MuscleMeat

Tijd voor verandering

  • Topic starter T-Rex
  • Startdatum
  • Reacties 12
  • Weergaven 672
  • Volgers 4

Bezoekers in dit topic

T-Rex

Cool Novice
Lid geworden
6 jul 2019
Berichten
48
Waardering
6
Lengte
1m70
Massa
93kg
Dag iedereen
De naam is Dimitri. 28jaar binnen 1 week

Ik train al even maar qua voeding veel enorm gesukkeld de laatste jaren waar dat ik tot nu toe het zwaarste weegt dat ik ooit heb gewogen. 94kg, schatting 28/30% vet? Zal anders een foto posten in een van mijn logs dat ik zou starten

Volgend jaar trouw ik dus wil nu er zwaar voor gaan om evt 75kg te geraken met een redelijk pak vet weg en daarna blijven behouden en blijven er naartoe werken, als ultieme goal, een wedstrijd zou echt een mooi doel zijn vind ik.

Hobbies: motor rijden, ps4 gamer, fitness (duhh), tattoos. Vanwege mijn nickname sinds kinds af dino fan.. belachelijk i know mja kon aan niks anders denken

Woon zelf in Belgie maar in Spanje opgegroeid en iets zegt me dat na de trouw dat de kans groot is om terug maar spaanse landen te keren maar dit valt nog te zien.

Je zal wel hier en daar een topic van mij zien verschijnen hehe

Aangenaam kennis iedereen!
 
welkom!

welke motor rij je?

succes met je doelen!
 
welkom!

welke motor rij je?

succes met je doelen!
Begonnen met een varadero 125cc, daarna suzuki sv650 en nu de vstrom 650 2012 model om het toekomstige vrouwtje happy te houden als ze meerijdt en easier voor w/w (ook al zou ik eerder de mt10 nemen, wie weet.. ooit)

Thanks man!
 
Je hebt dus al wel veel spiermassa alleen te ver doorgebulkt of hoe moet ik dat zien?
Succes met je doelen in elk geval!
 
Je hebt dus al wel veel spiermassa alleen te ver doorgebulkt of hoe moet ik dat zien?
Succes met je doelen in elk geval!
Hoe bedoel je? Het is echter vet hehe
Hier 2 fotos

Merci alvast!

20190706_180918.jpg


20190706_180930.jpg
 
Begonnen met een varadero 125cc, daarna suzuki sv650 en nu de vstrom 650 2012 model om het toekomstige vrouwtje happy te houden als ze meerijdt en easier voor w/w (ook al zou ik eerder de mt10 nemen, wie weet.. ooit)

Thanks man!

Mt10 is wel gaaf inderdaad. De vstrom vind ik persoonlijk wat te kort komen. Zelf rij ik een gsxr 750, volgend jaar hopelijk een ktm 990 smt van 2012 of jonger. Want het vrouwtje wilt ook wat :D
 
Mt10 is wel gaaf inderdaad. De vstrom vind ik persoonlijk wat te kort komen. Zelf rij ik een gsxr 750, volgend jaar hopelijk een ktm 990 smt van 2012 of jonger. Want het vrouwtje wilt ook wat :D
Ahh een gsxr, machtige beesten
Ktm is wel een zotte beest, ik vind ze de max maar zelf 1,70cm dus iets veel tr hoog voor mij, de vstrom is al wat aan de hoge kant haha tenzij ik hem iets verlaag nu.
Inderdaad, vrouwtje moet je tevreden houden, met de sv had de mijne langzaam aan de prikkel om achter te rijden maar wou dit zelf niet op de sv daarom de vstrom aangezien ik 90% snelweg rij. Daarna ja, een fjr zou handig zijn maar veel te breed voor mijn goesting dus oftewel tiger 800 low of als ik het vrouwtje eindelijo overtuig om haar rijbewijs te halen, de mt10 dan en zij een naked waarschijnlijk haha
 
Omdat je zij dat je ook al jaren had getraind. Of niet echt krachtgericht ofzo? :p
Dan zou ik flink kracht training gaan doen zodat je ook nog wat muscle overhoudt wanneer je klaar bent ^^

Ik trainde inderdaad kracht training, maar altijd het slechte eetgewoonte van binging, nu nog steeds dus dat wil ik onder controle houden. Zou graag weer in shape geraken (ultimate goal competitie om mij focussed te houden maar nu enkel aan vetverlies denken) zal een ub/lb+ppl volgen om de spieren 2x aan te pakken met genoeg volume. Dacht echt een coach aan te nemen maar zal nig afwachten als dit echt wel de moeite is of niet.
 
Ik trainde inderdaad kracht training, maar altijd het slechte eetgewoonte van binging, nu nog steeds dus dat wil ik onder controle houden. Zou graag weer in shape geraken (ultimate goal competitie om mij focussed te houden maar nu enkel aan vetverlies denken) zal een ub/lb+ppl volgen om de spieren 2x aan te pakken met genoeg volume. Dacht echt een coach aan te nemen maar zal nig afwachten als dit echt wel de moeite is of niet.
Coach is onzin, je moet je voeding gewoon strikt houden.
En zwaar blijven liften.. Neem aan dat je de kennis inmiddels al wel hebt betreft krachttraining en voeding
 
Coach is onzin, je moet je voeding gewoon strikt houden.
En zwaar blijven liften.. Neem aan dat je de kennis inmiddels al wel hebt betreft krachttraining en voeding
Basis kennis ja, compounds = beste met hier en daar wat isolaties. Voorlopig ga ik niet zwaar. Nog aan het herstellen van een tenniselleboog. Train wel al lichtjes mijn bovenlichaam weer maar in 2 weken ziekenhuis voor behandeling dus zien hoelang ik dan even stil lig (bovenlichaam, benen zou ik nog kunnen trainen met wat cardio)
Voeding, nog zwaar bijleren. Heb via musclemeat al besteld dus heb wat basis in huis nu maar dat gaat mijn grootste struikelpunt zijn
 
Voeding, nog zwaar bijleren. Heb via musclemeat al besteld dus heb wat basis in huis nu maar dat gaat mijn grootste struikelpunt zijn

Musclemeat ( The Dutch Giant ) is een fantastisch concept maar .. als je meer eet dan je nodig hebt zul je ook met producten van MM gewoon aankomen ..

Sterker nog : in theorie kun je afvallen op fastfood , zolang je maar onder je onderhoud eet
 
Musclemeat ( The Dutch Giant ) is een fantastisch concept maar .. als je meer eet dan je nodig hebt zul je ook met producten van MM gewoon aankomen ..

Sterker nog : in theorie kun je afvallen op fastfood , zolang je maar onder je onderhoud eet
Ja dat ken ik. Surplus vs deficit. Ga sowiezo calorien tellen met fitnesspal om dit in controle te houden
 
Back
Naar boven