MuscleMeat

Thug workout!

Bezoekers in dit topic

Ben jaloers op zulk soort kerels, die negers zien er echt hip uit.
 
Ik wou dat ik hier in de buurt zon klimrek park had, dan kan ik het ook eens uitproberen.
 

Ja, genen... Want je borst groeit vanzelf met alleen maar push-ups :rolleyes: Hoe kun je nou zo'n überborst krijgen als je hem niet eens fatsoenlijk kan trainen. Genen my ass.
 
Ja, genen... Want je borst groeit vanzelf met alleen maar push-ups :rolleyes: Hoe kun je nou zo'n überborst krijgen als je hem niet eens fatsoenlijk kan trainen. Genen my ass.

Het is een feit dat negers betere genen hebben. Waarom denk je dat negers altijd zo breed zijn? Negers kunnen gewoon veel makkelijker spiermassa winnen. Punt uit. En heb je mij horen zeggen dat hun niet trainen?
 
Het is een feit dat negers betere genen hebben. Waarom denk je dat negers altijd zo breed zijn? Negers kunnen gewoon veel makkelijker spiermassa winnen. Punt uit. En heb je mij horen zeggen dat hun niet trainen?

Wat ze in dat filmpje laten zien zijn zowat allemaal rug/arm oefeningen. Wat ik er dus mee wil zeggen is dat als die gasten ècht op die manier trainen, ze hun borst ergens van moeten krijgen, en niet alleen door pushups. Genen of niet, dat is gewoon onmogelijk. Dat ze zo'n rug kunnen krijgen van zulke apenoefeningen geloof ik nog enigszins.
 
Daar heb je helemaal gelijk in, die kerels trainen vast ook in de sportschool ja:)
 
het lijken wel apen met al die moves.

wel dik sterk die gasten trouwens en ook goede fysieken, overigens denk ik dat ze ook zeker thuis wel een bankdrukbankie en wat gewichten etc. hebben staan, in dat filmpie zegt ie toch ook iets over bankdrukken?
 
Haha die filmpjes van haar stonden eronder, die had ik ook allang bekeken;)
 
K*tforum:p... Die niggaz trainen als beesten (met gewichten, die gewoon thuis staan) en ze eten allemaal goedkoop (maar voedzaam) voedsel....
Trouwens--->OUD!!!
 
T spijt me samu, bedoelde het niet zo hoor :aai:
 
Back
Naar boven