- Waardering
- 49.170
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom niet in mn eentjeik heb een hekel aan autorijden.. en for sure dat ik een afslag mis ofzo
Maar, ik zal Pun nog maar weer eens extra goed verzorgen vanavond en dan hoop ik dat hij fit genoeg is morgen![]()
Ik denk dat ik ook thuis blijf. Stel dat ik een rood verkeerslicht over het hoofd zie of een dronken Poolse vrachtenwagenchauffeur tegenkom.Ik kom niet in mn eentjeik heb een hekel aan autorijden.. en for sure dat ik een afslag mis ofzo
Maar, ik zal Pun nog maar weer eens extra goed verzorgen vanavond en dan hoop ik dat hij fit genoeg is morgen![]()
Ja, maar ik heb me ook weleens midden in de gym omgekleed. Die kleedruimte is 2 bij 3 meter en er is geen wastafel. Ik fris me morgen even op bij de wastafel na de training en kleed me daar om. Ik voel me toch altijd smerig als ik ongedoucht mij omkleed.Zijn er kleedruimtes bij fox? Of ook geen kleedruimtes. Douches wist ik al
Ik ben bang dat wij out zijn... @Punjab in ieder geval (denk ik?).. Hij is al de hele week behoorlijk ziek, had gehoopt dat hij einde van de week opgeknapt zou zijn, maar vooralsnog is het nog vrij bad
We kijken het nog even aan, maar ik verwacht het zelf eerlijk gezegd niet![]()
Balen zeg, beterschap Pun!
Hoeveel 'ziektedagen' heb je nog staan?Potverdorie... Nu baal ik des te meer dat ik morgen moet werken... Ik hou van goodies![]()
Welke gym heeft geen kluisjes?
Je hebt me overgehaald! Ik ben een Hollander en zie gratis dingen!
Al 2 jaar 0 ziekte dagenIk snap trouwens niet dat er best vaak iemand ergens zich voor af moet melden wegens ziekte. Ik weet echt niet hoe vaak de gemiddelde mens ziek is, maar ik ben echt nooit ziek.
Heb wel eens in gym's gesport waar dat niet het geval was. Waar je dan maar je portomoneetje moet toevertrouwen aan de dame achter balie
Ja..er is redelijk wat parkeerplek voor de deur/in de buurt
@Bert jij bent vast eerder om alvast je training te doen of niet?
Wat heeft iedereen op de planning qua training?
Jazeker. Kan je bij de balie afhalen.
Ja..er is redelijk wat parkeerplek voor de deur/in de buurt
@Bert jij bent vast eerder om alvast je training te doen of niet?
Wat heeft iedereen op de planning qua training?