AndroidHealthClinic

Contest Log Joost's Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Scheelt een floor press zo extreem veel kilo's met een reguliere bp?

Of traninde je gewoon als een mietje bij je tweede oefening. :p

Ja eigenlijk zit t zo:

- Doe al 2 jaar geen BB press meer
- Heb nog geen bench dus deed eerst floorpress, daarna bench op 2 bierkratten met kussens
- Was paused want anders schouderproblemen
 
Laatst bewerkt:
Ja eigenlijk zit t zo:

- Doe al 2 jaar geen BB press meer
- Heb nog geen bench dus deed eerst floorpress, daarna bench op 2 bierkratten met kussens
- Was paused want anders schouderaids
AKA PUSSY.
jk. 5x5 bench aanvullend met seated (bayesian/cuff) flyes deden het erg goed voor mijn borst, zeker m'n strong point.
 
AKA PUSSY.
jk. 5x5 bench aanvullend met seated (bayesian/cuff) flyes deden het erg goed voor mijn borst, zeker m'n strong point.

Ja ik ben ook een hele zwakke presser hoor. Komende tijd proberen flat/low incline BB te loaden

Laatste gymsessie deed ik wel 38 incline DB voor 5 reps
 
Ja ik ben ook een hele zwakke presser hoor. Komende tijd proberen flat/low incline BB te loaden

Laatste gymsessie deed ik wel 38 incline DB voor 5 reps
Vind bench wat dat betreft een stuk makkelijker om te gebruiken. Je kan niet cheaten op ROM en overloaden gaat een stuk makkelijker dan dumbells.
 
Vind bench wat dat betreft een stuk makkelijker om te gebruiken. Je kan niet cheaten op ROM en overloaden gaat een stuk makkelijker dan dumbells.

BB gaf bij mij altijd schouderproblemen en heeft in mijn beginjaren voor amper growth gezorgd. Toen ik overstapte op DB’s werd dit stukken beter (zelfs op incline).
 
Laatst bewerkt:
Ik volg al een tijdje. Wil niet zeuren of zo, maar ik mis de start-pics. Of ik kan ze niet vinden?
 
Ik volg al een tijdje. Wil niet zeuren of zo, maar ik mis de start-pics. Of ik kan ze niet vinden?

Die zou ik inderdaad maken. Maar ik heb thuis momenteel geen goede verlichting. Zal even kijken in mijn galerij naar recentelijke foto’s en deze toevoegen in post 2 met datum. Dank
 
BA6B5AB1-5D6F-43AD-84D9-400FA228BE19.jpeg
 
91 in de ochtend nu.

Kijk momenteel wel uit. Heb wel vet gegained in de 2 weken dat ik niet/amper kon trainen. Kcal op 3900 en probeer meermaals in de week extra cardio te doen.
Ik ken 't :') Ik durf niet meer te eten nu, heb niet echt zin om 2kg te gainen in vet net vlak voor de zomer :3
En cardio staat niet in mijn woordenboek
 
2-4-2020: Pull:
10 min. lopen

Wide grip pull-ups

BW x 9, 8 (met straps)
BB row
92,5kg x 7, 7
82,5kg x 9, 8, RP 4
(met straps)
Underhand BB row
65kg x 11, 10, DS 50kg
Lat prayer elastiek
35kg x 13, 12, DS 25kg

BB shrugs
120kg x 13, 12 (met straps)
DB rear delt fly SS band pulls
16kg x 13, 13, 12

EZ-bar curl
35kg x 9, 8, 7, DS 30kg, DS 20kg
Volgens mij is de EZ-bar 10kg, not sure though
DB curl SS hammer curl
11kg x 11, 10, 10, DS 5kg plaatjes

Reverse BB curl
25kg x 12, 11
------------------------------------------------------------------------------------------
Wederom prima training. Hierna in bad geweest met bubbels. Benen waren vanochtend nog sore, nu al een stuk minder (morgen is legday).

Train overigens de laatste week elke keer in de middag. Geen idee waarom eigenlijk. Zal volgende week waarschijnlijk weer avond zijn.

Vanavond waarschijnlijk nog cardio (stuk wandelen).

Edit: morgen met legday is het doel minimaal 2 sets van 5 met 125kg op BB squat.

:wave2:
 
3-4-2020: Legs
Pre: 300mg cafeïne + standaard zooi

10 min. lopen

BB squat

125kg x 5, 5
110kg x 7, 7
Zeenius Robin heb de setjes gefilmd met oude Ipad (dan kan ik via mijn telefoon nog muziek luisteren), zal ze even sturen via Instagram als ik ze overgezet krijg
EZ-bar walking lunges
35kg x 11, 10, 10 (stappen per been)
DB split squats
23,5kg x 11, 10, DS BW, isohold
Met straps

RDL
140kg x 7, 6
130kg x 7
Met straps
Lying 1-leg curl elastiek
25kg x 13, 12, 10, DS 15kg

1-leg adductor elastiek
35kg x 10, 10, 9

BB seated calf raises
65kg x 14, 13, 13, 13, DS BW
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wederom een erg fijne training. Benen beginnen al weer wat vorm terug te krijgen.

01246E08-E01C-4B4A-9F25-562AD1B97682.jpeg

Morgen rust maar 7-5 werken en 's avonds waarschijnlijk sushi.

Enjoy the weekend.

:wave2:
 
Miss kan je de stang op 2 open klikos leggen, met de gewichten in de bak
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven