Fitness Seller

Thuis training log.

Bezoekers in dit topic

Ja ik vraag mij af hoe gezond dit is voor iemand met zo’n rugzakje als hem. Om alles elke keer tot in het extreme te trekken voor 1/2/3 dagen en dan weer switchen.
Ik ga mijn eiwitinname verhogen.
Ga niet telkens veranderen, omdat je iets leest, maar probeer ergens een week of 4 a 6 te volbrengen. Levert je meer op dan telkens keihard switchen.

Dat klopt, ik verander vaak dingen. Ik kan er niet veel aan doen. We hebben minder controle dan we denken over onze acties. Ik geloof niet echt in vrije wil. Ik zie vaak met mijn bewustzijn mijn hersens en hart dingen doen, waar ik bij denk wat gebeurt er nou. Maar gemiddeld is het een stijgende lijn in mijn fysiek.... Dus komt wel goed

Alleen mensen met een psychose gevoeligheid of andere mentale ziekties/gafes kunnen dat begrijpen. Of je moet heel lang spirituele praktijken gedaan hebben. Zoek maar op non duality.

Nondual awareness​

According to Hanley, Nakamura and Garland, nondual awareness is central to contemplative wisdom traditions, "a state of consciousness that rests in the background of all conscious experiencing – a background field of awareness that is unified, immutable, and empty of mental content, yet retains a quality of cognizant bliss [...] This field of awareness is thought to be ever present, yet typically unrecognized, obscured by discursive thought, emotion, and perception."[3] According to Josipovic, "consciousness-as-such is a non-conceptual nondual awareness, whose essential property is non-representational reflexivity. This property makes consciousness-as-such phenomenologically, cognitively and neurobiologically a unique kind, different from and irreducible to any contents, functions and states."[4] It is the pure consciousness or witness-consciousness of the Purusha of Samkhya and the Atman of Advaita Vedanta, which is aware of prakriti, the entanglements of the muddled mind and cognitive apparatus.

Fruit dieet resultaten.
Ik eet vooral appels dat is mijn favoriete fruit

fruit.png

Ik weet niet hoe het fruit dieet werkt voor bulken. Maar voor deze cut helpt het enorm en het houd de spieren vol

Dat klopt, ik verander vaak dingen. Ik kan er niet veel aan doen. We hebben minder controle dan we denken over onze acties. Ik geloof niet echt in vrije wil. Ik zie vaak met mijn bewustzijn mijn hersens en hart dingen doen, waar ik bij denk wat gebeurt er nou. Maar gemiddeld is het een stijgende lijn in mijn fysiek.... Dus komt wel goed

Alleen mensen met een psychose gevoeligheid of andere mentale ziekties/gafes kunnen dat begrijpen. Of je moet heel lang spirituele praktijken gedaan hebben. Zoek maar op non duality.
Ik geloof je direct!! Geeft opschrijven je nog enige houvast? :-)

Ja wel dan heb ik meer overzicht
Van psychoses en wiet kan ik niet meer nadenken. Ik vind het fijner want her piekeren is ook weg.
Ik kan nog wel rekenen en dat soort dingen maar dat doe ik meer op gevoel en het kost me veel energie.

Ik voel heel veel energie vandaag. Heb 8 of 9 appels op en wat mandarijnen. Ook goede kracht.

roken en grip training vlog engels
ik weet dat ik raar over kom vooral in engels maar vind het leuk om te vloggen zo

Laatst bewerkt:

De verandering in mijn flexibiliteit van afvallen en sprinten met het fruit dieet.

Vanwaar zijne die elastiekjes btw?
Gebruik je die voor de elbowjoint?
Het is de tegenovergestelde beweging van iets vastpakken met de vingers.
Het heeft een therapeutische werking het kan pijn in ellebogen verwerken.

Cut update

Ik ga er vanuit dat je dit fruitdieet hooguit een paar dagen volhoudt. Dan is er niet veel aan de hand. Maar als je dit langere tijd doet, ga je wel serieuze tekorten opbouwen in sommige micronutriënten. Bovendien bevat fruit nauwelijks eiwitten.

Of eet je daarnaast ook nog andere dingen?

Ik ga er vanuit dat je dit fruitdieet hooguit een paar dagen volhoudt. Dan is er niet veel aan de hand. Maar als je dit langere tijd doet, ga je wel serieuze tekorten opbouwen in sommige micronutriënten. Bovendien bevat fruit nauwelijks eiwitten.

Of eet je daarnaast ook nog andere dingen?
Is dat niet het concept wat hij met alles heeft?

Back
Naar boven