XXL Nutrition

Tidus FFX (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ano_54321

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
10 aug 2016
Berichten
5.833
Waardering
6.785
Lengte
1m74
Ik zal, op verzoek van Sanca Saxon, de aftrap geven.

Wie iets wil weten, shoot... Ik zal alles eerlijk beantwoorden behalve mijn familienaam :)

Edit: ik heb mijn avatar veranderd naar een foto van vorige maand. Ik heb mijn ogen weggewerkt maar zo kunnen jullie alvast een beeld plakken op wie er achter de naam Ano_54321 schuil gaat.

Zoals jullie misschien al hebben kunnen lezen ben ik sinds juni 2017 OFF (14 maanden dus), de naam Tr3nbolon3 is eigenlijk niet echt meer representatief voor wie ik ben :D
 
Laatst bewerkt:
Waarom heeft Sanca aan jou dat verzoek gedaan?
 
Ano_54321 hoe oud ben je en hoe lang lift je al?
 
How much do you bench, bro?
 
Ano_54321 hoe oud ben je en hoe lang lift je al?

Ik ben 35 jaar. De eerste rimpels zijn een feit :P

Tijdens mijn 20'er jaren heb ik regelmatig gesport maar zonder echt vol te houden: 6 maanden fitness, 6 maanden lopen, 6 maanden niks, ... Tussen mijn 25-30 heel weinig gesport omdat ik toen bijscholingen heb gevolgd (5 lange jaren...). Sinds mijn 30ste dus onafgebroken aan het trainen. Ik heb mijn eigen garagegym dus ik probeer elke week 3-4 keer te trainen. Er zijn natuurlijk periodes geweest dat dat meer/minder was.

How much do you bench, bro?

Op dit moment is mijn maximum werksetje nog steeds 5*110kg. Vaak doe ik een setje van 10*100kg ofzo om wat meer MMC te voelen, want 5*110kg is hersenloos pompen :o Toen ik on was (lang geleden ondertussen :roflol:) waren dat setjes met 130 kg.
 
Aardig fysiek bro

Is je eigen testproductie weer on track ?
 
Dat balkje doet niet veel bro haha

Hoelang ben je on geweest?
 
Aardig fysiek bro

Is je eigen testproductie weer on track ?

Bedankt Marr, ben tevreden dat ik dit heb kunnen behouden :)

In maart/april is mijn bloed getest en had ik iets meer dan 500 ng/dl. Dat is perfect voor mijn leeftijd en ik voel me ook goed in mijn vel. Mijn nierwaarden zijn een tijdje verminderd geweest maar uiteindelijk is ook dat terug in orde gekomen. Al bij al goed hersteld maar achteraf moet ik toch toegeven dat het bij momenten redelijk zwaar was :o Ik heb dat op de moment zelf teveel gerelativeerd denk ik.

Dat balkje doet niet veel bro haha

Hoelang ben je on geweest?

Ik heb twee kuurtjes test only gedaan destijds. Mijn derde kuur is dan uitgelopen op 14 maanden blasten/cruisen en ondertussen heb ik dus een redelijk lang herstel achter de rug maar ben nu 14 maanden off en ik voel me lekker in mijn vel. Wel een maatje kleiner dan toen ik on was (meer dan 5 kg lichter en vp ligt een stukje hoger).
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Marr, ben tevreden dat ik dit heb kunnen behouden :)

In maart/april is mijn bloed getest en had ik iets meer dan 500 ng/dl. Dat is perfect voor mijn leeftijd en ik voel me ook goed in mijn vel. Mijn nierwaarden zijn een tijdje verminderd geweest maar uiteindelijk is ook dat terug in orde gekomen. Al bij al goed hersteld maar achteraf moet ik toch toegeven dat het bij momenten redelijk zwaar was :o Ik heb dat op de moment zelf teveel gerelativeerd denk ik.



Ik heb twee kuurtjes test only gedaan destijds. Mijn derde kuur is dan uitgelopen op 14 maanden blasten/cruisen en ondertussen heb ik dus een redelijk lang herstel achter de rug maar ben nu 14 maanden off en ik voel me lekker in mijn vel. Wel een maatje kleiner dan toen ik on was (meer dan 5 kg lichter en vp licht een stukje hoger).

Je ziet er goed uit man alsnog. Wat is de reden geweest dat je off bent gegaan en ben je helemaal klaar met AAS?
 
Waar haal je nu na het off gaan je plezier uit qua trainen?

Het is uiteraard moeilijker om gemotiveerd te zijn om te trainen maar ik probeer vooral mijn fysiek/kracht te behouden omdat ik er toch nog steeds beter uitzie dan de gemiddelde 35 jarige. Nu ja, qua lichaam dan.

Verder vind ik het ook best geil dat ik nog een setje met 100-110 kg kan benchen :D

Je ziet er goed uit man alsnog. Wat is de reden geweest dat je off bent gegaan en ben je helemaal klaar met AAS?

Bedankt maat, dat doet deugd om te horen! De foto oogt misschien wat 'groter' omdat ik aan het trainen was dus alles stond wat opgepompt :flexgrin:

De reden dat ik ben OFF gegaan is niet enkelvoudig. Aan de ene kant begonnen mijn vrouw en ik toch een kindje te overwegen. Ik moet ook toegeven dat mijn fysiek tijdens het blasten/cruisen echt niet goed genoeg was voor de middelen/doseringen die ik gebruikte. Dit komt allicht omdat ik te gemakzuchtig was en er gewoon niet alles uithaalde dat er in zat (ben ik niet trots op). Ook was het voor mijn vrouw niet altijd leuk (hoog libido, licht ontvlambaar, kost allemaal geld, ...).

De doorslag is geweest toen er een pakketje AAS onderschept werd bij de douane (ik ben Belg). De politie is toen op een avond bij me thuis binnengevallen voor een huiszoeking. Uiteindelijk heeft me dat 400 euro boete gekost, maar voor mijn vrouw was dat natuurlijk geen leuke ervaring. Gelukkig is het enkel bij die boete gebleven en heb ik geen strafblad (voor mijn job zou dit problematisch zijn).

Al die zaken opgeteld, hebben me doen inzien dat verder blasten/cruisen niet de verstandigste keuze was.

In de toekomst zie ik mezelf nog korte kuurtjes doen. Eerst mijn vrouwtje zwanger maken en dan zien we wel. Allicht word ik een zomerkuurder :devilnana:
 
Laatst bewerkt:
Lelijke ervaring met de politie.

Ja, je moet zeker rekening houden met de vrouw. Ik heb een dochter van 2 jaar nu, ik heb bewust gewacht.

Niets mooiers!

Ik hou het ook bewust op twee middelen, zo veilig mogelijk (probeer ik). Wel heel erg duur maar ik kan het missen. Ook op een vrij simpele dosis. :-)

Zo blijf ik een lieve, vrolijke kerel en laat mijn vrouwtje mij mijn gang gaan. :-D
 
Erg goed fysiek kerel.
 
Een man met de juiste prioriteiten in leven!

Heb je wel eens spijt van je keuzes mbt kuren?
 
Wat is je familienaam?
 
Een man met de juiste prioriteiten in leven!

Heb je wel eens spijt van je keuzes mbt kuren?

In de toekomst wil ik zeker nog een kuurtje doen hoor, ik wil mezelf dus zeker niet profileren als een ex-gebruiker die nu overal spijt van heeft.

Dit komt ongetwijfeld omdat ik volledig hersteld ben, daardoor heb ik niet echt grote spijt. Achteraf gezien was het blasten/cruisen natuurlijk niet nodig geweest omdat ik daar niet alles heb uitgehaald. Dat was voor mij overkill en heeft, omdat ik dan toch besloot OFF te gaan, een lang herstel met zich meegebracht. Maar dat heb ik dus tot een goed eind gebracht.

Als binnenkort zou blijken dat ik niet vruchtbaar ben, dan zal ik me natuurlijk wel de vraag stellen of dit door het kuren komt... Het is nu de vierde maand dat mijn vrouw en ik proberen.

Wat is je familienaam?

Johnny Neukermans vond ik altijd wel een leuke naam :burns:
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Wat doe je dan van job?

over welke doseringen hebben we het dan (gezien je zegt dat die vrij hoog waren voor je fysiek).

Heb je nog foto's van de goeie oude tijd? :D

Dat van een hoog libido en je vrouw die het niet (meer) leuk vind herken ik ook. Moet mezelf soms temperen.

En je ziet er nog steeds goed uit hoor!
 
Als binnenkort zou blijken dat ik niet vruchtbaar ben, dan zal ik me natuurlijk wel de vraag stellen of dit door het kuren komt... Het is nu de vierde maand dat mijn vrouw en ik proberen.
Ik doelde ook op je vruchtbaarheid. Ik dacht namelijk dat jullie al langer bezig waren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven