MuscleMeat

Tijd voor nieuwe kuur te licht of...

Bezoekers in dit topic

Wilf

Novice
Waardering
1
Lengte
1m73
Massa
73kg
Vetpercentage
6%
Tijd voor me eerste kuur dit jaar.

Komende 9 maanden tot 1 jaar aan de hgh. ( mischien aan de insuline later in het jaar.)
d
Week 1 en 2 dianabol 30 mg per dag
Week 1 tot 6 500 mg sustanon en 400 mg deca
4 weken rust
Week 1 tot 6 500mg sustanon en 400mg masteron

4 weken rust?
Waarom doe je dit als ik vragen mag?

• Topic Starter Topic Starter
Persoonlijk omdat ik uit ervaring geen dip heb ervan zodra ik klaar ben met nakuur. En ik dit wel meer heb als ik 10 weken kuur. Maar nu voornamelijk vanwege de hgh kuur je langer kan door gaan met de aas, maar niet 9 maanden tot een jaar maar non stop aan de aas wil gaan zitten.

Mischien dat iemand anders andere ideeën heeft hoe te kuren tijdens de hgh. Dan lees ik dat graag terug.

Gewoon aan 1 stuk, 4 weken rust slaat nergens op. Hoger doseren is niet altijd beter maar mijn ervaring is dat als je hgh draait, flink doseren wel zijn extra vruchten af werpt.

Onthoud dat hgh pas na een maand of 3 echt tot zijn recht komt, misschien dan ook pas beginnen met je kuur.

dit is een troll.
hgh, insuline... 73kg :D
en dan met deze kuur aan komen zetten, leuk geprobeerd!

Het zou kunnen als je weet wat je doet kun je serieus een kilo of 20a 25 aankomen als je aas nog wat hoger doseert

Is het gezond? Nee
Is het aan te raden? nee
Gaat dbb los op dit topic? ja

Advies wat je hoort te krijgen nog geen aas geen hgh en geen insuline gewoon trainen en eten tot je minmaal 80 kilo weegt en dan kun je een ligt kuurtje doen

Interessant topic. Heb je ook al een trainingsschema? Naar het schijnt kan je daar in combinatie met een voedingsschema ook wat gains mee pakken. Vooral als je 73kg weegt.

Terug
Naar boven