XXL Nutrition

Tijd om te trainen

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid sinds
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ben een maand geleden tijdelijk moeten stoppen met trainen wegens andere prioriteiten (werken, avondschool, studeren,zaalvoetbal 1 avond per week, een relatie)
Maar ik zou toch er toch weer graag bij gaan trainen, voelde me er beter bij.
ik zou kunnen trainen in principe donderdag, vrijdag en zaterdag en andere weken woensdag, donderdag en vrijdag.
Maar zou je op die manier een effectief trainingsschema kunnen opstellen??
Het moet natuurlijk wel zin hebben. Ik ben wel geen hardcore bodybuilder, maar wil wel wat vooruitgang boeken ook natuurlijk.
 
Wat veel wordt gedaan is om de dag trainen zodat je een rustdag tussen de trainingen hebt zitten, maar hoeft niet perse.
Met 3 dagen in de week trainen kun je een goed schema in elkaar zetten, 4 dagen is beter om alle spiergroepen te kunnen trainen. Kijk anders even in de training Stickys.
 
woensdag : Borst / Biceps / Triceps
donderdag : Benen
vrijdag : Rug / Schouders


dit kan goed werken denk ik Oli

Groeten Daan
 
[Link niet meer beschikbaar]

Kijk maar op mijn website bij training. Ik train ook maar 3 dagen per week om dezelfde reden als jij. Hij is wel vrij pittig maar werkt voor mij goed.
 
is wel te doen ouwe, ik train ook vaak 3 of 4 dagen achtereen in dezelfde week. wel ff opletten hoe je de boel indeelt, ivm spierpijn. Om die reden armen bv op de laatste dag.
Bv
1 benen, buik
2 borst, triceps, voor- en zijkant schouders
3 rug, achterkant schouders, biceps.

of zoek ff het schema van moen op,
die had iets van
een dag pull, dag push dag legs. Weet niet precies welke volgorde maar leek me een leuk schematje.
 
ma:voorkant benen, rug

wo: bicep, tricep, schouders/traps

vrij:achterkant benen, borst
 
Back
Naar boven