XXL Nutrition

Tiener op bodybuilding.com overlijdt. (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Taishi

Cool Novice
Lid geworden
8 mrt 2013
Berichten
115
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
87kg
Beste mensen,

Ik weet zeker dat een aantal van jullie rond kijken op BB.com
Laatst is er een tiener (Cablezzz) door gebruik van DNP.
Als persoon was het een zeer vriendelijke jongen, altijd bereid om mensen advies te geven en open over zijn gebruik.

Dit was zijn transformatie van 1 Jaar en 7 maanden.

j9y5x2.png


Hij heeft direct gebruik gemaakt van AAS en dit is uiteindelijk zijn transformatie waar veel tieners tegen op keken.

Woord is dat hij meteen begon op 750 MG DNP wat hem uiteindelijk fataal is geworden.
Zeer zonde, R.I.P. Cablez.


Stay safe mensen.

~Taishi
 
RIP

Jammer ook meteen aan de AAS, zo'n transformatie is niet eens bijzonder eigenlijk, helemaal niet voor de risico's die het met zich meebrengt met AAS.
 
RIP

Jammer ook meteen aan de AAS, zo'n transformatie is niet eens bijzonder eigenlijk, helemaal niet voor de risico's die het met zich meebrengt met AAS.

Het is niet AAS wat hem fataal werd maar DNP op zo een hoge doses, ik begrijp ook niet waarom hij op zo een hoge doses DNP begon, maakt mij echt sad.

En het verschil tussen de foto's is 31 kg, sorry maar dat vind ik zeer bijzonder.
 
Het is niet AAS wat hem fataal werd maar DNP op zo een hoge doses, ik begrijp ook niet waarom hij op zo een hoge doses DNP begon, maakt mij echt sad.

En het verschil tussen de foto's is 31 kg, sorry maar dat vind ik zeer bijzonder.

mrw 29 kg in 11 maanden zonder AAS

giphy.gif


Toch triest natuurlijk, maarja. Bezint eer ge begint.
 
Hij is niet de enige die daar aan overleden is.
 
Inderdaag niet nee, maar voor een 17 jarige jongen is het zonde.
 
RIP

Jammer ook meteen aan de AAS, zo'n transformatie is niet eens bijzonder eigenlijk, helemaal niet voor de risico's die het met zich meebrengt met AAS.

beetje zyzz verhaaltje he

gastje met relatief kleine bouw (lijkt het zo) maar voor de rest wel goeie genetics die gaat kuren en 'aesthetic' wordt

dat is volgens mij wel zon beetje het universele streven in zon tiener sectie, een paar toekomstige dikke powerlifters daargelaten

alleen was zyzz daarbovenop natuurlijk ook gewoon een faggot en deze gast blijkbaar wel een toffe peer
 
Zonde van de DNP gezien de foto's.
 
  • Like
Waarderingen: mat
toon eens wat sympathie jij vuile homo
Waarom? Hij heeft overduidelijk alles wat er natty in zat uitgehaald. Jammer dat de DNP niet zo aansloeg, maarja, dat is persoonlijk per persoon!!
 
Waarom kijken mensen in godsnaam op tegen die stumpertjes die kuren en geen spiermassa hebben. Bij zyz sloeg het ook nergens op.
Fijn dat ie dood is, laat het een waarschuwing zijn voor zijn fans.
 
nounounounounounounounounounounounounounounounounounounounounou ivo
 
Als je die foto bekijkt zou je inderdaad niet zeggen dat hij aan de AAS zit, misschien 2-4 jaar trainen? Wel kut natuurlijk dat ze zo ongeduldig zijn.
 
Back
Naar boven