Fitness Seller

Tiener op bodybuilding.com overlijdt. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Omdat ik het zeg.



Waarvan akte.

p.s. monster zinsconstructie

Wat jij zegt is poep.
Maar om je salty anus tevreden te stellen.
Ben ik het met je eens dat een mens zijn leven niks meer waard is inclusief jij en ik.
 
Maar hij zat dan, zeg, 15 kg boven 't gewicht van een 'normale' ongetrainde jongen van 1.75m?
Tsja, dan is de 86kg op 12% toch niet geheel onhaalbaar zonder wat extra van maggi?
(Iig, zelf woog ik op 1.82m +- 77 kg voor ik ooit maar een halter had aangeraakt op, wrss iets van 14%)

het is een tiener

tieners zijn bijna per defintie skinny en lanky
 
Wat jij zegt is poep.
Maar om je salty anus tevreden te stellen.
Ben ik het met je eens dat een mens zijn leven niks meer waard is inclusief jij en ik.

ok
 
het is een tiener

tieners zijn bijna per defintie skinny en lanky

Als je al bijvoorbeeld 1,75 bent en je weegt 75 kg ( Met een droge vetpercentage) zie je er al niet verkeerd uit.
Laat staan 11 kg boven op je lengte met een redelijke BF?
 
Hoe fucking dom ben je als je DNP gaat gebruiken. Ook in met lage doseringen zijn er sterfgevallen van bekend en bijna-sterfgevallen met ziekenhuisopname met 200mg per dag..
 
Goeie progressie, doe zo verder.
 
je bent gewoon jaloers dat je niet aan de DNP zit en je je eigen organen niet aan het koken bent

tfw niemand geloofde dat ik toch echt een almost-sixpack heb
tfw als ik geen hemd draag niemand denkt dat ik lift

tfw ik sterker ben dan 90% van mijn leeftijdsgenoten
 
tfw niemand geloofde dat ik toch echt een almost-sixpack heb
tfw als ik geen hemd draag niemand denkt dat ik lift

tfw ik sterker ben dan 90% van mijn leeftijdsgenoten

TFW smal skeletstructuur.
TFW met shirt aan DYEL?
TFW vriend zei vorige week '' ik snap niet waar je de kracht vandaan haalt''
 
TFW smal skeletstructuur.
TFW met shirt aan DYEL?
TFW vriend zei vorige week '' ik snap niet waar je de kracht vandaan haalt''

wekelijks krijg ik te horen "ja je bent echt veel sterker dan je eruitziet"

het ene deel van mij voelt vreugde, een ander gedeelte huilt
 
Denk je nou.. als je een beetje in de gym traint dat je een bodybuilder bent?
Na mijn inzien is een bodybuilder iemand die aan wedstrijden doet of heeft gedaan.

Jouw inziens ja, er zijn hier nog kleinere schrielkippen die zich bodybuilder noemen hier.
Niet vergeten dat we hier al aardig gehersenspoeld zijn. Voor veel mensen ben je al bodybuilder-like als je eruit ziet alsof je een voedingsschema met kipfilet en rijst hebt.
 
dafaq... 750mg DNP :o
 
Sorry hoor, maar die knul heeft nul verstand als je al aan DNP gaat, en ten tweede ook NUL verstand van voeding als je voor dat resultaat DNP nodig hebt.

Vraag me uberhaupt af waarom je DNP nodig zou hebben, goed dieet beetje cardio en een beetje ECA/Clen en je bent binnen no-time 4%

Afvallen begint bij dieet, als dat niet eens lukt moet je niet eens nadenken over hulpmiddelen.
 
Back
Naar boven