Fitness Seller

Thuis trainen en afvallen met cardio en dumbels?

Bezoekers in dit topic

Hetistijd

Novice
Lid geworden
11 mei 2012
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
96kg
Vetpercentage
31%
hey bodybuilders, ik ben op zoek naar hulp in de vorm van informatie.

5- 10 jaar geleden zat ik nog op voetbal en trainde ik 2 keer in de week en een wedstrijd per week. Ook ging ik toen nog naar school (veel lopen). Toen zat ik rond de 80 - 85 kilo max met toch wel wat spieren (armen en buik).

nu zit ik elke dag thuis (kantoorbaan aan huis), zit niet meer op een sport en je begrijpt het al, ben aardig aangekomen. Huidige stats volgens online tools:

Momenteel ben ik zo'n 96 kilo
Lengte is 1,72
29,6 kg vet
Overgewicht van 22,3
BMI is 32,4.

Is het mogelijk om met cardio (interval?) en enkele lichte dumbbells het één en ander te veranderen? Ik wil namelijk graag m'n conditie terug en van m'n flinke vet percentage af. Enige spieropbouw zou mooi zijn, al heb ik het gevoel dat er nog wel wat onder dat laagje vet zit.

Straks ga ik weer voetballen, dus dat zal destijds zeker gaan helpen.

Wat raden jullie mij aan?
 
Wat ik je aanraad is naar de sportschool gaan of een decent homegym om te bouwen.

Tuurlijk kun je best wat bereiken met cardio en een paar speelgoed gewichtjes, maar dan zal het resultaat toch eigenlijk alleen vetverlies zijn. Als je ook echt wat spieren bij wilt kweken en ook effectief echt vet wilt gaan verliezen, ontkom je er niet aan om ook wat echte zware dingen op te gaan tillen :D

Je zit hier op een BB forum, dus wat voor advies had je verwacht?
 
Back
Naar boven