AndroidHealthClinic

Tijd voor een return! Op weg naar succes!

Bezoekers in dit topic

JCvsRC

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 jan 2009
Berichten
32
Waardering
1
Lengte
1m65
Massa
70kg
Vetpercentage
6%
Hallo DBB'ers,

Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben een aantal jaar geleden lid geworden van dit forum maar ik deed er op dat moment niet heel veel mee en was erg passief. Nu ga ik het weer proberen op te pakken. Ik zit momenteel nog op school en volg een sport opleiding. Maar daarnaast ben ik bezig met een opstartend bedrijfje. We verkopen daar sportkleding en geven informatie over sport, voeding en gezondheid. Ik zal hierover verder geen reclame maken want dat is niet geheel gewenst hier geloof ik maar mocht je toch nieuwsgierig zijn we zijn te vinden op fb onder dutchpowerphysique. Ik ben met een aantal trainingsmaatjes hiermee begonnen en we kennen het vast wel allemaal dat verlangen naar succesvol zijn. Wij hebben besloten daarvoor te gaan. En omdat dutchbodybuilding hierin voor mij in het begin echt een plek was waar ik veel informatie en kennis heb op gedaan wil ik deze weg die we gaan met jullie delen. En zullen we hier regelmatig foto's/video's posten.

Groeten,

JCvsRC
 
Laatst bewerkt:
Hallo DBB'ers, Ik zal me eerst even voorstellen. Ik ben een aantal jaar geleden lid geworden van dit forum maar ik deed er op dat moment niet heel veel mee en was erg passief. Nu ga ik het weer proberen op te pakken. Ik zit momenteel nog op school en volg een sport opleiding. Maar daarnaast ben ik bezig met een opstartend bedrijfje. We verkopen daar sportkleding en geven informatie over sport, voeding en gezondheid. Ik zal hierover verder geen reclame maken want dat is niet geheel gewenst hier geloof ik maar mocht je toch nieuwsgierig zijn we zijn te vinden op fb onder dutchpowerphysique. Ik ben met een aantal trainingsmaatjes hiermee begonnen en we kennen het vast wel allemaal dat verlangen naar succesvol zijn. Wij hebben besloten daarvoor te gaan. En omdat dutchbodybuilding hierin voor mij in het begin echt een plek was waar ik veel informatie en kennis heb op gedaan wil ik deze weg die we gaan met jullie delen. En zullen we hier regelmatig foto's/video's posten. Groeten, JCvsRC

Niet beledigend bedoeld hoor, ik lees dat je je voorstelt (Welkom). Heb je ook vragen ?

" Ik zal hierover verder geen reclame maken want dat is niet geheel gewenst hier geloof ik maar mocht je toch nieuwsgierig zijn we zijn te vinden op fb onder dutchpowerphysique".

Toch een verkapt reclame-topic dan ?
Moet jezelf weten hoor, maar het is wel een beetje tegenstrijdig toch ?

Succes in elk geval :)
 
Back
Naar boven