XXL Nutrition

tietjes zijn in :P (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vince

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 nov 2002
Berichten
948
Waardering
1
Een trendy man heeft borsten


Volgens de Britse mode-ontwerper Vivienne Westwood worden kunstborsten voor mannen in de najaarsmode van 2003 heel gewoon. Westwood schokte het publiek op modeshows in Milaan toen ze strakke gebreide truitjes door mannelijke modellen met kunstborsten liet dragen. [Foto]


'Even the catwalk pose took on a feminine trait', schrijft journaliste Jennifer Melocco. 'Gone was the tough guy stance. It was replaced by a coy swivel of the hips contrived to give the model the slimmest silhouette possible.'


'Het ziet er nou nog vreemd uit', zei de Australische mode-expert Alison Mason. 'Maar straks is het misschien doodgewoon. Dan zie je dit een verkapte vorm overal terug'. Mason wijst erop dat Westwood weliswaar een excentrieke ontwerpster is, maar dat de mainstreammode vaak elementen van haar creaties over heeft genomen. Zo experimenteerde ze eind jaren zeventig met punkattributen als kettingen, hondenriemen en veiligheidsspelden en in de jaren tachtig met de new romantic look.


O mijn god. De markt voor Arimidex en Proviron stort in.




Bron

Jennifer Melocco. Making a clean breast of fashion. Daily Telegraph, 14-1-2003.




Tekst: Willem Koert
 
Alison Mason = gek
 
Haha, ik vind mannentietjes best lekker, maar dan alleen als ze door bankdrukken en dippen zijn ontstaan :thumb:
 
Het word steeds gekker. Mij niet gezien. Die persoon die dit uitvind meteen opsluiten. Het is een gevaar voor de maatschappij want wat is de volgende stap?

-Mannen die moeten baren?
-Mannen die gelakte teennagels moeten hebben op het strand?
-Vrouwen die een snor moeten laten staan?
enz. enz


??? Ach misschien draaf ik wel door
 
vrouwen met snor lopen er al genoeg in Nederland.......:D

Dat kettingen en die andere sjit aansloegen owkee, maar je ziet toch niet alle mannen over een jaar of 10 met neptitties lopen, vent spoort niet.
 
Originally posted by Floyd
vrouwen met snor lopen er al genoeg in Nederland.......:D

Verdomd je hebt gelijk! Maar dat zijn toch meestal vrouwen met een bepaalde etnische achtergrond of niet? Zou dit ook komen door die gozer :D ;)
 
Nee Pat, je haalt het nu door elkaar, die vrouwen hebben een genetische afwijking....:D
 
Originally posted by Floyd
vrouwen met snor lopen er al genoeg in Nederland.......:D

Dat kettingen en die andere sjit aansloegen owkee, maar je ziet toch niet alle mannen over een jaar of 10 met neptitties lopen, vent spoort niet.

dan laten we die mannen van de vrouwen met snor die nepborsten dragen..
 
wheheh. koel. probleem opgelost.
 
een mod kan toch een andermans post editen...
 
AARGH weer typisch iets voor die homo ontwerpers, een trendy man... WTF?

Die nep tieten bij vrouwen vind ik trouwens net zo erg. Aanvaard hoe je geboren bent of doe er op natuurlijke manier wat aan.
 
Originally posted by wateengedoe2
Kan het hier ook wat minder discriminerend! :mad: :flipoff:

is de waarheid is geen discriminatie

al hoewel ik soms ook nederlandse meisjes met snor zie ielsssssssssss
 
geil he :D :D

[Abeelding niet meer beschikbaar]

:haha:
 
gatver :barf:

Volgens mij had die gast gewoon niet genoeg geld om zich helemaal om te laten bouwen tot vrouw.
 
Dit is toch te gek om los te lopen? What's next? Make up voor mannen? Doe toch ff normaal.
 
Wel mooi....
Weten jullie misschien een adres waar je dat voor een betaalbare prijs kan laten doen?
 
Back
Naar boven