XXL Nutrition

Thuis Trainen

Bezoekers in dit topic

Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met voetbal als je serieus wil BB'en. Ik ben ook halverwege het seizoen gestopt omdat ik wilde BB'en, naar mijn mening is het niet te combineren met voetbal als je beide sporten serieus wilt beoefenen. Maar wie ben ik :dunno:
 
psycho_b zei:
Als ik jou was zou ik gewoon stoppen met voetbal als je serieus wil BB'en. Ik ben ook halverwege het seizoen gestopt omdat ik wilde BB'en, naar mijn mening is het niet te combineren met voetbal als je beide sporten serieus wilt beoefenen. Maar wie ben ik :dunno:
Je bent iemand die ik groot gelijk geef :)
Voetbal (op een ietwat niveau met regelmatige trainingen) is niet te combineren met BB, je kan hoogstens wat strakker en iets massiever voor de dag komen maar verwacht geen wonderen want ik spreek uit ervaring, huge worden is zo goed als onmogelijk wat anderen hierna ook zullen beweren.
 
Jep, heb ik ook ervaren, was aan het bulken en mijn gewicht nam dus toe, dit is natuurlijk weer een nadeel voor je voetbal omdat je minder snel/flexibel bent.
Maar dit is natuurlijk een must om groot te worden, dus heb ook voor BB gekozen, en ben van voetbal gegaan.
 
endymion zei:
Tip: Ga naar een sportschool.

Thuis trainen doe je een paar keer maar na een paar weekjes liggen die dumbles toch in een hoekje en nog een paar weken later ligt er een laag stof op.



Dat is niet zo, ik train al langer dan 2 jaar thuis, onafgebroken.
maar het word wel tijd voor een gym, want ik heb niet meer genoeg gewichten.
 
Back
Naar boven