AndroidHealthClinic

Tijd voor mijn eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik jou was zou ik beginnen met Test E only kuur.
week 1-12: test e 500mg elke week
Week 14-16: Novaldex 20mg per dag
Is 500mg EW niet een beetje veel? Blastoise stelde al voor om anders met 250mg te beginnen en te kijken hoe ik daar op reageer.
Nu nog kijken waar/van wie ik het koop. Nu maar hopen dat ik niet net als veel andere beginners opgelicht ga worden. Ik heb er al leuke verhalen over gelezen hier op het forum :P
 
Is 500mg EW niet een beetje veel? Blastoise stelde al voor om anders met 250mg te beginnen en te kijken hoe ik daar op reageer.
Nu nog kijken waar/van wie ik het koop. Nu maar hopen dat ik niet net als veel andere beginners opgelicht ga worden. Ik heb er al leuke verhalen over gelezen hier op het forum :P
Zelf zou ik 500 mg per week doen, maar het is maar net wat je wilt, het is écht persoonsgebonden.
 
Is 500mg EW niet een beetje veel? Blastoise stelde al voor om anders met 250mg te beginnen en te kijken hoe ik daar op reageer.
Nu nog kijken waar/van wie ik het koop. Nu maar hopen dat ik niet net als veel andere beginners opgelicht ga worden. Ik heb er al leuke verhalen over gelezen hier op het forum :P
Zolang je geen over de datum gear gebruikt waardoor je schuim schijt zit het al beter dan bij mijn eerste vial :roflol:
 
Zolang je geen over de datum gear gebruikt waardoor je schuim schijt zit het al beter dan bij mijn eerste vial :roflol:
Lol, degene die jou die vial heeft verkocht even een rondje kofferbak en een excursie in het donker in het bos.
 
Lol, degene die jou die vial heeft verkocht even een rondje kofferbak en een excursie in het donker in het bos.
Ik wist niet beter toen. Mooiste was dat die het zelf ook al jaren zo deed zonder probs. Maar ik had beter moeten weten. Hij leeft op coke en benzos om te pitten. Kwam hier na pas achter. En over de prijs zullen we het maar niet hebben. Gelukkig wel me geld terug gekregen.
 
ik ga prima op 40mg ed anavar
en elke 5 dagen 250mg test.
simpele regel is, en als je eenmaal hieraan begint ga je toch vaker kuren.

probeer er veel uit te halen met zo min mogelijk.

ik heb een kuur verleden. ik heb meegedaan aan de haarlem studie. ik heb meer gebruikt waarna ik nu ik 33 ben denk.. wauw waarom niet gewoon onderaan begonnen

en zelfs met dat kuur verleden verandert me lichaam op zulke "lage"doseringen
 
Back
Naar boven