MuscleMeat

Tiener betrapt zijn moeder die van bil gaat met z'n vriend

Bezoekers in dit topic

EddyWally

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
3 jul 2011
Berichten
2.038
Waardering
292
Lengte
1m72
Massa
72kg
Vetpercentage
8%
Tiener betrapt zijn moeder die van bil gaat met z'n vriend

media_xl_4648004.jpg

Teri Mezzatesta (34) is niet vies van een groen blaadje.
In Pennsylvania heeft een veertienjarige jongen zijn moeder aangegeven bij de politie. De knaap betrapte zijn mama terwijl ze thuis coïtus had met zijn vriend, een jongen van vijftien. Dat schrijft de Philadelphia Enquirer.
De klinisch zwaarlijvige moeder Teri Mezzatesta (34) staat nu terecht voor coïtusuele aanranding en het verstrekken van alcohol en drugs aan minderjarigen. De vrouw - 1,80 meter groot en 120 kilo zwaar - keert de rollen echter om en beweert dat de vriend van haar zoon haar heeft verkracht. Volgens de speurders gebeurde de geslachtsgemeenschap evenwel met wederzijdse toestemming.

Marihuana en wijn
Voor de feiten moeten we teruggaan naar 12 november. Moeder Teri, haar zoon en zijn vrienden bouwden toen thuis een feestje met marihuana en wijn. Na twee uur feestgedruis gaat haar zoon, compleet uitgeteld, maffen in zijn kamer. De mama gaat evenwel nog lustig door met de vriend van zoonlief. Ze kijken tv en drinken nog meer wijn.

Coïtusuele richtlijnen
Van het een komt blijkbaar het ander en volgens het politierapport geeft moeder Teri aan de jongen een orale beurt. Daarna gaan ze over tot het echte werk. Dan verschijnt de zoon opnieuw ten tonele en ziet hij zijn vriend op z'n moeder liggen. De twee zijn naakt en de jongen hoort hoe zijn moeder 'coïtusuele richtlijnen' schreeuwt om op optimale wijze tot haar trekken te komen.

Aangebrande berichtjes
De zoon verkoopt zijn vriend een klap en beveelt hem het huis te verlaten. De vriend druipt af, maar keert korte tijd later terug. Hij leent nog de gsm van de zoon des huizes en geeft die een paar dagen later terug. De zoon vindt op zijn mobieltje een hele rist aangebrande berichtjes van zijn moeder aan z'n vriend en omgekeerd. Met deze bewijzen trok de jongen naar de directeur van zijn school, waarop die de politie inschakelde. (eb)

bron :roflol:
 
Laatst bewerkt:
:roflol:In b4 BBW ****eeeeeers !!
 
die sla ik zelfs over
 
Wanhopige jongen. De tering.....
 
Haha only in America.
 
Trailer trash
 
Laatst bewerkt:
Wat een bakkus.
 
Gadverdamme, als ze nou lekker was...
 
wtf, daar zou zelfs ik mijn maagdelijkheid niet aan willen verliezen.
 
Zou liever tot m'n 25e maagd blijven dan door zo'n dikke rollende pad ontmaagd te worden, bah.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
misschien heef ze wel een ****ing mooi persoonlijkheid? doe niet zo ****ing kortzinnig mensen
 
Hoeveel zal ze bankdrukken?
 
misschien heef ze wel een ****ing mooi persoonlijkheid? doe niet zo ****ing kortzinnig mensen

leuke persoonlijkheid zijn non-**** vriend(inn)en voor.
 
Bij de titel dacht ik:'Misschien een filmpje erbij?'

Bij het openen dacht ik:'GADVER'
 
Back
Naar boven