AndroidHealthClinic

Tiener Fitness Model (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1997_98

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
18 okt 2011
Berichten
902
Waardering
21
Lengte
1m70
Massa
72kg
Vetpercentage
10%
Beste Dbb'ers

Ik weet het, het klinkt raar, en weet dat ik hier veel haat comments op ga krijgen, maar idgaf.

Al vaker hebben vrienden van me gezegd waarom ik geen Tiener Fitness model word, heb altijd gezegd dat ik daar geen zin in heb.
Maar als ik er zo over nadenk nu, lijkt me het wel wat.

Hoe kom ik ergens terecht die een Tiener fitness model kan gebruiken ?


171cm
69Kg

Stef
 
Laatst bewerkt:
volgens mij moet je wel lang zijn snap dat je 15j bent, weet niet zeker
 
Meeste modellen zitten rond 1,85 idd maar er zijn uitzonderingen.
 
Ach als je het fysiek en de looks hebt, wat valt er te verliezen?
Als het maar geld opleverd:)
 
Pm muscleworship
 
Ach als je het fysiek en de looks hebt, wat valt er te verliezen?
Als het maar geld opleverd:)

Als het maar genoeg geld oplevert in vergelijking met de diensten die geleverd worden. :p

Maar goed, als je 15 bent en 171 dan groei je nog wel iets door.. Zal wel 175-180 worden?

Meestal is voor fitness model langer beter omdat je dan sneller een smal figuur hebt. Meeste fitness modellen zijn geen extreem brede lui.

 
Een modellen fotograaf contacteren en stuur hem wat voorbeelden (je vetpercentage moet wel wat omlaag dan)
 
Ok, en Fitness/Bodybuilding.

Ik weet niet in welke categorie ik val.

Ik ga nu trainen en zal foto's maken :)

En nee ik groei wss nog maar een paar Cm.


Stef
 
Zou je ook je trainingschema kunnen plaatsen? ben best wel benieuwd...
 
Zou je ook je trainingschema kunnen plaatsen? ben best wel benieuwd...

Ik heb geen trainings schema, maar ik mijn log (waar ik al een maand in ben gestopt te loggen) staan nog wel trainingen.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 22:03 ----------

Foto's staan erop trouwens.

Heb hier Borst getrained, de rest was niet pumped.
 
Ik heb geen trainings schema, maar ik mijn log (waar ik al een maand in ben gestopt te loggen) staan nog wel trainingen.

---------- Post toegevoegd Thu 18 Oct 2012 om 22:03 ----------

Foto's staan erop trouwens.

Heb hier Borst getrained, de rest was niet pumped.

netjes voor een 15 jarige :D maar iets klopt er niet aan je verhoudingen in de 1e 2 foto's kweet niet precies wat (kan ook aan mij liggen
 
Goed fysiek, als je zo door blijft gaan gaat het wel lukken. Je hebt geen rare aanhechtingen die het zouden kunnen verpesten.
 
Alleen een runway model moet groter zijn dan 1m80. Een model als Rob Riches, Greg Plitt, etc.. mag gerust kleiner zijn.
 
1. Koop fitness megazines
2. Check achterin welke fotografen de foto's in het megazine hebben gemaakt
3. Stuur je foto's naar deze fotografen
4. ????
5. Profit

Ohja, en de BB-poses zijn bijna niks waard in fitness model wereldje.
 
netjes voor een 15 jarige :D maar iets klopt er niet aan je verhoudingen in de 1e 2 foto's kweet niet precies wat (kan ook aan mij liggen


Wat is er dan zo raar aan ? :)
 
Je hebt een goed fysiek, een streven voor mij op dit moment! Probeer het, Nee heb je en ja kun je krijgen :thumbup:
 
te breed voor fitnessmodel.. moet je gwn sixpack voor hebben tegenwoordig. Ik denk (aan jou genen en fysiek te zien) dat je beter richting bodybuilding kan gaan.
 
Wat een fysiek seg voor een 15 jarige!

Maar model.. denk dat het dat niet gaat worden je bent wel wat klein maar wie niet waagt wie niet wint! En ligt het aan mij of heb je een vrij rond koppie?
 
Back
Naar boven