XXL Nutrition

Thuis fitnessen; welk materiaal?

Bezoekers in dit topic

saken

Novice
Lid geworden
8 feb 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m93
Hallo,
Ik ben al een paar jaar redelijk fanatiek geweest in de sportschool (wel met tussenpauzes van maanden ivm verhuizingen) maar wil graag weer wat doen. Momenteel heb ik geen tijd en geld om naar de sportschool te gaan en ik moet oppassen met bepaalde oefeningen omdat ik een scoliose heb en pianist ben (flexibiliteit in spieren moet blijven). Ik heb mezelf een paar opdruksteunen gekocht om de polsen te ontlasten bij het opdrukken en het werkt prima.
Echter vroeg ik mij af wat ik nog meer zou kunnen kopen om thuis een beetje aan de slag te gaan.
Ik zat te denken aan een stang voor aan de muur om mezelf op te trekken en wat 2e hands gewichtjes.
Wat zijn goede 2e hands merken van gewichtjes? Waar moet ik op letten bij aanschaf? (uitbreidbaar met hoeveel kilo etc)? Zou iemand me hierin advies kunnen geven?

Tips voor meer thuisoefeningen zijn welkom :)

Ik ben 22jr. 193cm en atletisch van bouw; verder beoefen ik ook Tai Chi.
 
Geen tijd en geld voor sportschool? Een homegym kost meerdere jaren abonnement.

Als je klein wilt beginnen, dan een bankje, olympische barbel + wat schijven. Staan er genoeg op marktplaats. Daar kun je al een hoop mee doen.
 
Geen tijd en geld voor sportschool? Een homegym kost meerdere jaren abonnement.

Als je klein wilt beginnen, dan een bankje, olympische barbel + wat schijven. Staan er genoeg op marktplaats. Daar kun je al een hoop mee doen.
Dit. En een squatrack, halfrack of powercage.
 
Uiteraard, maar ik zag "geen geld voor sportschool" ...
Krantenwijk erbij dan maar. Losse squat stands zijn vrij goedkoop trouwens.
 
Geen geld voor sportschool... balen... bodyweight exercises.
 
Back
Naar boven