MuscleMeat

Tiener Fitness Model (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

21 jaar en nog altijd attitude van een baby, jonge jonge rustig aan he ga je me nog neerschieten ofzo? Kun je ook rustig zeggen en me geen idioot noemen
Hij heeft anders wel gelijk, de stelligheid waarmee je zulke onzin neerzet :rolleyes:;)

Ik begon ook pas te groeien op mijn 15e, was op mijn 14e nog 1.65.
 
Hij heeft anders wel gelijk, de stelligheid waarmee je zulke onzin neerzet :rolleyes:;)

Ik begon ook pas te groeien op mijn 15e, was op mijn 14e nog 1.65.

Heb ook toegegeven dat ik ongelijk had, die "idioot" hoeft er gewoon niet bij.
 
Heb ook toegegeven dat ik ongelijk had, die "idioot" hoeft er gewoon niet bij.

Dat hoefde er inderdaad misschien niet bij, mijn verontschuldigingen. Maar met deze uitspraak vroeg je er toch wel wat om:
15 jaar is ongv de leeftijd waar je stopt met groeien. Ik ben lekker 1m83 perfect voor model te zijn nananana ujelly? ;P
 
Je bent goed gespierd voor je leeftijd. Daarmee ben je echter nog niet eens halverwege.
Je gezicht mist de uitstraling die een model hoort te hebben. Zie een jonge gespierde andre Hazes voor je en die wilt model worden, zo is het precies als bij jou. Het gaat niet lukken.
 
Je bent wel kk klein
 
Damn, de beschikking over een power cage op je 15e....

Had ik dat maar toen :D

Zeer nette fysiek voor je leeftijd. Er zijn modellenbureau's die met schriftelijke toestemming van ouders modellen aannemen onder de 18, probeer daar naar te zoeken en te informeren. Je lengte zou nu nog geen probleem moeten geven, je bent nog (als het goed is) in de groei. Fitness-modellen hoeven sowieso geen 1.85 te zijn, dat is alleen voor de fashion modellen (catwalk, etc.) weggelegd.
 
1.83 enz is voor runway modellen. Hij kan perfect model worden binnen 2-3 jaar.

Nee, op de foto moet de man altijd groter zijn dan de vrouw!
1.69 zal voor vele te klein zijn.
Ja er zijn mannelijke modellen die idd die lengte hebben of zelfs kleiner zijn.... echter dat zijn Top-modellen,.. geen doorsnee modellen (met alle respect!)

Voor een vrouw gaat die vlieger idd wel op dat het minder van belang is dan bij run-way models.

Zoals vele eerder aanhaalde is je fysiek verder uitstekend!
je zou body-model kunnen proberen voor bvb de boxers e.d.

hoe en waarom ik dit weet?
Naast mijn huidige werk (2-3 dgn/week) heb ik inmiddels 4 jaar mijn eigen fotostudio waar ik modellen fotografeer,.. zowel leuke particulier, portfolio shoots en vrij werk als fashion voor enkele opdrachtgevertjes (in brabo land).
Nee, ik onderhoud verder geen contacten met modellenbureau's oid, eigenlijk bijna geen een free-lance fotograaf die dat nog doet. Deze hebben nl vaak zelf hun "eigen" fotograaf en bij producties is vaak een Art-Director verantwoordelijk voor inhuren van Fotograaf/Mua/hair etc etc
 
Nee, op de foto moet de man altijd groter zijn dan de vrouw!
1.69 zal voor vele te klein zijn.
Ja er zijn mannelijke modellen die idd die lengte hebben of zelfs kleiner zijn.... echter dat zijn Top-modellen,.. geen doorsnee modellen (met alle respect!)

Voor een vrouw gaat die vlieger idd wel op dat het minder van belang is dan bij run-way models.

Zoals vele eerder aanhaalde is je fysiek verder uitstekend!
je zou body-model kunnen proberen voor bvb de boxers e.d.

hoe en waarom ik dit weet?
Naast mijn huidige werk (2-3 dgn/week) heb ik inmiddels 4 jaar mijn eigen fotostudio waar ik modellen fotografeer,.. zowel leuke particulier, portfolio shoots en vrij werk als fashion voor enkele opdrachtgevertjes (in brabo land).
Nee, ik onderhoud verder geen contacten met modellenbureau's oid, eigenlijk bijna geen een free-lance fotograaf die dat nog doet. Deze hebben nl vaak zelf hun "eigen" fotograaf en bij producties is vaak een Art-Director verantwoordelijk voor inhuren van Fotograaf/Mua/hair etc etc

Ok bedankt voor deze post :)
 
hey zit er goed uit man kast.

kan je een schema doorsturen?
 
Ik ben wel benieuwd hoeveel je nog zal groeien. Ikzelf was hooguit 1.70 toen ik 16 was. Pas vanaf mijn 17e ben ik gaan groeien. Maar jij doet me qua bouw denken aan een maatje van mij, die is nooit langer dan 1.72 geworden.
 
ik was op mn 14e 1m84 55 kg vp 9%.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kuch
[Link niet meer beschikbaar]
 
U guys jelly dat ik zoveel doorzettingsvermogen heb?
Ik wil hier niet weer gaan discussiëren,
maar onthoud de naam :Stef Bruggink

Is Stef Bruggink.
 
Wie is Stef Bruggink?
 
Back
Naar boven