MuscleMeat

Thuis Trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mrjayz

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
10 mrt 2003
Berichten
5
Waardering
0
Ik wil graag thuis gaan trainen.
Wie heeft voor mij tips of een internetsite met verschillende dingen die ik thuis kan gaan doen. Ik Train Met Dumbbells. En Heb de gewichten 4x2kg en 4x1kg, met wat kan ik het beste begin-
nen?. En Kan iemand mij ook vertellen hoeveel keer ik per dag moet trainen en hoelang. En graag wilde ik ook nog wat tips over wat ik het beste kan eten. (Ik hoef niet meer aan te komen).

Alvast bedankt, en reageer als je de vraag bekijkt
 
Laatst bewerkt:
als je dumbbells hebt:
[Link niet meer beschikbaar]

16 oefeningen voor het hele lichaam. Met foto's en uitleg
 
Ik neem aan dat je net begint met trainen. Dan is ExEr een goeie site. Houd er rekening mee dat je over een tijdje toch naar de gym zal moeten...iig voor een aantal spiergroepen.
 
als je echt serieus thuis wil trainen raad ik dit aan :D:

squatrek
pull-up bar/ lat-station
decline/incline/vlakke bank
Halters
dumbbells

dan kan je al een eind mee verder :tong: kost alleen wat... Heb het zelf ook aangeschaft, train nu alleen in de gym, veel relaxter *schaam* *dom*
 
[Abeelding niet meer beschikbaar] Dit heb ik nu thuis staan, behalve de pec-deck machine
 
Originally posted by f*cking ecto
als je echt serieus thuis wil trainen raad ik dit aan :D:

squatrek
pull-up bar/ lat-station
decline/incline/vlakke bank
Halters
dumbbells

dan kan je al een eind mee verder :tong: kost alleen wat... Heb het zelf ook aangeschaft, train nu alleen in de gym, veel relaxter *schaam* *dom*

Ben je dan niet van plan het zooitje weer te verkopen???
Zo ja dan heb ik wel intresse :)
 
Nee, ik laat het nog wel ff staan =], misschien wel ooit...
 
Originally posted by f*cking ecto
als je echt serieus thuis wil trainen raad ik dit aan :D:

squatrek
pull-up bar/ lat-station
decline/incline/vlakke bank
Halters
dumbbells

dan kan je al een eind mee verder :tong: kost alleen wat... Heb het zelf ook aangeschaft, train nu alleen in de gym, veel relaxter *schaam* *dom*

Heh :) Ik kan me nog herinneren dat je net begon met trainen, en al die zooi aanschafte. Een aantal van ons hebben toen gezegt dat de kans groot was dat je toch vroeg of laat in de gym zou belanden... en zie hier het resultaat :p
 
Originally posted by RobbieH


Ben je dan niet van plan het zooitje weer te verkopen???
Zo ja dan heb ik wel intresse :)

Ja...zou ik zeker doen :rolleyes:
 
Originally posted by f*cking ecto
als je echt serieus thuis wil trainen raad ik dit aan :D:

squatrek
pull-up bar/ lat-station
decline/incline/vlakke bank
Halters
dumbbells

dan kan je al een eind mee verder :tong: kost alleen wat... Heb het zelf ook aangeschaft, train nu alleen in de gym, veel relaxter *schaam* *dom*


.. dan komen er vrienden mee trainen, breid je de boel uit, ruimte wordt te klein. Dan neem je de garage, wordt weer te klein, meer mesen willen trainen.. gevolg: met een paar vrienden begin je een sportschool...

Zo is mijn sportschool 20 jaar terug ontstaan ;)
 
Back
Naar boven