MuscleMeat

tiesto? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
Nog mensen naar tiesto geweest in 't gelredome gister?...

legendarisch dat is het eerste wat in me opkomt......

vet:D
 
ben er jammer genoeg niet bij geweest. had er geen 45 euro voor over om allen tiesto te horen en zien draaien. ben er nog wel langs geweest (woon er praktisch om de hoek) en dan baal je dat je niet gaat. heb hele goede verhalen gehoord. goed teken want dan komn er dus meer feessies in t gelredome. betr dan de rijnhal iig
 
Had geen geld maar heb wel ff een mp3'tje gemaakt van zijn optreden(via id-t radio)
 
Ben ook niet geweest maar wel een liefhebber van zijn 'draaiwerk'.

Toch wel lekker 70000 eurootjes voor een 'paar' uurtjes draaien :D

Groet Smalluser :thumb:
 
Oh jongens het was zo gvd vet. Zeker m'n beste feest; kleine opsomming;

-bonnen, entree om 2300uur in 5minutjes geregeld.
-geluid, zuiver en behoorlijk hard
-sfeer; geen ruzie gezien, gewoon geweldig
-tiesto; tjah....domme vraag.
-lasers en licht; uhmmm, 12 lasers vanaf het podium. Daar ken zelfs Rocco Veenboer van Awakenings nog een hele dikke punt aan zuigen. En lichtshow en vj (mischa Klein)....
-locatie; Gelredome rules bigtime over de Arene.

Jammer dat jullie niet zijn geweest, heb 75euro voor kaartje moeten neerleggen, maar achteraf gezien meer dan waard.


ps. Dandyman, je woont om de hoek?.... waar dan. (kom zelf uut Duiven nl)
 
Ik denk dat hij ook wel fan is: [Abeelding niet meer beschikbaar]

En hij daarentegen weer niet: [Abeelding niet meer beschikbaar] :p
 
Originally posted by frietbakker
Ik denk dat hij ook wel fan is:

En hij daarentegen weer niet: :p

uhhhh, 2 keer hetzelfde plaatje m8!



:mier:
 
Als je goed leest niet, dat was juist de grap......
 
Ohhh, hahahaha...? :D

srry ben nog niet zo melig smorgens vroeg ;)
 
wel leuk.. haha.

Ik ben ook niet geweest, geen zin...
 
ag hutje mutje, was tussen 00:00 en 01:00 zeker, maar dat zijn altijd die mensen die helemaal voorin willen staan, achterin en het midden was het goed te doen. Wat dat betreft is Sensation toch wel een stuk minder met dat klote geluid, lange rijen en dat soort sjit.... Ga vanaf 96 naar die feesten en denk toch dat dit m'n beste feest van de laatste 5jaar is. (alleen sporthallen-zuid kickte nog meer ass)....

en helemaal niet gaar, goed geslapen etc..... of zou dat soms hebben gelegen aan die ghb om 06:30....:D

ps.
Dandy waar woon je nou knul, arnhem ofsow?
 
Originally posted by Floyd


ps.
Dandy waar woon je nou knul, arnhem ofsow?

yep, en ik baal dus wel dat ik er niet bij was:(

ga al vanaf 96 naar feesten, toen nog t betere hak en stampwerk

en vanaf 98 niet meer gegaan en sedert afgelopen oud en nieuw weer flink de smaak te pakkuh
 
als ik in ned was geweest was ik zeker gegaan, tiesto was hier paar mnd geleden en draaide op het strand voor 2000 man en was echt supervet, onder de sterrenhemel en later lekker met hem wat gechat in de vip en dat voor 10 euro!!!
tiesto zekers top!!!!
 
Originally posted by Floyd

-lasers en licht; uhmmm, 12 lasers vanaf het podium. Daar ken zelfs Rocco Veenboer van Awakenings nog een hele dikke punt aan zuigen. En lichtshow en vj (mischa Klein)....
-7

k vond de laatste awakenings toch een stuk beter, waren "maar" 7 lasers, maar in een veel kleinere ruimte..:p
 
Originally posted by frietbakker
Als je goed leest niet, dat was juist de grap......


ooohhhhhh, jezus volgens mij ben ik lichtelijk dislectisch of zo. Ik zie nu pas dat die tatoage anders is... altijd al slecht geweest in zoek-de-verschillen...:(

zo, nu is het in eens een stuk grappiger :D
 
@ Jamesz....

Awakenings biedt ook wel heel veel hoor, maar ik vond dit voor een id&t feest gewoon ongekend.

@ Dandy.....

a.s. vrijdag/zatedag gaat die nieuwe toko open 'the level' voorheen «O»....
 
Originally posted by Floyd
@ Jamesz....

Awakenings biedt ook wel heel veel hoor, maar ik vond dit voor een id&t feest gewoon ongekend.

@ Dandy.....

a.s. vrijdag/zatedag gaat die nieuwe toko open 'the level' voorheen «O»....

the «O», aka "the Opera"nog eerder "the Box"..ben benieuwd hoe lang deze naam t volhoud:D
thnx voor de tip Floyd, nu maar hopen dat ik de rest mee kan sleuren. heb me altijd wel vermaakt in die tent..althans, dan praat ik alweer over 3, 4 jaar terug:rolleyes:
 
dan moet ik jou vast wel hebben gezien, ik ben echt 2jr lang ongeveer elk weekend naar de opera gegaan, altijd wel een leuke tent. Die nieuwe moet ook heel wreed gaan worden. hoorde ik van een personeelslid.....
 
Originally posted by Floyd
dan moet ik jou vast wel hebben gezien, ik ben echt 2jr lang ongeveer elk weekend naar de opera gegaan, altijd wel een leuke tent. Die nieuwe moet ook heel wreed gaan worden. hoorde ik van een personeelslid.....

ik was die kerel die elke zaterdagavond (geen vrijdagavond dus) door de uitsmijters aan zn broekriem en zn kraag door de tent werd meegesleurd om vevrolgens buiten tegen de muur van de tegenoverliggende bar te eindigen.:D

Maar jij gaat vaker stappen dus in Arnhem? waar kom je dan vandaan?
vind t zelf niet veel aan, mede omdat ik t alemaal wel gezien heb daar, reden genoeg om ff naar The level te gaan
 
Back
Naar boven