AndroidHealthClinic

Pussyweights opheffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Update: ik zie in m'n topic dat ik begon op 72.5... Gisteren al 76.5 gezien o.o
 
3x80 bench ook weer gelukt (met dit weer :o) als het weer een normaal weer is en met papa train ga ik eens 85 proberen.
 
Squat ging slechter dan verwacht, achteraf kwam ik erachter dat ik super weinig had gegeten... Denk wel dat ik ...,10x100, 5x115, 1x125 (niet meer omdat het niet goed voelde) gedaan heb.
Leg curls worden ook sterker, tot 10x57.5.
Legpress tot 10x260
Seated calf raise 2x25x15kg

Ik wou daartussen nog leg extensions doen maar er was te weinig tijd, papa moest nog dingen doen.
 
Squat ging slechter dan verwacht, achteraf kwam ik erachter dat ik super weinig had gegeten... Denk wel dat ik ...,10x100, 5x115, 1x125 (niet meer omdat het niet goed voelde) gedaan heb.
Leg curls worden ook sterker, tot 10x57.5.
Legpress tot 10x260
Seated calf raise 2x25x15kg

Ik wou daartussen nog leg extensions doen maar er was te weinig tijd, papa moest nog dingen doen.
Op jouw leeftijd is het zeker extra belangrijk dat je voldoende eet. Je krachtstats voor jouw BW en leeftijd zijn super, dus ook met dit warme weer gewoon goed blijven eten, dan heb je zeker veel groei-/krachtpotentie! :D
 
Op jouw leeftijd is het zeker extra belangrijk dat je voldoende eet. Je krachtstats voor jouw BW en leeftijd zijn super, dus ook met dit warme weer gewoon goed blijven eten, dan heb je zeker veel groei-/krachtpotentie! :D
Meestal kom ik wel aan mijn kcal, ik kom altijd wel een beetje aan als ik mij weeg maar soms vergeet ik gewoon te eten... :bang: Waarschijnlijk mede door het kut ritme dat je door vakantie krijgt.
 
Meestal kom ik wel aan mijn kcal, ik kom altijd wel een beetje aan als ik mij weeg maar soms vergeet ik gewoon te eten... :bang: Waarschijnlijk mede door het kut ritme dat je door vakantie krijgt.
Wees blij dat je vakantie hebt :), ik moet gewoon werken met dit weer en heb pas in september m'n eerste vakantie van 't jaar. :P
 
Wees blij dat je vakantie hebt :), ik moet gewoon werken met dit weer en heb pas in september m'n eerste vakantie van 't jaar. :P
Zo 3 maand vind ik toch een beetje lang hoor... ??? Ik heb liever 1 maand school en dan 1 week vakantie zodat ik echt kan genieten van de tijd :p
 
Ahzo, ja ik moet van jullie eerst stronglifts doen/sterker worden tot m'n 19e ofzo en dan iets kiezen... Dusja
Lol je moet niks he.. allemaal advies. ;)
 
Was ook een grapje :p Ik probeer 't zoveel mogelijk te doen naar wat ik denk dat het best bij mij past tenminste.
Yes, dat is het belangrijkst. Vooral ook doen wat jou aanstaat, want dat houd je ook het langst vol en heb je natuurlijk het meeste plezier aan
 
Zo 3 maand vind ik toch een beetje lang hoor... ??? Ik heb liever 1 maand school en dan 1 week vakantie zodat ik echt kan genieten van de tijd :p
Wat bedoel je? 3 maanden?
 
Weer een toffe fitness sessie gehad.
Squat tot 3x120 gegaan
Ovhp tot 5x40 (voelde niet zo goed tho)
Bench tot 1x85! Yay nieuw PR.

ff zitten babbelen met iemand die ff spotte en vond de stats zeer goed die ik had, altijd tof om te horen :D
 
Weer een toffe fitness sessie gehad.
Squat tot 3x120 gegaan
Ovhp tot 5x40 (voelde niet zo goed tho)
Bench tot 1x85! Yay nieuw PR.

ff zitten babbelen met iemand die ff spotte en vond de stats zeer goed die ik had, altijd tof om te horen :D
Miljaardendju, je bent al even sterk met je squat als mij!
Je hebt echt al nette stats hoor, mag je gerust trots op zijn
 
Miljaardendju, je bent al even sterk met je squat als mij!
Je hebt echt al nette stats hoor, mag je gerust trots op zijn
Danku! Nu nog hetzelfde fysiek als jou :roflol:
Is 145 je PR of een gewoon moeilijke rep?
 
Danku! Nu nog hetzelfde fysiek als jou :roflol:
Is 145 je PR of een gewoon moeilijke rep?
Dat zal toch wel een PR zijn denk ik, ik ga maar zelden zo hoog want ik kan geen mooie vorm meer houden. Ik heb ook een beetje angst voor blessures dus ik durf niet all-out te gaan in de oefeningen die ik niet goed onder de knie heb.
Ergens wel jammer mja
 
Dat zal toch wel een PR zijn denk ik, ik ga maar zelden zo hoog want ik kan geen mooie vorm meer houden. Ik heb ook een beetje angst voor blessures dus ik durf niet all-out te gaan in de oefeningen die ik niet goed onder de knie heb.
Ergens wel jammer mja
Oh ja mijn vorm tijdens de squat blijft zeer stabiel (deadlift wel zwakker qua vorm) maar ga wel gewoon tot het einde. Vandaag ook weer een fail gehad tijdens de 115 lowbar squat... Maarja, shit happens :p
 
Super zwakke training door de zwakke pols & het asociaal volk.
Wel een 1RM PR benchpress (70x8) ik wist niet dat dat een PR was, ik denk dat ik wel tot 10-12x zou kunnen gaan.
Voor de rest wat basic oefeningen met relatief laag gewicht.

Er waren mensen die halve reps doen met teveel gewicht, mensen die gaan locken op de legpress... Tsjonge jonge.
Vanaf nu ga ik enkel nog maar in de nacht moeten trainen om mensen te vermijden.

Er was wel eens iemand die soort van powerliftte, eindelijk iemand gezien die 140 squat voor reps (waarschijnlijk bodyweight 130kg ofzo maar alsnog).
Ook deed ie close grip bench met 100kg voor reps, eerste keer dat ik het zie :D
 
Super zwakke training door de zwakke pols & het asociaal volk.
Wel een 1RM PR benchpress (70x8) ik wist niet dat dat een PR was, ik denk dat ik wel tot 10-12x zou kunnen gaan.
Voor de rest wat basic oefeningen met relatief laag gewicht.

Er waren mensen die halve reps doen met teveel gewicht, mensen die gaan locken op de legpress... Tsjonge jonge.
Vanaf nu ga ik enkel nog maar in de nacht moeten trainen om mensen te vermijden.

Er was wel eens iemand die soort van powerliftte, eindelijk iemand gezien die 140 squat voor reps (waarschijnlijk bodyweight 130kg ofzo maar alsnog).
Ook deed ie close grip bench met 100kg voor reps, eerste keer dat ik het zie :D
Jammer van de mindere training. Maar je haar lag dan toch tenminste goed.
 
Back
Naar boven