Fitness Seller

Pussyweights opheffen (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Daarnet nog eens gesquat, zat paar setjes van 5 met 100 te doen en keer 2x110 2x115 2x120 zonder ik het eigenlijk door had dat dit bijna mijn PR is.
Dus ik denk dat ik binnenkort wel voor de 135-140 kan gaan, ik ga eerst nog wat oefenen met 100+.
 
Echt supersterk op jouw leeftijd. Top! :thumbs;
 
Wanneer wordt er aangeraden om een belt te dragen?
 
Mijn plan was om vandaag op het gemakje deadlift te oefenen maar de plek was voor 2u <- ja, 2u lang bezet...
Heb dan maar weer borst & schouders getraind, voor de rest goede sessie. In mijn nieuw t-shirtje begint mijn borst toch al wat vorm te krijgen. (is zo'n strak shirtje hihi)
 
Als je op je submaximaal kracht zit en je merkt dat spanning vanuit je core dusdanig verslechterd dat je vorm eronder leid, dan zal ik een belt halen. Het is ook gewoon een ideale mentale zekerheid.
 
Ff 3x110kg deadlift, ging goed omhoog. In principe zou ik meer moeten deadliften, ik ga hierop letten.
 
Laatst bewerkt:
Ik geloof dat je goed opweg bent, ga zo door!
 
Ff tussendoorse foto 13/03 - 30/05 (75.4kg)
Gezicht ff weg gedaan omdat het op niks trok haha
4cb21b1ca86e514779526b82678be4dc.png
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik rond de 22e juni wat ga afvallen naar de 72-73kg (zou ong 12% zelf zijn denk ik) en daarna terug genoeg eten.
Deze datum trouwens omdat daarna mijn examens gedaan zijn en denk wel dat het iets slimmer is om genoeg te eten tijdens deze periode :d
Doen of niet?
 
Vandaag snik heet... Wel weer 120kg deadlift, ik snap niet waarom ik amper progressie hierin maak... Of ja ik snap het wel, ik doe het te weinig maar ik verwachtte toch dat het iets soepeler ging :s
Of het lag aan het weer :rolleyes:
 
Vandaag snik heet... Wel weer 120kg deadlift, ik snap niet waarom ik amper progressie hierin maak... Of ja ik snap het wel, ik doe het te weinig maar ik verwachtte toch dat het iets soepeler ging :s
Of het lag aan het weer :rolleyes:
120 kg is supernetjes. Even geen progressie maken is niet raar, je kunt je niet altijd blijven plussen.
 
120 kg is supernetjes. Even geen progressie maken is niet raar, je kunt je niet altijd blijven plussen.

Dankjewel!
Het is toch leuker om te plussen :laugh:
Maar t komt wel goed, binnenkort examens waar ik waarschijnlijk geen tijd voor ga hebben om te fitnessen, hoogstens wat benchen ofzo op mijn kamer maar daarna jonge.. Tijd zat.
Ik hoop op in de vakantie te halen:
150-155 squat
140-145 deadlift
85-90 bench
 
Dankjewel!
Het is toch leuker om te plussen :laugh:
Maar t komt wel goed, binnenkort examens waar ik waarschijnlijk geen tijd voor ga hebben om te fitnessen, hoogstens wat benchen ofzo op mijn kamer maar daarna jonge.. Tijd zat.
Ik hoop op in de vakantie te halen:
150-155 squat
140-145 deadlift
85-90 bench
150 squat? Hoe oud ben je ook alweer. Dat is echt ziek, daar ben ik na jaren trainen nog niet aan gekomen.
 
Al opgezocht: 17. Dat is echt bizar netjes.
 
Al opgezocht: 17. Dat is echt bizar netjes.
Merci! Ik weet niet zo direct wat ongeveer de standaard is op mijn leeftijd, ben ook de jongste in de fitness dus kan niet gelijk vergelijken (ookal hoeft dat niet, ma bon).
'k Zal zien wat er gebeurt, ik zit wel te denken om eens te proberen met een belt (staat wel sjieker :cool:)
 
Vandaag toch weer met gemakjes paar goeie squats
paar opwarmingetjes + 5x100 5x110 3 of 2x 120 - 1x130 (1st attempt failed, 2nd successful)

Toch redelijk wat mensen die naar mij zitten te kijken :') Zo'n jochie met armpjes van 20cm omtrek die als een van de enige benen traint...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag voor de 2e keer getraind met n klasgenootjjj, hij wou graag eens benen trainen dus heb mij er maar bij neergelegd hihi
Weer enkele goeie squats gedaan (incl. 4 of 5x 120 waar ik proud of ben + 1x130) + 5x300kg legpress

Goeie training :) Toch liever iets anders getraind ma bon, hij kon met moeite van de trap dus zal geslaagd zijn.
 
Lekker die squat en nice progressiefoto :D
 
Back
Naar boven