ze daarna nog kunnen bestellen op een internet site. Ik acht de kans klein dat je nog kaarten kan bemachtigen.
 
Rob G zei:
3 steps ahead for life

Vrijdag 18 juli 2003
22:00 - 06:00
Hemkade
Zaandam

Voorverkoop: € 15,-

Line-up:
Akira
Angerfist
Base Alert
Bass-D & King Matthew
Buzz Fuzz , hij was mijn held vroegr:D. mark vos
Catscan
D-Spirit
Dano
Drokz
E-Noid
Endymion
Evil Activities
JDA
Masochist
Outblast
Panic
Paul Elstak
Promo
Prophet
Rob & Mc Joe
Rotterdam Terror Corps
Shadowlands Terrorists
Tha Playah
The Headbanger
Vince
X-ess
D-Passion
Dana
Negative-A
The Viper
Neophyte
G-Town Madness
Nosferatu



een aardige line-up zou ik zo zeggen :)

een geweldige line up Rob, t is dat ik niet kan..maar id, heb die 3 steps ahead vaak live gezien en vond t helemaal niets..rare pakkies, kale klets en dan zon achterlijke stem erbij..maar goed, een mooi feessie zal t bij voorbat al worden..damn...dana, buzzfuzz..geen darkraver?
die heb ik ook moeten misen tijdnes senstaion jammergenoeg..pessa pessa werd daar blijkbaar ook gedraaid...diie wil ik ook nog wel eens in een grote zaal horen...klotezooi. ben toen op dta momen wel gebeld maar was niet echt goed evrstaanbaar..maar jij gaat dus wel Rob?

mazzelpik..wou dta ik kon
 
Jah vreemd dat Darkraver r niet bij staat! Maar voor de rest moet het wel een mooi feestje worden. Ik ben vaak een beetje bang dat de sfeer op gabber feestjes wat minder is, maar ik hoop dat dat vrijdag niet het geval word.

En ja, ik ga wel zekers! Het zou wel een zware avond worden denk ik. Moet gewoon werken op vrijdag en dus om 7 uur op. En dan savonds naar zaandam en dan kunnen we pas de 1 trein op zaterdag terug pakken. Denk dat ik maar wat ephedra's a halen of sow....
 
zeker een dik feest alleen sfeer af en toe minder op die feesten van die gaste die bijvoorbeeld hun vriendin gaan duwen naar van die andere gaste puur om ruzie te zoeke. ik zou zeker zijn gegaan als ik het geld kon misse ivb met vakantie.
 
Pitt zei:
zeker een dik feest alleen sfeer af en toe minder op die feesten van die gaste die bijvoorbeeld hun vriendin gaan duwen naar van die andere gaste puur om ruzie te zoeke. ik zou zeker zijn gegaan als ik het geld kon misse ivb met vakantie.

Jah precies, dat gedrag daar heb ik ook echt een hekel aan. Daarom ga ik de laatste tijd ook niet meer echt vaak naar gabber feestjes. Zowieso een enorme hekel aan die rotte nazies die dan sieg heil gaan roepen, die gasten weten niet waar ze het over hebben man!

Maarja, aangezien dit een benefiet party is verwacht ik toch wel een redelijk gemoedelijke sfeer. Ik hoop het teminste. Ach ja, 15 euro, zo veel kun je niet mis lopen.

We zaten te twijfelen tussen 2sa4life en hardcore resurrection:

26-07-2003, Saturday

Hardcore Resurrection
Heineken Music Hall, Amsterdam (NL)
21:00 - 07:00
tickets: €. 35,- door: €. 45,-

LINE UP:
Omar Santana, Miss Flower, G-Town Madness, DJ Bike, Bass-D & King Matthew, Outblast, Promo, Endymion, The Viper, The Vinyl Junk & MC Syco, T-Wisted, Champ-E-On

Maar uiteindelijk toch maar gekozen voor 3sa4life omdat dat toch wel een stuk goedkoper is!
 
Ik denk dat veel van die gasten wel zoiets hebbe van oh stampuh voor weinig geld **** dat het ook een benefiet is.
 
Pitt zei:
Ik denk dat veel van die gasten wel zoiets hebbe van oh stampuh voor weinig geld **** dat het ook een benefiet is.

jah, ach we zullen wel zien. Als het 1 grote klote zooi is dan ben ik ook weer snel genoeg weg!
 
Ik ga er niet heen overigens.
Kaarten zijn trouwens al lang uitverkocht.

Maar voor Hardcore Ressurrection nog niet :D
 
vind dat je nu al die feesten wel over een kam scheert (alsof ze die nodig hebben:D) maar goed, heb altijd geweldige feesten gehad. tuurlijk ws er af en toe ruzie..en idd vaak waren er ook skins aanwezig die de boel liepn te verzieken maar die vallemn zodoende minder op..

en wat ik wel vaak zag was idd dat een vrouwtje naar een paar jonges toelipe, hun liep op te geilen waarna vriendje lief en co ff die knullen onder handen wouden nemn.

stond er een keer zelfs tussenin, in eindhiven berusgebouw, ou en nieuwd 98 toen 2 groepen elkaar bestormden na provocerend gedrag van enkele psv-supporters..

maar goed, Rob ben erg benieuwd
 
$%$#%@&@T$#!%@^%#&^$*%#$%$#!%@&^^$!@%@&^%#*&^%#^@$^%^#%&^@#^@%^$#@^^*&^(*&)*&%^#^$%#$%!%!$^@%^!%^&#^&$*@#&^$%&$*&*$

Potverdomme ik kan waarschijnlijk niet gaan....:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Damnit, ****! ****! ****!

Mijn vriendin werkt voor de post, en zij moet op zaterdag PER SEE werken smorgens vroeg. Zij kan dus al niet echt mee :( Ik zelf loop nu al 3 dagen met een verkoudheid die ik wel gedacht had kwijt te zijn vandaag. Maar nu zit ik hier nog steeds met een snotneus en keelpijn :(

****! Ik heb vorige week niet kunnen trainen met verstandskies probleem. Nou heb ik deze week nog maar 1 keer getrained wegens ziekte (dinsdag te hard-core getrained met 30 graden terwijl de ziekte al redelijk in mijn bol zat; maar eigenwijze ik dacht daar wel over heen te komen). Ik ben dus nogal bang dat als ik vanacht ga partykicken (wat sowieso al niet echt vet zou zijn met mijn ziekte) dat ik dan volgende week weer trainingen kan gaan skippen.

****ing shit.... muf.... balen.....

Nu heb ik dus ook 2 kaartjes over. Maten van mij gaan die vanavond waarschijnlijk mee nemen of zo en daar aan de deur verkopen. Dus als iemand in de buurd van zaandam woont, je kunt me pm'en en eventueel een tijd afspreken voor de hemkade om 2 kaartjes over te nemen voor 16 euro per stuk. Ik zou r graag nog iemand gelukkig mee maken.

Potverdomme.....
 
WOOOHOOOOOOOO mijn vriendin heeft vrij gekregen!!!! ghehehehehehe, en ik ben om 12 uur klaar. Dus strax naar huis, hele middag slapen, en dan hopelijk ben ik vanavond aangesterkt. Ik wil gewoon stampuh verdorieeeeee!!!! Dus die kaartjes gaan niet verkocht worden, die gaan door Rob G ingeleverd worden aan de hemkade!

STAMPUUUUUHHHHH :):):):)
 
en maar valse hoop geven he:D

veel stampplezier man
 
Damn..... ik ben G A A R ! ! ! Damnit....

Het feestje was wel ok, maar ik vond het eerlijk gezecht wat tegenvallen. Het geluid stond veels te zacht. Het was te druk. Het was totaal onduidelijk wie waar draaide en hoe laat. Het pissen was echt slecht geregeld, het koste elke keer 50 cent (dus dat heeft me weer flink wat knaken gekost ;)) en je moest echt LANG wachten (gasten die 10 minuten voor die pot stonden te zweten).

Naja, wel vette muziek maar wel veel oude shit (waar ik niet zo echt van hou). Vergeleken met club tempo in de hemkade was CT toch wel beter qua geluid en sfeer.

We waren uiteindelijk best vroeg gegaan (5 uur). En toen we na een vermoeiende wandeling op het station in zaandam kwamen moesten we weer een half uur wachten. Toen de trein naar A'dam centraal waar we een uur (!!!) moesten wachten met onze brakke kop en dat was wel ff minder. Mijn vriendin had enorme last van haar maag en moest om de tijd een braakje leggen. Naja,uiteindelijk lag ik dus om 9 uur vanmorgen in me bedje en heb nog een paar uurtjes slaap kunnen pakken (damn ephedra's) en ik ben nu zo gaar als een tiet!

Al met al 1 van de mindere feestjes vond ik zelf. Naja, volgende keer beter (maar voorlopig ff niet, dat uren reizen achteraf verdoet toch wel een beetje je avond moet ik zeggen).
 
t is maar net hoe je t ervaren hebt he. wel zonde met zon line-up.

heb vandaag de live versie van dana en darkraver gehoord van sensation black..damn dat ik dat heb gemist zeg. kreeg af en toe gewoon kippenvel bij t horen van die oude nummers..pessa pessa..gggiiiiiieeeeeehhhgg (=bass:D) geweldig om terug te horen.
ben m nu ook aan t luisteren:cool:
 
Back
Naar boven