Fitness Seller

tiesto?

Bezoekers in dit topic

Schande dat :bow: Awakenings :bow: wordt vergeleken met zo een commercieel concert. De echte technosfeer die op awake hangt is 100x beter dan die "tiesto breezaaah" k*tsfeer...

p.s.: Gaan er nog mensen van het forum naar Awakenings-festival, 5 juli?

Voor de liefhebbers, de volledige lineup

Open Stage
Alexander Kowalski ft. Raz O'hara
Miss Ladida
Adam Beyer
Bart Skils
Ben Sims :bow:
Marco Carola
Pascal F.E.O.S.
Stacey Pullen
Stefano Richetta

TFS 01
Alter Ego
Gayle San :bow:
Chris Liebing
Dave Clarke
Deimos & Yoyok
Rush
Marco Remus :bow:
Oscar Mulero
Stephan & Vincent de Wit

TFS 02
Pacou
Angela Flame
Cari LekeBusch :bow:
Diego
Jeff Mills
Joris Voorn
Steve Rachmad
Renato Cohen
Surgeon

UFO
TLR
The Hacker
Kid Goesting
dr. Lectroluv
Break 3000
Ellen Allien
Legowelt
Herr Arter vs Terry Toner
 
Laatst bewerkt:
@ Leander FCU.....

Ik vergelijk de sfeer van awakenings ook niet met die van tiesto in concert. Maar ik zei dus dat Rocco veenboer nog wel een dikke punt kon zuigen aan de lasershow die ze in het gelredome hadden. En ben je op tiesto geweest Leander?... vond het persoonlijk heel erg aardig, en met die 'breezah-sfeer' waar jij het over hebt, was ook gewoon koel.

En als we dan toch stoer gaan vergelijken dan weet ik ook nog wel een leuke, en btw..... awakenings heeft toch ook wel een heel groot deel van haar charmes verloren hoor......

@ Dandy....

Als ik zo af en toe nog naar Arnhem ga is het meestal de aspen valley, om gewoon knetterhard te gaan zuipen, je moet toch wat, en zeker in die tent. Verder is de habana (tegenover Febo) wel wreed, goeie muziek (latin-house/techno) en mooie vrouwen...... vedder weinig te beleven.
 
@ Floyd: Nee, ik ben er niet geweest. Maar dat is ook niet nodig om te weten wat voor een sfeer er zal hangen. Ik heb fotos gezien, en ik ken mensen die er zijn geweest en dan weet ik genoeg. Genoeg mensen hebben zich er prima vermaakt en vonden de sfeer te gek, ik ben blij voor ze, maar ik houd er niet van.

Ik ben het met je eens dat Awakenings deels haar charme is verloren. Ik neem aan dat je doelt op de Westergas?

Groeten
 
yep, en bovendien de house-hype die al meerdere stromingen om zeep heeft geholpen gaat zich ook meer en meer op techno richten. Ben toevallig nu net een set aan het luisteren van tiesto in '99 (mysteryland) toen kende helemaal niemand hem nog, en draaide ook al lekker. En nu? een heel stadion vol, en mensen met zijn t-shirts (tjah, idd whehe beetje erg jammer). Hard-style/house wordt het volgende slachtoffer, kan niet anders....

Maar wat betreft de sfeer in 't gelredome, was gelukkig niet zo'n trance energy gebeuren 'yoooo yooooo' vond het wel meevallen. En der werd veel gejuicht maar dat was eerder omdat het gewoon een heel strak feest wat betreft organisatie en stiekum toch ook wel een beetje legendarisch.

trouwens weleens sporthallen-zuid geweest leander?
 
Originally posted by Floyd
[B
@ Dandy....

Als ik zo af en toe nog naar Arnhem ga is het meestal de aspen valley, om gewoon knetterhard te gaan zuipen, je moet toch wat, en zeker in die tent. Verder is de habana (tegenover Febo) wel wreed, goeie muziek (latin-house/techno) en mooie vrouwen...... vedder weinig te beleven. [/B]

als ik in Arnhem ben is t meestl ook Aspen, een aantal hele lekkere wijven die daar rondlopen, alleen teringdruk, dat wel.
Habana vind ik nix, niet mijn muziek en je kan niet lekker ouwehoeren en mensen in de zeik zetten..:D

wel lekkere wijven maar die latindrumsT de hele avond..nee dank je.

Daarbij vind ik techno echt nix. ga 14 juni geloof ik naar Def Con op t strand. ben beniuwd. een keer wat anders iig.
en qua Tiesto..nog steeds balen dat ik er niet bijwas, heb zowiezo een kloteavond in Nijmegen gehad wat t nog erger maakt

en jammer genoe nooit bij hellraiserfeesten geweest in sporthakkuh euh halluh zuid. elke feest in die periode geweest behalve die..errug jammer idd
 
voor de mensen die er wel waren (ik blij erover doorgaan)
hoe draaide hij? was t zijn sT of ook t hardere werk. mde die reden van zijn muziek 8 uur lang te horen had ik er niet veel zin in namelijk.

en hoe vonden jullie de lokatie? muziek scheen iig keihard en uitermate goed te zijn. alles was top had ik gehoord, tot t bier halen en naar je maten vervoeren door de zaal tot t geluid, de verlichting en uiteraard de sfeer

@floyd, ooit energiehallen meegemaakt?
 
Back
Naar boven