MuscleMeat

Tiener Fitness Model (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

D8 er zo ook over, werd niet opeens 1.85 :(

Arme jongen :(.

Ik was op mijn 17de nog de kleinste van de klas. Een jaar later was ik 1.80, en ben doorgegroeid tot mijn 20ste. Ik was nogal een laatbloeier :p.
 
ik was op mijn 15e ook epic klein, hell op mijn 14e was ik nog 1.65 :D Was in de 3e klas nog een van de kleinsten van de klas begon pas op 15/16 goed te groeien
 
facebook noem een paar bekende fitness modellen van 1.70, voor bb is kort zijn prima maar voor algemeen appeal echt niet.
als je niet heel buff bent lijk je gewoon klein omdat je maar 1.70 bent als je buff bent lijk je een gemuteerde liliputter

Er zijn er heus wel een paar die niet zo groot zijn, wou maar aangeven dat 1m80 geen standaard lengte is voor Fitness modellen.
 
Wat zit iedereen zich druk te maken over lengte? Hij is nog maar 15 jaar?

15 jaar is ongv de leeftijd waar je stopt met groeien. Ik ben lekker 1m83 perfect voor model te zijn nananana ujelly? ;P
 
Waarom zou je model willen worden. Modellen worden over het algemeen flink genaaid door de opdrachtgevers. Bijvoorbeeld je doet een opdracht voor 400,-. Reis ernaartoe en terug is samen 200,-, verplichte overnachting in een duur hotel 150,- en de rest van het geld hou je over voor eten. Alles zelf betalen. Eerder regel dan uitzondering.
 
Eerst iets aan je facial looks doen.
Je inschrijven bij castingbureau.
Langer worden.

Als je model wilt worden moet je sowieso mass gaan inleveren want niemand zit hier op te wachten, voor in sportbladen ofzo zit je dan wel goed, maar zul zelf contact moeten zoeken met lui die dit willen.

---------- Post toegevoegd Sun 4 Nov 2012 om 18:23 ----------

15 jaar is ongv de leeftijd waar je stopt met groeien. Ik ben lekker 1m83 perfect voor model te zijn nananana ujelly? ;P

Met een shitface kom je er nog niet, ookal heb je perfecte lengte.
 
Waarom zou je model willen worden. Modellen worden over het algemeen flink genaaid door de opdrachtgevers. Bijvoorbeeld je doet een opdracht voor 400,-. Reis ernaartoe en terug is samen 200,-, verplichte overnachting in een duur hotel 150,- en de rest van het geld hou je over voor eten. Alles zelf betalen. Eerder regel dan uitzondering.

En zodra je een beetje op leeftijd raakt vlieg je er ASAP uit voor jongere exemplaren...
 
Waarom zou je model willen worden. Modellen worden over het algemeen flink genaaid door de opdrachtgevers. Bijvoorbeeld je doet een opdracht voor 400,-. Reis ernaartoe en terug is samen 200,-, verplichte overnachting in een duur hotel 150,- en de rest van het geld hou je over voor eten. Alles zelf betalen. Eerder regel dan uitzondering.
Niet om de interessante uit te hangen, maar heb zelf heel uiteenlopende opdrachten gedaan en hield toch altijd minimum 3/4e van mijn centjes over.
Prestigio zei:
En zodra je een beetje op leeftijd raakt vlieg je er ASAP uit voor jongere exemplaren...
Da's dan wel weer een feit :o
 
Waarom zou je model willen worden. Modellen worden over het algemeen flink genaaid door de opdrachtgevers. Bijvoorbeeld je doet een opdracht voor 400,-. Reis ernaartoe en terug is samen 200,-, verplichte overnachting in een duur hotel 150,- en de rest van het geld hou je over voor eten. Alles zelf betalen. Eerder regel dan uitzondering.

Dus uiteindelijk een gratis vakantie

Je punt is?
 
ik ben van mijn 15 tot 16e ongeveer 8 cm gegroeid. hij zal de 180... en verder best een streef fysiek!!
 
ik ben van mijn 15 tot 16e ongeveer 8 cm gegroeid. hij zal de 180... en verder best een streef fysiek!!

Van 180 naar 188 idd, maar als je aan je 15 nog maar rond de 168 zit ga je wss niet meer groeien.
 
Dat er meer in het leven is dan gratis vakanties?

Als je hele leven een gratis vakantie was who gives a **** :roflol:

Daarnaast is het meestal gewoon een weekeind ofzo..
 
wie zou er nou niet liever model worden dan een job achter je desk of stratenmaker?
en dan nog een shoot in t buitenland, kan niet beter toch?
 
Van 180 naar 188 idd, maar als je aan je 15 nog maar rond de 168 zit ga je wss niet meer groeien.

Idioot. Ik was op mijn 16 amper 1.68m. Ik ben tussen mijn 18 en 20 nog 10 centimeter gegroeid. Er zijn heel wat mensen die na hun 18 nog groeien.
 
Idioot. Ik was op mijn 16 amper 1.68m. Ik ben tussen mijn 18 en 20 nog 10 centimeter gegroeid. Er zijn heel wat mensen die na hun 18 nog groeien.

21 jaar en nog altijd attitude van een baby, jonge jonge rustig aan he ga je me nog neerschieten ofzo? Kun je ook rustig zeggen en me geen idioot noemen
 
21 jaar en nog altijd attitude van een baby, jonge jonge rustig aan he ga je me nog neerschieten ofzo? Kun je ook rustig zeggen en me geen idioot noemen

Vind het wel meevallen met hoe hij reageert hoor.
 
21 jaar en nog altijd attitude van een baby, jonge jonge rustig aan he ga je me nog neerschieten ofzo? Kun je ook rustig zeggen en me geen idioot noemen
Kalmeer je jimmies, mijn vriend.
 
Back
Naar boven