Fitness Seller

Thuistrainen werkt minder motiverend dan trainen op een sportschool..

Thuistrainen werkt minder motiverend dan trainen in een sportschool

  • Trainen op de sportschool werkt voor mij beter en doe beter mijn best

    Stemmen: 39 48,1%
  • Ik train thuis omdat ik me daarbij beter voel en/of beter kan concentreren

    Stemmen: 18 22,2%
  • Maakt mij eigenlijk niet uit, ik train zowel thuis als op de sportschool

    Stemmen: 12 14,8%
  • Ik heb nog nooit thuis getraind, dus ik heb die ervaring nog niet

    Stemmen: 12 14,8%

  • Totaal stemmers
    81

Bezoekers in dit topic

KoekieMonster

Huge Freak
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
7.756
Waardering
536
Lengte
1m84
Bekijk de stelling en maak je keuze.
 
Dat hangt helemaal van je eigen instelling af. Ik train op een sportschool, maar ALTIJD alleen. Dus ik zou net zo goed thuis kunnen trainen zou je kunnen zeggen.
Wat bij mij wel motiverend werkt, zijn die 120 kilo buffe mofo's die ook trainen in de sportschool... die heb je thuis niet!
 
je kan thuis ook gemotiveerd zijn maar sommige mensen zijn meer gemotiveerd in de sportschool dan thuis en sommige juist andersom.

ik zelf kan allebei wel, thuis kan ik denk ik net zo hard trainen als in een sportschool.
 
Ik heb een pollkeuze toegevoegd ;)
 
Maakt mij niet uit, maar thuis is er minder afleiding dus meer concentratie.

groet
Kim
 
Ik train liever in de sportschool. Ik ken er ook wat mensen en dan word het een soort van "gezonde competitie". Werkt bij mij erg motiverend.
 
Absoluut in de gym trainen, heb 6 maand thuis getraind en ik moet zeggen dat je onbewust beter gaat trainen in de gym. Had bij mij te maken omwille van schonere lucht, meer keuze van oefeningen en tussen trainende mensen staan..
 
hier ook.. tss de trainende mensen gaat het mij beter af, omdat ik geen gezichtsverlies wil lijden ofzo. als ik thuis een oefening na 2 setjes zwaar begin te vinden, durf ik het al eens voor bekeken houden :rolleyes: goddank dat ik meestal wel iemand bij me heb, dan doe ik door. als ik alleen train hou ik het té snel voor bekeken.
 
Voor mij maakt het geen verschil of ik nu thuis of in de gym train. Motivatie blijft
 
Thuis kan je (tenzij je heel veel materiaal hebt) veel minder doen. Thuis is meer iets om even met dumbbells iets erbij te doen, maar een echte hardcore training niet. Als ik rijk genoeg zou zijn om mijn eigen gym te hebben zou ik wel altijd thuis trainen
 
ik train niet thuis maar het zou mijn niet minder motiveren, immers ik heb een bep. doel voor ogen qua fysiek wat ik wil bereiken en daar ga ik voor.
 
Kan me voorstellen dat het zo is bij beginners , vooral samen trainen met sterker/ gespierder iemand lijkt me meer inspirerend. ;)
 
Ik train liever in de sportschool. Als ik daar heen ga ben ik echt in een training-mindset, iets wat ik thuis amper kan bereiken. Te veel afleiding thuis, plus vind ik het niet leuk om te trainen met de gedachte dat elk moment je broer/moeder whatever binnen kan komen stormen om wat te vragen ofzo. Werkt voor mij gewoon niet. Op de sportschool voel ik me gewoon veel prettiger.
 
heb thuis te weinig om echt goed te kunnen trainen:)
 
Maakt me niet uit. Train normaal op de universiteit en daar lopen toch geen buffels rond ofzo. Kan hier thuis op prima trainen en ben dan wel even gemotiveerd denk ik.
 
Thuis kan je (tenzij je heel veel materiaal hebt) veel minder doen.

:roflol: monstercreativiteit

Thuis is meer iets om even met dumbbells iets erbij te doen, maar een echte hardcore training niet.

Dus thuis kun je geen hardcoretraining hebben? :rolleyes:

Als ik rijk genoeg zou zijn om mijn eigen gym te hebben zou ik wel altijd thuis trainen

Maar dan kun je toch niet hardcore trainen?

Ik train thuis en kan me goed motiveren. Tuurlijk kan motivatie afhangen van je omgeving maar ik haal de motivatie vooral uit mezelf.

Ben wel eens met vrienden mee gaan trainen op de sportschool en erg motiverend was dat niet. veel breezers en borst/bicep trainers die raar kijken als je een deadlift doet, en dat was nog op de meest 'hardcore'sp hier in de buurt...
 
Ervan uitgaande dat je thuis het nodige materiaal hebt ( en dat is trouwens enkel een rack, bankje en gewichten)...
Als je thuis niet even gemotiveerd bent als in de gym heb je gewoon een zwakke geest. Als je door andere mensen moet gemotiveerd worden, ben je niet goed bezig.
 
"Trainen op de sportschool werkt voor mij beter en doe beter mijn best "
:rolleyes: hoe gay ben je als je beter je best doet in de sportschool om stoer te doen
 
sportschool werkt voor mij beter, tenzij ik thuis echt een krachthonk heb met alles er op en er aan
 
Ik train liever in de sportschool. Als ik daar heen ga ben ik echt in een training-mindset, iets wat ik thuis amper kan bereiken. Te veel afleiding thuis, plus vind ik het niet leuk om te trainen met de gedachte dat elk moment je broer/moeder whatever binnen kan komen stormen om wat te vragen ofzo. Werkt voor mij gewoon niet. Op de sportschool voel ik me gewoon veel prettiger.

100% true
 
Back
Naar boven