XXL Nutrition

thuis aan de slag (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

m44

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
933
Waardering
0
Hallo.
Iemand ervaring met thuis trainen? bij voorkeur met dumbbells.
Wil dit gaan doen maar vraag me af of de training dan te eenzijdig word omdat ik nu in de sportschool dumbbelltraining afwissel met kabels.
Met dumbbells kun je hoop doen maar de prikkeling word mischien te voorspelbaar voor het lichaam?
Iemand nog tips voor waar deze spullen ( 2 sets dumbbell tot 40kg p/st en een bankje)te kopen. omgeving utrecht en daaronder. Zit te denken aan Benima.
bedankt
 
o ja , heb net gereageerd op je andere topic bij even voorstellen.
succes ermee.
 
kijk anders eens op marktplaats of speurders of ebay.
 
Om goed thuis te kunnen trainen heb je aan 10 paar dumbbells nog niet genoeg; de hele tijd wisselen van gewichten voor andere oefeningen is echt klote, ook kan je niet echt zwaar trainen.

Zoek een beetje op 't www, voor een paar tientjes heb je een stel leuke gewichten.

Succes:)
 
kijk anders eens op marktplaats of speurders of ebay.

Ja dacht ik ook maar daar heeft niemand iets anders dan de whekamp en V&D dumbbells tot ongeveer 15 kg. dan moet ik er toch nog losse schijven op kopen en dat moet dan wel weer passen natuurlijk. Heb vorig jaar nog gezien bij een zwager van mij die fly's deed met 30kg en de dumbbell brak af aan een kant.
Deuk in de vloer en je pols maakt een enorme klap naar de kant van het gewicht toe dus ik ga voor het goeie spul.
Maar goed blijven kijke op internet kan geen kwaad natuurlijk.
 
Om goed thuis te kunnen trainen heb je aan 10 paar dumbbells nog niet genoeg; de hele tijd wisselen van gewichten voor andere oefeningen is echt klote, ook kan je niet echt zwaar trainen.


Zoek een beetje op 't www, voor een paar tientjes heb je een stel leuke gewichten.

Succes:)

Suggereer je nu dat het eigenlijk niet te doen is met dumbbells alleen?
wellicht een halterstang erbij.
Het omwisselen van gewichten vind ik niet zo erg omdat je tussen sets toch altijd rust. maar inderdaad minimaal 4 dumbbell stangen is denk ik wel slimmer.
 
Suggereer je nu dat het eigenlijk niet te doen is met dumbbells alleen?
wellicht een halterstang erbij.
Het omwisselen van gewichten vind ik niet zo erg omdat je tussen sets toch altijd rust. maar inderdaad minimaal 4 dumbbell stangen is denk ik wel slimmer.

Ja, heb er zelf ervaring mee (:(), maar wilt u zwaar trainen?

Zo ja, bench press en squat rek is geen overbodige luxe.
 
Ja, heb er zelf ervaring mee (:(), maar wilt u zwaar trainen?

Zo ja, bench press en squat rek is geen overbodige luxe.

Ik zit nu op bankdrukken Dumbbells op 40 kg per stuk (max) en heb geen spotter.Zwaarder lijkt me niet slim omdat het me al genoeg moeite kost.
Ik heb nog nooit aan bankdrukken met halterstang gedaan dus weet niet of ik dan zwaarder kan of juist niet.
ik wil ook niet echt groot worden maar gewoon mijn spieren sterk houden (werk veel met agressieve mensen)
Ik ben al 1m95 en 120 kg dus dat vind ik groot genoeg. Alleen het buikje er nog af
Bedankt (zeg maar Je ipv U)
 
Dan zou het idd best moeten kunnen met meerdere dumbbells en desnoods wat andere dingen zoals een optrek stang en desnoods dip-stangen.

Succes.:thumbs:
 
Back
Naar boven