MuscleMeat

Peiling Tijd voor een volgende DBB-meet?

Peiling Peiling Waar wil je 9 maart nabij Fox Gym eten (niet mee-eten = niet stemmen)?

• Totaal stemmers
    7
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Ik kom niet in mn eentje :o ik heb een hekel aan autorijden.. en for sure dat ik een afslag mis ofzo :rolleyes:

Maar, ik zal Pun nog maar weer eens extra goed verzorgen vanavond en dan hoop ik dat hij fit genoeg is morgen :D

• Topic Starter Topic Starter
Verrassinkje voor zij die komen:
IMG_20190308_144850.jpg

Met dank aan @XXL Nutrition . René: je bent helemaal top! :thumbs: :cheer:

We hebben trouwens 2,5 uur voor de AYCE (€ 33,95 inclusief koffie/thee, frisdranken, tap-pils en huiswijnen). Dat scheelt weer, kan ik tenminste gewoon Cola Zero'tjes en water drinken zonder dat dit in de kosten loopt. :D

Ik kom niet in mn eentje :o ik heb een hekel aan autorijden.. en for sure dat ik een afslag mis ofzo :rolleyes:

Maar, ik zal Pun nog maar weer eens extra goed verzorgen vanavond en dan hoop ik dat hij fit genoeg is morgen :D
Ik denk dat ik ook thuis blijf. Stel dat ik een rood verkeerslicht over het hoofd zie of een dronken Poolse vrachtenwagenchauffeur tegenkom.

Zijn er kleedruimtes bij fox? Of ook geen kleedruimtes. Douches wist ik al
Ja, maar ik heb me ook weleens midden in de gym omgekleed. Die kleedruimte is 2 bij 3 meter en er is geen wastafel. Ik fris me morgen even op bij de wastafel na de training en kleed me daar om. Ik voel me toch altijd smerig als ik ongedoucht mij omkleed.
:treuren::treuren::treuren::treuren:

Ik ben bang dat wij out zijn... @Punjab in ieder geval (denk ik?).. Hij is al de hele week behoorlijk ziek, had gehoopt dat hij einde van de week opgeknapt zou zijn, maar vooralsnog is het nog vrij bad :(

We kijken het nog even aan, maar ik verwacht het zelf eerlijk gezegd niet :no:
Balen zeg, beterschap Pun!
@HillR : als je liever niet autorijdt, is er wellicht iemand anders met wie je kan meerijen of is het OV een optie? Daarnaast kun je het ook als 'overwinning' zien als je toch zelf met de auto komt. Af en toe moet je uit je comfortzone treden ;). Probeer ik als autist ook regelmatig. Zoals tegen een vrouw praten enzo. ;);)
Just kiddin'. Ben weleens uit een vliegtuig gesprongen trouwens, dat was even andere koek dan in de auto stappen, maar ook best leuk.

Potverdorie... Nu baal ik des te meer dat ik morgen moet werken... Ik hou van goodies :treuren:
Hoeveel 'ziektedagen' heb je nog staan? ;)
Ik snap trouwens niet dat er best vaak iemand ergens zich voor af moet melden wegens ziekte. Ik weet echt niet hoe vaak de gemiddelde mens ziek is, maar ik ben echt nooit ziek. (Niet richting jou hoor @Punjab trouwens; ik heb namelijk helemaal geen beeld ervan hoe vaak je ziek bent en wat de oorzaak is.) Wellicht tref ik het gewoon. (Ja, ik weet het, ik heb geen kinderen. Ik hoor vaak: "vroeger was ik ook nooit ziek, maar wacht maar tot je kinderen heb".)

Zijn er kluisjes aanwezig ?

Uhm @Bert jij gaat vast vroeg heen? Kunnen wij dichtbij parkeren of niet. Rij zelf rond half 1 weg denk ik.

Terug
Naar boven