Fitness Seller

Pussyweights opheffen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Yay 145 deadlift dan toch gelukt, ik ben nog een beetje aan het zoeken naar goeie positie voor mn voeten. Conventional gaat maar zou graag ook een andere positie zoeken. 145 Is gelukt met semi sumo.
Voor de rest nog eens een goeie volume sessie gehad, bij deze de training.
Deadlift:
60x6
80x6
100x3
110x1
120x1
130x1
140x1
150x1 fail
145x1 PR

Squat: zeer zwak, wel zeer gecontroleerde reps, +-5-7 seconden beneden rust.
20x6
60x5
80x5
100x5
80x5

Seated leg curl (machine):
35x30
42.5x20
50x20
35x20

Leg extension (machine): steeds 2-3 seconden onder spanning bovenaan
72.5x18
72.5x18
87.5x18
102.5x10
117.5x10

Leg press:
10x100
140x5
180x5
210x5
230x5
260x5
280x5

Calf press on leg press: echt een brandertje... Vanaf nu ga ik deze zoveel mogelijk bij legday doen
100x20
120x20
120x20
120x20
 
Eergisteren een poging gedaan voor die calf raise, gisteren zwaar kuiten getraind... Ik heb precies een nieuwe heup nodig. Nu terug 'n circuit dag -> 2 dagen rust komt goed van pas.
 
Goed bezig! Mooie stats. Ikzelf ga niet in kracht vooruit bij squatten :(
 
Goed bezig! Mooie stats. Ikzelf ga niet in kracht vooruit bij squatten :(
Dankjewel! Nu gaat het bij mij ook niet zo snel meer maar ik heb sowieso sterke benen al van voor ik begon te fitnessen dus dat scheelt. Een kwestie van tijd denk ik om sterker te worden?
 
Mijn beentjes waren helaas tandenstokers toen ik begon. Train nu 2x benen per week. Iedereen begint ergens, de kunst is gewoon om te blijven doorgaan :) Ik bench dan wel meer dan ik squat maar het is nu zo hahaha
 
Net gedaan met een chest workout, beetje schouders erbij, beetje armen erbij. Heb weer eens gefocust op een pomp krijgen ipv progressive overload, gekeken in de spiegel en borst begint al wat vorm in te komen als de puffy nips weg zijn :D

Goeie workout, goed gezweet
 
Weer een leg workout gehad met preworkout, naar mijn gevoel deed het helemaal niks maar misschien merkte ik het gewoon niet.
Alhoewel was de training superrr nice.
Squats gingen vrij goed.
10x20 (ff opwarmen) - 10x60 - 5x80 - 6x100 - 3x110 (ez) - 2x120 (ez) - 1x127.5 (moeilijk) - 2x130 (vrij moeilijk) :: kon waarschijnlijk wel tot 135-137.5 gegaan zijn maar was n beetje moe.
Voor de rest nog paar goeie leg extensions, leg curls, leg presses (keer breed geprobeerd, was leuk), lunges om het af te maken.
Kuiten niet gedaan omdat 4 dagen stijf waren door de vorige sessie dus wou ze nog wat sparen.
 
Wat is je kuurschema? :p
Neenee, je gaat nog steeds lekker met je kracht :)
 
Oké, dus ff een update nog van vanmiddag. Weer ff een paar sets gedeadlift, tot 2x130 gegaan (ging vrij oké).
Daarna bench, tot 3x80. Ben de 3e rep bleef ik ff 2 seconden hangen... Dacht ff dat ik dood ging :(
Voor de rest nog wat schouder, wat rug, wat tricep. Beetje vanalles. Beetje een vreemde training maar goed.
 
Weer een heerlijke leg workout!
Begonnen met wat leg curls op het gemakje setjes van 42.5kg daarna wat setjes met leg extension met 1 been 42.5-67.5kg
Daarna squat... Gingen super goed, tot 1x140 zéér vlot (heel tevreden mee)
Voor de rest nog wat seated leg presses gedaan, nog keer leg extensions tot 10xmax + pause en nog wat andere dingen.
 
Ohja nog iets, ik heb dan maar 1.5 scoop pre workout gepakt... Weer 0 van gemerkt. Wat is dat...
 
Gewoon rotzooi, zodra je nu meer en meer gaat pakken ga je op een gegeven moment aan de schijt raken denk ik. Beter een goede maaltijd en bakkie pleur
 
Gewoon rotzooi, zodra je nu meer en meer gaat pakken ga je op een gegeven moment aan de schijt raken denk ik. Beter een goede maaltijd en bakkie pleur

Ik moet standaard superveel schijten van pre workouts
 
Gewoon rotzooi, zodra je nu meer en meer gaat pakken ga je op een gegeven moment aan de schijt raken denk ik. Beter een goede maaltijd en bakkie pleur
Ja meestal heb ik wel een aantal "goeie" kcals en carbs binnen voor ik ga fitnessen (+- 1u ervoor)
 
Ja meestal heb ik wel een aantal "goeie" kcals en carbs binnen voor ik ga fitnessen (+- 1u ervoor)
Zelf een paar slokken redbull een half uur voor ik begin doet meer dan die pre
 
Back
Naar boven